Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 15 februari 2008, 22:57 uur
7 Don't Hurt Yourself vs. Assassing vs. Childhoods End?
0-1-0
0-1-0
0
geplaatst: 15 februari 2008, 22:57 uur
0-2-0
Even terugkomen op de mensen die zitten te zeuren dat 3 nummers in een ronde weer eens niet goed is: ik stond voor een keus om veel goede nummers er uit te laten of compleet nietszeggende nummers er toe te voegen die niemand iets zegt. Dit was gewoon de beste oplossing, punt uit. Eentje die overigens wel vaker gebruikt wordt.
Even terugkomen op de mensen die zitten te zeuren dat 3 nummers in een ronde weer eens niet goed is: ik stond voor een keus om veel goede nummers er uit te laten of compleet nietszeggende nummers er toe te voegen die niemand iets zegt. Dit was gewoon de beste oplossing, punt uit. Eentje die overigens wel vaker gebruikt wordt.
0
Allmusic
geplaatst: 15 februari 2008, 23:01 uur
0-2-1
Fugazi én Forgotten Sons eruit tegen Heart of Lothian
Fugazi én Forgotten Sons eruit tegen Heart of Lothian

0
geplaatst: 15 februari 2008, 23:04 uur
Kasperbert schreef:
Dat kan op zich wel, maar toch vind ik het erg jammer dat er zo snel zo veel goeie nummers sneuvelen. (overigens, die nietszeggende nummers had gemogen van mij)
Ik mis overigens Rich, zonder twijfel het minste van Marillion

0
geplaatst: 15 februari 2008, 23:07 uur
8 When I Meet God vs. Easter vs. Man of a Thousand Faces
0-1-0
0-1-0
0
geplaatst: 15 februari 2008, 23:08 uur
0-2-0
maar toch een eervolle vermelding voor Man of a 1000 Faces
maar toch een eervolle vermelding voor Man of a 1000 Faces

0
geplaatst: 15 februari 2008, 23:08 uur
vanuit Arrow oogpunt moet ik nummer 3 het punt toe kennen maar dat doe ik toch stiekem niet 
toch maar een stem voor de favoriet
0-4-0
p.s. Peter bedankt

toch maar een stem voor de favoriet
0-4-0
p.s. Peter bedankt

0
geplaatst: 15 februari 2008, 23:10 uur
9 Neverland vs. Marbles II vs. The Hollow Man
1-0-0
Tempo zit er wel in zo
1-0-0
Tempo zit er wel in zo

0
geplaatst: 15 februari 2008, 23:19 uur
11 Made Again vs. Lords of the Backstage vs. Pseudo Silk Kimono
1-0-0
1-0-0
0
geplaatst: 15 februari 2008, 23:36 uur
moeilijk, en dan bedoel ik niet omdat er drie pareltjes staan...
1-1-1
1-1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.