MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 90 KO

zoeken in:

SelmaDuim
6-2

163. Neil Young - From Hanx To Hendrix vs. Massive Attack - Angel

Omayyad
0-1

aslan (crew)
0-4

Kom ik erachter dat ik ergens een plaat vergeten ben voor de 2e ronde.... Kan ik alles op gaan schuiven. Ikke is niet blij nu....

0-6

164. Dr.Dre - Fuck Wit Dre Day (And Everybody's Celebratin') vs. Nightwish - Stargazers

musicfriek schreef:
Kom ik erachter dat ik ergens een plaat vergeten ben voor de 2e ronde.... Kan ik alles op gaan schuiven. Ikke is niet blij nu....

Wedstrijdvervalsing! Er zit nix anders op... we moeten overnieuw beginnen!!

Marcel²
1-1

Marty McFly schreef:
Wedstrijdvervalsing! Er zit nix anders op... we moeten overnieuw beginnen!!

Was zelfs 3 platen vergeten.... Maar heb ze gevonden en alles klopt nu weer. Wat een werk zeg....

het eerste nummer lijkt mij beter om over te slaan,ga Nightwish maar ophengelen !

Omayyad
2-3

3-3 supernummer,

en nightwish

4-4 Nightwish

Mojo Pin
5-4

165. R.E.M. - Drive vs. Snap! - Rhythm Is A Dancer

DutchViking
1-1

Allmusic
musicfriek schreef:
Was zelfs 3 platen vergeten.... Maar heb ze gevonden en alles klopt nu weer. Wat een werk zeg....

....mijn tips in de wind slaan hè? Tussen iedere 2 paren een lege regel voegen dan zie je het meteen wanneer er iets niet klopt....

2-1

Omayyad
5-1

Gast
geplaatst: vandaag om 03:49 uur

geplaatst: vandaag om 03:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.