Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
AHWA
geplaatst: 5 februari 2007, 08:39 uur
Moeilijkste van deze ronde. Maar op dit moment luister ik meer naar MA dan naar When.
2-4 met pijn in m'n hart.
2-4 met pijn in m'n hart.
0
geplaatst: 6 februari 2007, 18:08 uur
Zit net naar het album Deliverance te luisteren. Wat jammer dat Deliverance (het nummer dan) er uit lag in de eerste ronde. Wereldklasse! Weliswaar uitgeschakeld door The Leper Affinity, nog zo'n topnummer.
0
geplaatst: 6 februari 2007, 18:19 uur
Net beiden nummers nog geluisterd, uiterst moeilijk nog steeds... toch rolt het ballletje toch in de richting van Black Rose Immortal:
6-5
6-5
0
geplaatst: 6 februari 2007, 19:09 uur
2 verschil hoor

Iemand redt BRI! Halve finales met slechts 1 niet-Blackwater Park nummer zou overigens een beetje saai zijn

0
AHWA
geplaatst: 6 februari 2007, 21:12 uur
Kan er nog iemand op Blackwater Park stemmen? 
Geldt hier ook de achtuur-regel?

Geldt hier ook de achtuur-regel?
0
geplaatst: 6 februari 2007, 21:34 uur
Hier in ieder geval de twee delen van Black Rose Immortal:
1. Black Rose Immortal part 1
2. Black Rose Immortal part 2
Ik kan een goede versie van Blackwater Park niet vinden op joetsjoep, maar ik neem aan dat BRI het nummer is waar men op vast loopt met niet kennen.
Laten we overigens maar hopen dat de Opeth fans niet op zijn, aangezien de finale tot de 10 gaat....
1. Black Rose Immortal part 1
2. Black Rose Immortal part 2
Ik kan een goede versie van Blackwater Park niet vinden op joetsjoep, maar ik neem aan dat BRI het nummer is waar men op vast loopt met niet kennen.
Laten we overigens maar hopen dat de Opeth fans niet op zijn, aangezien de finale tot de 10 gaat....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.