MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

AHWA
1-3

Black Rose Immortal is prachtig, maar duurt een paar minuten het lang. Het nummer zou op moeten houden nadat Mikael 'black rose immortal' fluistert. Dan zou ik er wel op stemmen.

2-6

Niet gedacht dat ik hierop zou stemmen tegen TLA voor deze KO. Maar in de KO zelf is BRI zo erg gegroeid... nog steeds groeiend. Wat een belevenis!

Bobiej
2-8

Ho er is een fout gemaakt zie ik nu Ergens tussendoor heb ik The Drapery Falls vervangen voor The Leper Affinity... Woepsie

Halve finale 1 had dus eigenlijk moeten zijn:

The Drapery Falls vs. Bleak

(Stom stom stom, heb teveel dingen aan m'n hoofd ofzo)

Kasperbert schreef:
Ho er is een fout gemaakt zie ik nu Ergens tussendoor heb ik The Drapery Falls vervangen voor The Leper Affinity... Woepsie

Halve finale 1 had dus eigenlijk moeten zijn:

Nou eventjes opnieuw dan :

1-0

2-0

Vergissen is menselijk Kasper

Bobiej
6-2

AHWA
7-2

Ik heb de KO niet op de voet gevolgd, maar was al enigszins verrast The Drapery niet in de halve finale te zien:

9-2

De échte finale dan:

The Drapery Falls vs. Black Rose Immortal

0-1

AHWA
1-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:11 uur

geplaatst: vandaag om 16:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.