MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

3-2
Turnpike altijd een beetje saai gevonden

3-3

Nooit liefhebber geweest van Theme from Turnpike...

3-4

Davez
4-4

fredpit
5-4

8. Let's See Who Goes Down First vs. Divebomb Djingle

1-0

Davez
1-1 beiden niet echt memorabel

Deze laat ik over aan iemand die één van beiden wel écht goed vindt! Wat mij betreft de twee minste nummers op TIC en WCS.

5-2 Een van de beste nummers van The Ideal Crash. Divebomb Djingle verre van de rest van het Worst Case Scenario-niveau.

En vanaf nu worden de keuzes in de eerste ronde allemaal een stuk moeilijker (voor mij in ieder geval).

9. Cold Sun of Circumstance vs. I Don't Mind Whatever Happens

1-0. I Don't Mind is toch niet echt een nummer te noemen...

De nummers nog even beluisterd en dan wordt het toch I Don't Mind, maar het is en blijft een moeilijke battle. Ik heb nou eenmaal een zwak voor het gefreak dat dEUS op zijn eerste twee albums laat horen .

1-1

1-2

I Don't Mind is anders wel zo'n beetje het credo van die dEUS-plaat.

Het dEUS-materiaal is trouwens wel razendsterk, ik verbaas me er maar weer 's over. Heb ook al hun albums op 4,5*.

2-2 Makkie natuurlijk. Dat gefreak van dEUS is af en toe heel erg leuk, maar soms slaat het ook een beetje door.

Feeder
En toch kies ik voor dat 'Gefreak'

2-3

Davez
3-3 natuurlijk. Waarom doet i don't mind ook mee....

yoeridedeygere
4-3

Davez
10. Right as Rain vs. Magdalena

0-1

1-1, maar Magdalena ook erg mooi

2-1

Wellicht de beste van WCS (die nog niet automatisch door is) tegen de beste van TIC (die nog niet automatisch door is). Jammer van Magdalena, maar Right as rain is mss wel het beste wat dEUS ooit maakte!

5-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.