Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2007, 08:54 uur
22. A Louse is not a Home (Peter Hammil- The Silent Corner & the Empty Stage) - W (Pawn Hearts)
0
geplaatst: 26 december 2007, 10:07 uur
A Louse is Not a Home is door op basis van de 24 uur regeling
23. A Place to Survive (World Record) - Aquarian (The Aerosol Grey Machine)
23. A Place to Survive (World Record) - Aquarian (The Aerosol Grey Machine)
0
geplaatst: 26 december 2007, 12:53 uur
4-0
24. My Room (Waiting for Wonderland) (Still Life) - Octopus (The Aerosol Grey Machine)
1-0
24. My Room (Waiting for Wonderland) (Still Life) - Octopus (The Aerosol Grey Machine)
1-0
0
geplaatst: 26 december 2007, 13:25 uur
25. Angle of Incidents (Pawn Hearts) - The Undercover Man (Godbluff)
0-1
0-1
0
geplaatst: 26 december 2007, 14:32 uur
26. Afterwards (The Aerosol Grey Machine) - Lizard Play (The Quiet Zone/ The Pleasure Dome)
0-1
0-1
0
geplaatst: 26 december 2007, 18:44 uur
Je mag de Duran Duran KO van deric raven van de lijst halen, omdat er vanaf vandaag alleen maar YouTube linkjes geplaatst mogen worden, vind ik het niet zinvol om die nog in elkaar te zetten.
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:20 uur
Ik heb Status Seeker, de organisator van deze VdGG-ko ook al op de hoogte gesteld, maar hier zullen inderdaad ook de Sendspace-links verwijderd worden.
Het spijt me dat hiermee de KO wellicht wat stroever zal verlopen, maar het ging hier al jaren goed zonder downloadlinks, dus dat moet nu ook nog wel kunnen, lijkt me.
Het spijt me dat hiermee de KO wellicht wat stroever zal verlopen, maar het ging hier al jaren goed zonder downloadlinks, dus dat moet nu ook nog wel kunnen, lijkt me.
0
Ruby1966
geplaatst: 26 december 2007, 20:46 uur
deric raven schreef:
Je mag de Duran Duran KO van deric raven van de lijst halen, omdat er vanaf vandaag alleen maar YouTube linkjes geplaatst mogen worden, vind ik het niet zinvol om die nog in elkaar te zetten.
Die kan toch ook wel zonder linkjes? Dat was één van de weinige artiesten KO's waar ik weer eens aan mee kon doen

0
Ruby1966
geplaatst: 26 december 2007, 21:35 uur
deric raven schreef:
Ik zal kijken wat ik kan doen. Ik was even teleurgesteld.
Ik zal kijken wat ik kan doen. Ik was even teleurgesteld.
Ik begrijp het. Maar ik zou het erg leuk vinden als hij toch doorgaat

0
geplaatst: 26 december 2007, 21:36 uur
Kom op Leon! Zijn genoeg gegadigden voor Duran Duran KO. Maar ik begrijp je reactie maar al te goed.. Even nachtje lekker slapen en je bent er weer 

0
geplaatst: 26 december 2007, 22:04 uur
herman schreef:
Ik heb Status Seeker, de organisator van deze VdGG-ko ook al op de hoogte gesteld, maar hier zullen inderdaad ook de Sendspace-links verwijderd worden.
Ik denk dat het dan het handigst is dat mensen die een bepaald nummer niet kennen mij even een PM sturen.
0
geplaatst: 26 december 2007, 22:12 uur
26. Afterwards (The Aerosol Grey Machine) - Lizard Play (The Quiet Zone/ The Pleasure Dome)
2-3
2-3
0
geplaatst: 26 december 2007, 22:23 uur
Terug uit de Boedapest, dus ik kan weer meedoen.....1e ronde nog steeds?
2-4
2-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.