Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2006, 15:28 uur
2-4!!!!!!!!!!
we hebben het hier wel over de toekomstige winnaar van deze KO
we hebben het hier wel over de toekomstige winnaar van deze KO
0
geplaatst: 6 september 2006, 15:40 uur
Maar wel 4 fantastische nummers die zijn overgebleven: het is mij verder om het even 

0
geplaatst: 6 september 2006, 16:05 uur
De stand is intussen wel al een half uur ongewijzigd gebleven.
0
geplaatst: 6 september 2006, 16:23 uur
Welke artiest zouden we na de Smashing Pumpkins doen? Misschien U2 of zo, toch wel een van de bekendste bands ter wereld. Of is iemand al bezig met een andere artiest?
0
geplaatst: 6 september 2006, 16:28 uur
Arno schreef:
Welke artiest zouden we na de Smashing Pumpkins doen? Misschien U2 of zo, toch wel een van de bekendste bands ter wereld. Of is iemand al bezig met een andere artiest?
Geen idee, maar ik vind wel dat we voor een grote naam moeten kiezen, want zelfs hier ging het nogal moeizaam, net als bij Tool, en zaten er veel b-kantjes tussen die niet bij iedereen bekend waren.
0
geplaatst: 6 september 2006, 16:29 uur
aERodynamIC schreef:
Geen idee, maar ik vind wel dat we voor een grote naam moeten kiezen, want zelfs hier ging het nogal moeizaam, net als bij Tool, en zaten er veel b-kantjes tussen die niet bij iedereen bekend waren.
(quote)
Da's precies waarom ik nu voor U2 zou gaan. Veel mensen vinden ze niet supergoed, maar hun nummers zijn wel zeer gekend, zelfs bij niet-muziekfans.
0
geplaatst: 6 september 2006, 16:35 uur
3-5!
Ik vind dat The Beatles aan de beurt mogen komen nu..
(ik ken te weinig van U2
)
Ik vind dat The Beatles aan de beurt mogen komen nu..
(ik ken te weinig van U2
)
0
geplaatst: 6 september 2006, 16:36 uur
Ik wil me anders wel kandidaat stellen om een U2-KO te maken. Lijkt me wel een leuke uitdaging 

0
geplaatst: 6 september 2006, 16:36 uur
Beatles..... 
U2.....
(van mij mag je Arno: jij liever dan ik
)
Maar 3-5
? Waar zijn de Ruby liefhebbers?? Ach ja, Silverfuck is natuurlijk ook ijzersterk en afkomstig van een geweldig album 

U2.....
(van mij mag je Arno: jij liever dan ik
)Maar 3-5
? Waar zijn de Ruby liefhebbers?? Ach ja, Silverfuck is natuurlijk ook ijzersterk en afkomstig van een geweldig album 
0
geplaatst: 6 september 2006, 17:05 uur
Maar nu nog een finale-tegenstander voor Porcelina of the Vast Oceans 

0
geplaatst: 6 september 2006, 17:12 uur
finale: tot 10, 2 verschil 
Porcelina of the Vast Oceans vs. Silverfuck
1-0 (dit is als kiezen tussen je rechter- of linkerarm
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.