MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
voltazy
4-7

Ruby1966
5 The Space… vs. The Invisible Man

0-1

1-1 The Space

Lin
1-2

1-3

Om me overigens even in de H vs. Fish discussie te mengen: op zich is het inderdaad jammer dat er geen Fish nummers meer zijn (en zelf ben ik daar ook schuldig aan). Al helemaal als je je bedenkt dat Marillion 4 sterke platen met Fish gemaakt heeft en de gedrochtjes juist met Hogarth komen. Het is dat de echte uitschieters bij H Marillion liggen: gemiddeld genomen zou ik de Fish Marillion bijna beter willen noemen.

moeilijke keuze dit!!

3-3

Kasperbert schreef:

Om me overigens even in de H vs. Fish discussie te mengen: op zich is het inderdaad jammer dat er geen Fish nummers meer zijn (en zelf ben ik daar ook schuldig aan). Al helemaal als je je bedenkt dat Marillion 4 sterke platen met Fish gemaakt heeft en de gedrochtjes juist met Hogarth komen. Het is dat de echte uitschieters bij H Marillion liggen: gemiddeld genomen zou ik de Fish Marillion bijna beter willen noemen.

Dat ben ik met je eens. Er zijn vrijwel geen slechte nummers in de Fish periode gemaakt. Maar het aantal albums van Marillion met H zijn inmiddels zo talrijk dat het aantal hoogtepunten dan wel dieptepunten wel in H's voordeel zijn.

Ik heb (gelukkig) geen voorkeur voor wie dan ook! Ik verdedig H bij de "oude" freaks en sta Fish bij als de "nieuwe" generatie doorslaat. Feit is en blijft dat Marillion veruit mijn nummer 1 band is.

voltazy
4-3 moeilijke keuze

op seasons end staan een paar schitterende nummers.

voltazy schreef:
4-3 moeilijke keuze

op seasons end staan een paar schitterende nummers.

Zeker! Terecht dat Easter en Holloway Girl door zijn... nu The Space... en Seasons End nog

5-3

1. dvdschaaf - Alice in Chains
2. Jester - Camel
3. Marty McFly - Oasis
4. Titmeister - King Crimson
5. Reijersen - Marvin Gaye
6. El Ninjo - Talking Heads
7. Jesse - Tom Waits
8. Bonothecat - Lou Reed (solo)
9. thyson - Jethro Tull
10. Orbit - Echo & the Bunnymen
11. Nightrider - The Prodigy
12. Arno - Talk Talk
13. Scientist - Guided By Voices
14. musicfriek - Madonna
15. meyer - Deep Purple
16. Reijersen - Otis Redding
17. El Ninjo - Roxy Music
18. Ruby1966 – Madrugada
19. Arno – Manic Street Preachers
20. Casartelli - Boudewijn de Groot
21. Status Seeker- RATM
22. Basketballerke - Will Oldham
23. Marty McFly - Nada Surf
24. Paap -- Can

6-5 Beide erg goed, maar The Invisible Man is toch echt het beste van Marillion.

Casartelli (moderator)
6-6

Casartelli (moderator)
Dieter schreef:
maar The Invisible Man is toch echt het beste van Marillion.

Van Hogarth-Marillion komt hij in elk geval een heel eind

In zijn algemeenheid overigens volkomen eens met Sanders heldere uiteenzetting.

Casartelli (moderator)
Jammer... kennelijk stemmen we eerst de Fishnummers weg en dan de goede H-nummers.

Afijn, dit is natuurlijk niet moeilijk...

6 Afraid of Sunlight vs. Ocean Cloud

0-1

0-2 niet moeilijk idd

Casartelli schreef:
Jammer... kennelijk stemmen we eerst de Fishnummers weg en dan de goede H-nummers.

Tja, als de Fish-era het in deze ronde van nietszeggende niemendalletjes als Lavender moet hebben...

Daarnaast vind ik The Space zo ongeveer het beste nummer dat Marillion ooit gemaakt heeft.

Casartelli (moderator)
Cygnus schreef:
Tja, als de Fish-era het in deze ronde van nietszeggende niemendalletjes als Lavender moet hebben...

Dát is op zich ook behoorlijk om te inderdaad.
Cygnus schreef:
Daarnaast vind ik The Space zo ongeveer het beste nummer dat Marillion ooit gemaakt heeft.

Ik zal ook de eerste zijn om te erkennen dat The Invisible Man er op een ergere manier uit had kunnen vliegen.

Maar van een beetje chargeren is nog geen topic slechter geworden.

FSC613
0-6

Casartelli (moderator)
7 White Feather vs. Seasons End

0-1

FSC613
0-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.