MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

2-4!!!!!!!!!!

we hebben het hier wel over de toekomstige winnaar van deze KO

lebowski schreef:
2-4!!!!!!!!!!

we hebben het hier wel over de toekomstige winnaar van deze KO

Nee hoor. Dat is Ruby namelijk al.

Ruby gefeliciteerd

Maar wel 4 fantastische nummers die zijn overgebleven: het is mij verder om het even

De stand is intussen wel al een half uur ongewijzigd gebleven.

2. Thru The Eyes Of Ruby vs. Silverfuck

Welke artiest zouden we na de Smashing Pumpkins doen? Misschien U2 of zo, toch wel een van de bekendste bands ter wereld. Of is iemand al bezig met een andere artiest?

Arno schreef:
Welke artiest zouden we na de Smashing Pumpkins doen? Misschien U2 of zo, toch wel een van de bekendste bands ter wereld. Of is iemand al bezig met een andere artiest?

Geen idee, maar ik vind wel dat we voor een grote naam moeten kiezen, want zelfs hier ging het nogal moeizaam, net als bij Tool, en zaten er veel b-kantjes tussen die niet bij iedereen bekend waren.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Geen idee, maar ik vind wel dat we voor een grote naam moeten kiezen, want zelfs hier ging het nogal moeizaam, net als bij Tool, en zaten er veel b-kantjes tussen die niet bij iedereen bekend waren.

Da's precies waarom ik nu voor U2 zou gaan. Veel mensen vinden ze niet supergoed, maar hun nummers zijn wel zeer gekend, zelfs bij niet-muziekfans.

3-5!

Ik vind dat The Beatles aan de beurt mogen komen nu..
(ik ken te weinig van U2 )

Ik wil me anders wel kandidaat stellen om een U2-KO te maken. Lijkt me wel een leuke uitdaging

Beatles.....

U2..... (van mij mag je Arno: jij liever dan ik )

Maar 3-5 ? Waar zijn de Ruby liefhebbers?? Ach ja, Silverfuck is natuurlijk ook ijzersterk en afkomstig van een geweldig album

Hier nog iemand voor The Beatles

Maar nu nog een finale-tegenstander voor Porcelina of the Vast Oceans

finale: tot 10, 2 verschil

Porcelina of the Vast Oceans vs. Silverfuck

1-0 (dit is als kiezen tussen je rechter- of linkerarm )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.