Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
Feeder
geplaatst: 7 juni 2007, 14:03 uur
2-2 Hier moet je niet over twijfelen, Roses is 1 van dé meesterwerken van deze band.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 14:07 uur
Feeder schreef:
2-2 Hier moet je niet over twijfelen, Roses is 1 van dé meesterwerken van deze band.
Dan komt er de volgende ronde al een titanen-battle (winnaar battle 11 vs. winnaar battle 12).
0
Feeder
geplaatst: 7 juni 2007, 14:18 uur
Jesse schreef:
Dan komt er de volgende ronde al een titanen-battle (winnaar battle 11 vs. winnaar battle 12).
(quote)
Neeeeeeeeeeeeeeeee !!!

0
geplaatst: 7 juni 2007, 15:01 uur
4-3
The Ideal Crash is een van de mindere van dEUS, al is dat nog steeds een 3,5* nummer.
The Ideal Crash is een van de mindere van dEUS, al is dat nog steeds een 3,5* nummer.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 15:23 uur
herman schreef:
4-3
4-3
The Ideal Crash is een van mijn favoriete dEUS-nummers juist.
0
geplaatst: 7 juni 2007, 15:23 uur
herman schreef:
4-3
4-3
Niet mee eens, en ik vind hem zeker beter dan For The Roses, welke ik nogal "bedacht" vind klinken (en dan doen we een hele kleine onverwachte uitbarsting, oeh ja, en daarna gaan we gek doen met de viool
)
0
geplaatst: 7 juni 2007, 15:24 uur
0-4, ik ga meteen die CD opzetten!
Heb 'The Ideal Crash' als album een paar jaar niet gedraaid, misschien denk ik er nu anders over. One Advice, Space was altijd mijn favoriet, maar die lag er dus in de eerste ronde al uit...
Heb 'The Ideal Crash' als album een paar jaar niet gedraaid, misschien denk ik er nu anders over. One Advice, Space was altijd mijn favoriet, maar die lag er dus in de eerste ronde al uit...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.