Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 18 augustus 2006, 18:32 uur
Ik kan heus wel op mannen stemmen maar dit vind ik alledrie echt niks.
4*-2-1, dan schiet het het meest op.
4*-2-1, dan schiet het het meest op.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 18:53 uur
4-2-2
(en vanwaar die enge hokjesgeest op de site: die mag wel en die mag niet stemmen...... brrrrrrrrrrrrrrr)
(en vanwaar die enge hokjesgeest op de site: die mag wel en die mag niet stemmen...... brrrrrrrrrrrrrrr)
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 18:59 uur
ik wil ze alledrie!!!
(kan amper kiezen... wat een loting )
maar dan toch:
4-2-3
(en ik blijf hier wel even kijken en smullen )
en inderdaad aero, ook een hetero man kan toch wel beoordelen of hij een man wel of niet aantrekkelijk vindt, ik zou iedereen lekker laten meedoen
(kan amper kiezen... wat een loting )maar dan toch:
4-2-3
(en ik blijf hier wel even kijken en smullen )

en inderdaad aero, ook een hetero man kan toch wel beoordelen of hij een man wel of niet aantrekkelijk vindt, ik zou iedereen lekker laten meedoen

0
geplaatst: 18 augustus 2006, 19:04 uur
Ach ja, ik stem toch ook maar.
4-2-4
(dat snorretje van Chris Cornell... dat is pas brrrr
)
4-2-4
(dat snorretje van Chris Cornell... dat is pas brrrr
)
0
Electro_
geplaatst: 18 augustus 2006, 19:06 uur
Lin schreef:
Precies! en inderdaad aero, ook een hetero man kan toch wel beoordelen of hij een man wel of niet aantrekkelijk vindt, ik zou iedereen lekker laten meedoen

0
Allmusic
geplaatst: 18 augustus 2006, 19:12 uur
Ik bedoel eigenlijk dat de KO dan al afgelopen zou zijn voordat de meeste vrouwen ook maar één stem geplaatst zouden hebben.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 19:13 uur
Allmusic schreef:
Ik bedoel eigenlijk dat de KO dan al afgelopen zou zijn voordat de meeste vrouwen ook maar één stem geplaatst zouden hebben.
nee hoor, want vanaf nu zit ik weer klaar met mn vinger zwevend boven de f5 knop

(net als bij de 80's KO
)
0
Allmusic
geplaatst: 18 augustus 2006, 19:16 uur
Ik heb nog 2 artiesten nodig!
Iemand suggesties?
P.M. ze dan maar (met foto)
Iemand suggesties?
P.M. ze dan maar (met foto)
0
Electro_
geplaatst: 18 augustus 2006, 20:00 uur
2. Finn Andrews (The Veils) vs. Dexter Gordon vs. Kieran Hebden (Four Tet)

0
Ruby1966
geplaatst: 18 augustus 2006, 20:01 uur
aERodynamIC schreef:
Misschien omdat we uiteindelijk een echt leuke man als winnaar willen en geen Dikke Dennis of Johannes de Boom. Ik ben een beetje bang dat we daarop uitkomen als "de mannen" mee gaan doen....
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 20:02 uur
Ruby1966 schreef:
Misschien omdat we uiteindelijk een echt leuke man als winnaar willen en geen Dikke Dennis of Johannes de Boom. Ik ben een beetje bang dat we daarop uitkomen als "de mannen" mee gaan doen....
(quote)
Zit wat in, maar op deze manier maak je er weer een outing-show van en daar zit ook niet iedereen op te wachten toch?!

0
Ruby1966
geplaatst: 18 augustus 2006, 20:05 uur
aERodynamIC schreef:
Zit wat in, maar op deze manier maak je er weer een outing-show van en daar zit ook niet iedereen op te wachten toch?!

Ach, dat valt wel mee toch....maar goed, ik vind het prima als iedereen mee gaat doen...maar dan vrees ik het ergste voor het eindresultaat....
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 20:12 uur
Je hebt wel erg weinig vertrouwen in "de mannen"...
Ik sla hier maar over, ik vind deze allemaal niet knap.
Ik sla hier maar over, ik vind deze allemaal niet knap.

0
Allmusic
geplaatst: 18 augustus 2006, 20:13 uur
3. Devendra Banhart vs. Jared Leto (30 Seconds to Mars) vs. Herman Brood

0
geplaatst: 18 augustus 2006, 20:15 uur
Devendra is gewoon eng.... brrrr...
Herman.... ehm nee, dank je, dus Jared
0-1-0
Herman.... ehm nee, dank je, dus Jared

0-1-0
* denotes required fields.