MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
3 Judgement vs Sentient vs Far Away

1-0-0 deze mag winnen van mij...

2-0-0 pffff

4-0-0

5-0-0 Alhoewel Sentient ook prachtig is

4 Sleepless vs A Simple Mistake vs Eternity Part III

0-1-0

LZA
0-1-1

0-2-1, laat wel staan dat de overige songs weergaloos zijn!

1-2-1 eindelijk verdeeldheid

Jezus...
Sleepless vind ik heel goed , A Simple Mistake ook , wellicht iets beter. Ehhh
Nu kiezen;

2-2-1 (sorry Kasper)
Om het spannend te houden

2-3-1

Anathema-fans gezocht!

In 40 minuten heb ik "A simple mistake" binnen en kan ik stemmen, ff geduld

edit: download snelheid is te traag 1.8kb/s, straks nog eens proberen, als het niet te laat is

Niet omdat ik het zelf niet ken, niet goed zou vinden of dat ik jullie geen Anathema KO gun, maar ik zou het prettig vinden als voor de volgende KO's in ieder geval een band/artiest gekozen wordt die bij een breder publiek bekend is zodat er en meer mensen mee (kunnen) doen en de vaart in dit topic er een beetje inblijft.
Ik heb namelijk een beetje de vrees dat dit een hele langdurige sessie gaat worden.

Verder natuurlijk veel succes met deze KO

Ik had eens voorgesteld een lijst bij te houden van volgende kandidaten zodat mensen op voorhand hun mening kunnen ventileren maar dat werd niet als noodzakelijk gezien. Nu met de eerst-komt-eerst-maalt aanpak kun je in principe de raarste artiesten tegenkomen. Anathema valt nog mee, vind ik

Ik heb eigenlijk ook wel gekkere artiesten gezien. Neem nou Siouxsie & the Banshees, daar had het bekendste album 50 stemmen (in tegenstelling tot 95 stemmen bij het bekendste Anathema album).

Bovendien heb ik een hoop Anathema liefhebbers die actief zijn op de site nog niet zien stemmen deze ronde.... (wintersport )

Maar er bestaat ook nog altijd de 24 uur-regel

Edit: Toch vind ik het een bijzonder goed idee om een wachtlijst te maken voor artiesten in het vervolg.

4 Sleepless vs A Simple Mistake vs Eternity Part III

Stand: 2-3-1

2-4-1 !

A Simple Mistake door

5 Parisienne Moonlight vs Pressure vs Eternity Part II

0-0-1 Maar weer zo vreselijk moeilijk

0-1-1

2-2-1

Wat doen we als twee nummers op 3 punten komen?

zelfde regel als in de prog-albums KO? degene die als eerst op de uiteindelijke score komt gaat door?

Pruut schreef:
zelfde regel als in de prog-albums KO? degene die als eerst op de uiteindelijke score komt gaat door?

Ook mijn idee

Ik verander mijn stem trouwens. Geef toch voorkeur voor Parisienne Moonlight:

4-2-1

1-1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:11 uur

geplaatst: vandaag om 05:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.