MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

11. Pocket Revolution vs. Suds & Soda

0-1 De beste van allemaal

0-2

Allebei erg sterk!

0-3

0-4

Feeder
0-6

12. For the Roses vs. The Ideal Crash

Alweer moeilijk
0-1

1-2

Feeder
2-2 Hier moet je niet over twijfelen, Roses is 1 van dé meesterwerken van deze band.

2-3

Feeder schreef:
2-2 Hier moet je niet over twijfelen, Roses is 1 van dé meesterwerken van deze band.

Dan komt er de volgende ronde al een titanen-battle (winnaar battle 11 vs. winnaar battle 12).

Feeder
Jesse schreef:
(quote)

Dan komt er de volgende ronde al een titanen-battle (winnaar battle 11 vs. winnaar battle 12).

Neeeeeeeeeeeeeeeee !!!

3-3

4-3

The Ideal Crash is een van de mindere van dEUS, al is dat nog steeds een 3,5* nummer.

Ace
5-3

13. Guilty Pleasures vs. Instant Street

0-1

0-2

herman schreef:
4-3

The Ideal Crash is een van de mindere van dEUS, al is dat nog steeds een 3,5* nummer.

The Ideal Crash is een van mijn favoriete dEUS-nummers juist.

herman schreef:
4-3

Niet mee eens, en ik vind hem zeker beter dan For The Roses, welke ik nogal "bedacht" vind klinken (en dan doen we een hele kleine onverwachte uitbarsting, oeh ja, en daarna gaan we gek doen met de viool )

0-4, ik ga meteen die CD opzetten!

Heb 'The Ideal Crash' als album een paar jaar niet gedraaid, misschien denk ik er nu anders over. One Advice, Space was altijd mijn favoriet, maar die lag er dus in de eerste ronde al uit...

0-5

0-6

14. Fell off the Floor, Man vs. Gimme the Heat

1-0

2-0

3-0! Een van mijn dEUS favorieten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.