MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (nu)Soul/R&B Albums Knock Out

zoeken in:

Apart dat je op Angie stemt, album van Aretha heb je hoger staan.

musicfriek schreef:
Apart dat je op Angie stemt, album van Aretha heb je hoger staan.

het is maar net wat de dag me ingeeft

Reijersen schreef:
(quote)

het is maar net wat de dag me ingeeft

Het gaat juist om het algemeen niet om de dag, nogal vreemd.

Ruby1966
3-2

Marcel²
5-2

24. Jackie Wilson – Soul Time (vs.) Anthony Hamilton – Comin’ From Where I’m From

sq
1-2

jowietje schreef:
1-0

Is dus gewoon een tegenstem. Je kan me er niet van overtuigen dat je Jackie Wilson kent jowietje.

25. Musiq – Soulstar (vs.) Corinne Bailey Rae – Corinne Bailey Rae

lastige keuze voor mij

Reijersen schreef:
(quote)

Is dus gewoon een tegenstem. Je kan me er niet van overtuigen dat je Jackie Wilson kent jowietje.

Ik had hem gewoon even gedownload en vond hem beter, niet iedereen vind Antony zo geweldig als jij.

jowietje schreef:
(quote)

Ik had hem gewoon even gedownload en vond hem beter, niet iedereen vind Antony zo geweldig als jij.

Even het hele album gedownload?

Martino
1-3

Reijersen schreef:
(quote)

Even het hele album gedownload?

Nee, enkele nummers. Genoeg om te weten dat het beter klinkt als Anthony is dat zo moeilijk te accepteren? Wees blij dat al deze mensen hier zo enthousiast mee doen met deze KO in plaats van dat je iedereen gaat lastig vallen in zijn stemkeuze.

jowietje schreef:
(quote)

Nee, enkele nummers. Genoeg om te weten dat het beter klinkt als Anthony is dat zo moeilijk te accepteren? Wees blij dat al deze mensen hier zo enthousiast mee doen met deze KO in plaats van dat je iedereen gaat lastig vallen in zijn stemkeuze.

Hey, ik zeg toch niks over het wel of niet meedoen met de KO. Ik vroeg alleen iets, c'est tout. Don't make it that type of drama.

Reijersen schreef:
(quote)

Hey, ik zeg toch niks over het wel of niet meedoen met de KO. Ik vroeg alleen iets, c'est tout. Don't make it that type of drama.

Ik heb geleerd te antwoorden op vragen.

Maar genoeg, verder met de KO.

jowietje schreef:
(quote)

Ik heb geleerd te antwoorden op vragen.

Maar genoeg, verder met de KO.

Daarom, dat heb je gedaan, simpel. Hoef je niet meteen verwijten te smijten dat ik mensen dankbaar moet zijn dat ze meedoen met de KO. Pfff.

Stand:

25. Musiq – Soulstar (vs.) Corinne Bailey Rae – Corinne Bailey Rae

1-3

26. Sly & the Family Stone – Stand! (vs.) Curtis Mayfield – Curtis

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:10 uur

geplaatst: vandaag om 14:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.