Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2007, 12:55 uur
meyer schreef:
hoe is fake plastic trees zo ver geraakt...
hoe is fake plastic trees zo ver geraakt...
hoe komt het dat iedereen verwacht dat de halve finale gedomineert moet worden door OK Computer ...
0
geplaatst: 25 februari 2007, 12:56 uur
Jesse schreef:
hoe komt het dat iedereen verwacht dat de halve finale gedomineert moet worden door OK Computer ...
Denkt iedereen dat?(quote)
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:03 uur
Paap_Floyd schreef:
Denkt iedereen dat?
Denkt iedereen dat?
is ook wel een beetje overdreven, maar van de laatste drie albums haalt slechts Idioteque de kwartfinales (kan ook door de loting komen) en dan is het ook nog vreemd dat Fake plastic trees in de halve finale komt
0
titan (crew)
geplaatst: 25 februari 2007, 13:04 uur
8-5 gelukkig geen Paranoid android in de finale, dat nummer is zwaar overschat
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:04 uur
8-6
How to Disappear completely en There There mochten van mij wel bij de laatste 4 of 8 zitten hoor...
How to Disappear completely en There There mochten van mij wel bij de laatste 4 of 8 zitten hoor...
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:05 uur
Jesse schreef:
is ook wel een beetje overdreven, maar van de laatste drie albums haalt slechts Idioteque de kwartfinales (kan ook door de loting komen) en dan is het ook nog vreemd dat Fake plastic trees in de halve finale komt
Ach, ikzelf heb het briljante in FPT nog niet zo gevonden. De loting is wel een beetje beroerd maargoed, dat krijg je al snel dat er favorieten tegen andere favorieten uitvliegen. Zelf had ik graag The Pyramid song ver gehad maar dan hoor je vast weer anderen: "Hoe kan het dat TPS" zo ver is gekomen? (quote)

0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:13 uur
Ik ben nu bezig met het maken van een System of a Down-KO, voor na Radiohead (of na die na Radiohead, want ik heb nog wel wat werk voor de boeg
).
Ik vroeg mij af of ik nu 64 nummers zou gebruiken (wat eigenlijk zowat hun hele oeuvre is), of 32 nummers, om het wat vlugger te laten gaan.
).Ik vroeg mij af of ik nu 64 nummers zou gebruiken (wat eigenlijk zowat hun hele oeuvre is), of 32 nummers, om het wat vlugger te laten gaan.
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:13 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Ach, ikzelf heb het briljante in FPT nog niet zo gevonden. De loting is wel een beetje beroerd maargoed, dat krijg je al snel dat er favorieten tegen andere favorieten uitvliegen. Zelf had ik graag The Pyramid song ver gehad maar dan hoor je vast weer anderen: "Hoe kan het dat TPS" zo ver is gekomen?

Ik vind dat dus een erg middelmatig nummer ja

0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:14 uur
Arno schreef:
Ik ben nu bezig met het maken van een System of a Down-KO, voor na Radiohead (of na die na Radiohead, want ik heb nog wel wat werk voor de boeg
).
Ik vroeg mij af of ik nu 64 nummers zou gebruiken (wat eigenlijk zowat hun hele oeuvre is), of 32 nummers, om het wat vlugger te laten gaan.
).Ik vroeg mij af of ik nu 64 nummers zou gebruiken (wat eigenlijk zowat hun hele oeuvre is), of 32 nummers, om het wat vlugger te laten gaan.
Zoveel mogelijk is wel zo eerlijk.
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:20 uur
Ik denk dat the Pyramid Song nog niet zoveel reacties had uitgelokt, volgens mij is dat een van de weinige nummers die gewaardeerd wordt door het publiek van TB/OK PC, die het daarna voor gezien hebben gehouden. Maar liever had ik ook Pyramid song, How to disapear completly, There there, 2+2=5, Knives out en Everything in its right place hoger gezien, hoewel Street spirit, Fake plastic trees en Exit music wel heel goed zijn
0
*Laura*
geplaatst: 25 februari 2007, 13:24 uur
OMG hoe heb ik deze KO kunnen missen?

Hoe dan ook,
10-8
En wat Fake Plastic Trees betreft, dat is gewoon een prachtnummer. Samen met How to disappear completely mijn favoriet.

Hoe dan ook,
10-8
En wat Fake Plastic Trees betreft, dat is gewoon een prachtnummer. Samen met How to disappear completely mijn favoriet.
0
*Laura*
geplaatst: 25 februari 2007, 13:28 uur
Het is nu toch Street Spirit tegen Exit Music, wat dus los staat van mijn favoriete songs, die er beide al uit liggen? Of ben ik nu zo mis?
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:29 uur
*Laura* schreef:
Het is nu toch Street Spirit tegen Exit Music, wat dus los staat van mijn favoriete songs, die er beide al uit liggen? Of ben ik nu zo mis?
je hebt gelijk, ik lig te slapen 
0
geplaatst: 25 februari 2007, 13:34 uur
Jesse schreef:
(quote)
Wat voor rare conclusie trek je daar, ik vind de 3 laatste albums van radiohead de beste.
ik vind fake plastic trees gewoon een minder nummer in vergelijking met de andere nummers van radiohead, niet meer niet minder.
11-10
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.