Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 00:45 uur
0
hpvmars
geplaatst: 29 augustus 2006, 09:40 uur
De animo is niet zo bijster groot kennelijk; niemand voelt zich kennelijk geroepen om een lijst van deelnemers te maken 

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 11:05 uur
Wil ik best doen hoor, maar die scheen toch al heel of half af te zijn dankzij Allmusic en Ruby?
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 17:04 uur
Lukas schreef:
Wil ik best doen hoor, maar die scheen toch al heel of half af te zijn dankzij Allmusic en Ruby?
En laten die twee al aangegeven hebben daar na alle vervelende toestanden hier geen zin meer in te hebben!
Ik zou dat dus nog maar eens even navragen als ik jou was. Want inderdaad werd er continue in dit topic geroepen om die KO en er gebeurt gewoon niets

0
Ruby1966
geplaatst: 29 augustus 2006, 17:16 uur
Allmusic heeft veel tijd gestoken in het voorbereiden van de mannen KO en was ook al een eind op weg met die van de vrouwen, maar volgens mij is hij daar inmiddels mee gestopt.
Ik denk dat hij het organiseren daarvan graag aan iemand anders overlaat.
Vermoed ik hoor.
Ik denk dat hij het organiseren daarvan graag aan iemand anders overlaat.
Vermoed ik hoor.

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 17:35 uur
Ik weet het wel zeker
Maar toch vind ik dat hij dat zelf maar moet aangeven, want wie weet verandert hij toch van mening.
0
Allmusic
geplaatst: 29 augustus 2006, 19:19 uur
Degene die verder wil gaan met het organiseren van de vrouwen KO kan zich bij mij melden!!!
Ik ben ergens blijven steken tussen pagina 50 en 100 (van de bijna 500!).
Ik voel me wel verplicht te melden dat het eerder dagen dan uren werk is en dat je serieus kans loopt op een muisarm! Opdelen lijkt me dus de beste optie.
Succes!!!
Ik voel me wel verplicht te melden dat het eerder dagen dan uren werk is en dat je serieus kans loopt op een muisarm! Opdelen lijkt me dus de beste optie.
Succes!!!
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 16:27 uur
Allmusic schreef:
Degene die verder wil gaan met het organiseren van de vrouwen KO kan zich bij mij melden!!!
Succes!!!
Succes!!!
*Meldt zich, mits hij daarbij op assistentie van (minstens) een ander kan rekenen...*
0
geplaatst: 18 november 2008, 16:34 uur
Lukas schreef:
*Meldt zich, mits hij daarbij op assistentie van (minstens) een ander kan rekenen...*
(quote)
- Mss alle vrouwen van het gekende, en inmiddels gesloten "knappe musici" er uit halen.
- (2,3,4,..)-Dubbele schrappen.
- Lijst opstellen
- Voorstellen hieronder: aanvullen of schrappen tot rond getal bereikt is.
(tis maar een suggestie, hé
)btw, vond dit topic in "(zoeken)", was eigenlijk naar iets anders op zoek.

* denotes required fields.