Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
Davez
geplaatst: 12 juni 2007, 17:44 uur
Ik heb mijn bedenkingen over het plaatsen van links. Mensen die niet alle nummers kennen (zoals ik) moeten dan meestal een kwartier luisteren naar de links maar tegendan voorspel ik dat er op piekmomenten al veel rondes betwist zullen zijn.
Op een 24uursregel doet dat probleem zich niet voor
0
geplaatst: 12 juni 2007, 17:50 uur
Davez schreef:
Ik heb mijn bedenkingen over het plaatsen van links. Mensen die niet alle nummers kennen (zoals ik) moeten dan meestal een kwartier luisteren naar de links maar tegendan voorspel ik dat er op piekmomenten al veel rondes betwist zullen zijn.
Ik verwacht niet dat het in zo'n sneltreinvaart zal lopen. Maar mocht het inderdaad dusdanig snel gaan, dan kan tot de 4 altijd veranderd worden in tot de 5.
De 24-uurs regeling brengt het risico met zich mee dat het onbekende nummer door zal gaan: in dit geval zal je in een volgende ronde weer hetzelfde probleem krijgen. Voor de kenners van bijvoorbeeld alleen Images & Words en Scenes from a Memory gaat de lol er zo ook snel van af.
0
Davez
geplaatst: 12 juni 2007, 17:54 uur
Even iets anders. Hoor ik nu niets van Pink Floyd in het nummer Peruvian skies?
0
geplaatst: 12 juni 2007, 17:55 uur
Davez schreef:
Klopt. Het is een live-uitvoering en live kickt de band erop om een stukje van Have a Cigar te spelen
. Als het goed is hoor je aan het einde ook een stukje Enter Sandman van Metallica.
0
geplaatst: 12 juni 2007, 17:55 uur
Davez schreef:
ja, is de versie van een live-album, op het einde kom je ook nog metallica tegen...
0
Davez
geplaatst: 12 juni 2007, 18:00 uur
aha ik vind het allessinds meesterlijk gespeeld. Als dit zowat de maatstaf is van Dream Theater zou ik wel eens grote fan kunnen worden. De overgangen in de bekende nummers zijn echt knap gespeeld. Dus de albumversie is anders? In dat geval stem ik op het andere nummer dat me ook kon bekoren.
1 Constant Motion vs Peruvian Skies
1-2
1 Constant Motion vs Peruvian Skies
1-2
0
geplaatst: 12 juni 2007, 18:27 uur
2-2
Met deze KO kan ik ook mijn Dream Theater-albums weer eens vanonder het stof halen
Met deze KO kan ik ook mijn Dream Theater-albums weer eens vanonder het stof halen

0
geplaatst: 12 juni 2007, 19:30 uur
sorry kassie, maar tussen deze 2 kies ik niet: vind aan allebei niet veel aan...
0
basketballerke
geplaatst: 12 juni 2007, 19:42 uur
Jesse schreef:
12. ..... (geen verdere aanmeldingen gezien)
12. ..... (geen verdere aanmeldingen gezien)
Dan ben ik nog over het hoofd gezien, had me nog voor Deric voor een KO aangemeld. Dan is de lijst dus zo:
-Kasperbert - Dream Theater
1. Arno - System of a Down
2. Waldo Jeffers - Genesis
3. Davez - Michael Jackson
4. El Ninjo - The Police
5. Reijersen - Stevie Wonder
6. Grovonion - Tindersticks
7. The Scientist - Nine Inch Nails
8. Status Seeker- Van der Graaf Generator
9. Herman - Björk
10. Basketballerke - Muse
11. Deric Raven - Duran Duran
0
geplaatst: 13 juni 2007, 09:19 uur
Arno schreef:
Het gaat niet echt vooruit voorlopig...
Het gaat niet echt vooruit voorlopig...
Komt nog wel. Mensen moeten even doorhebben dat deze KO loopt. Ik verwacht dat zeker Status Seeker en voltazy hier zullen stemmen, en er zullen er vast wel meer zijn.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 13:26 uur
3-1, mits gezongen door die eerste Bruce Dickinson kloon (Chris Collins). Nu kon die gast niet echt zingen, maar hij kwam wel behoorlijk hoog (zie de docu bij Score).
0
geplaatst: 13 juni 2007, 15:28 uur
3 This Dying Soul vs Lie
0-1
Kennelijk hoef ik waarempel geen linkjes meer te plaatsen....
0-1
Kennelijk hoef ik waarempel geen linkjes meer te plaatsen....
0
geplaatst: 13 juni 2007, 16:15 uur
3 This Dying Soul vs Lie
1-2*
Op de een of andere manier vind ik de nummers op Train of Thought wat minder worden, aangezien ze een nogal hoog zeurgehalte hebben. Nu ben ik ook niet kapot van de lyrics van Lie, maar goed
1-2*
Op de een of andere manier vind ik de nummers op Train of Thought wat minder worden, aangezien ze een nogal hoog zeurgehalte hebben. Nu ben ik ook niet kapot van de lyrics van Lie, maar goed

0
geplaatst: 13 juni 2007, 16:24 uur
0
geplaatst: 13 juni 2007, 17:56 uur
Status Seeker schreef:

Ik vind het zeurgehalte net goed meevallen op train of thought, op dat album staan dream theater's beste "metal" nummers voor mij, stuk voor stuk...
0
geplaatst: 13 juni 2007, 19:52 uur
Bah. Ik heb gewoon De Smiths-KO gemist. En voor een deel die van dEUS.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 19:58 uur
Nu we toch bezig zijn met een DT KO: de band treedt 9 oktober op in de Ahoy (bron: fields of rock programma brochure)
. Helaas (voor mij) zal dit met Symphony X zijn. Kaartjes zouden 42.50 euro kosten.
. Helaas (voor mij) zal dit met Symphony X zijn. Kaartjes zouden 42.50 euro kosten.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 20:59 uur
4-3
om kassie een plezier te doen ga ik proberen zo veel mogelijk te stemmen
om kassie een plezier te doen ga ik proberen zo veel mogelijk te stemmen

0
geplaatst: 13 juni 2007, 21:00 uur
Je hoeft het niet voor mij te doen hoor

4 One Last Time vs Raise the Knife
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.