Muziek / Muziekgames / (nu)Soul/R&B Albums Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2006, 11:26 uur
Apart dat je op Angie stemt, album van Aretha heb je hoger staan.
0
geplaatst: 18 september 2006, 11:27 uur
musicfriek schreef:
het is maar net wat de dag me ingeeft
0
geplaatst: 18 september 2006, 11:37 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Het gaat juist om het algemeen niet om de dag, nogal vreemd.
0
geplaatst: 18 september 2006, 12:46 uur
24. Jackie Wilson – Soul Time (vs.) Anthony Hamilton – Comin’ From Where I’m From
0
geplaatst: 18 september 2006, 17:33 uur
jowietje schreef:
1-0
1-0
Is dus gewoon een tegenstem. Je kan me er niet van overtuigen dat je Jackie Wilson kent jowietje.
0
geplaatst: 18 september 2006, 17:34 uur
25. Musiq – Soulstar (vs.) Corinne Bailey Rae – Corinne Bailey Rae
lastige keuze voor mij
lastige keuze voor mij
0
geplaatst: 18 september 2006, 19:16 uur
Reijersen schreef:
Is dus gewoon een tegenstem. Je kan me er niet van overtuigen dat je Jackie Wilson kent jowietje.
(quote)
Ik had hem gewoon even gedownload en vond hem beter, niet iedereen vind Antony zo geweldig als jij.
0
geplaatst: 18 september 2006, 19:43 uur
jowietje schreef:
Ik had hem gewoon even gedownload en vond hem beter, niet iedereen vind Antony zo geweldig als jij.
(quote)
Even het hele album gedownload?
0
geplaatst: 18 september 2006, 20:46 uur
Nee, enkele nummers. Genoeg om te weten dat het beter klinkt als Anthony is dat zo moeilijk te accepteren? Wees blij dat al deze mensen hier zo enthousiast mee doen met deze KO in plaats van dat je iedereen gaat lastig vallen in zijn stemkeuze.
0
geplaatst: 18 september 2006, 20:48 uur
jowietje schreef:
Nee, enkele nummers. Genoeg om te weten dat het beter klinkt als Anthony is dat zo moeilijk te accepteren? Wees blij dat al deze mensen hier zo enthousiast mee doen met deze KO in plaats van dat je iedereen gaat lastig vallen in zijn stemkeuze.
(quote)
Hey, ik zeg toch niks over het wel of niet meedoen met de KO. Ik vroeg alleen iets, c'est tout. Don't make it that type of drama.
0
geplaatst: 18 september 2006, 20:48 uur
Reijersen schreef:
Hey, ik zeg toch niks over het wel of niet meedoen met de KO. Ik vroeg alleen iets, c'est tout. Don't make it that type of drama.
(quote)
Ik heb geleerd te antwoorden op vragen.
Maar genoeg, verder met de KO.
0
geplaatst: 18 september 2006, 20:49 uur
jowietje schreef:
(quote)
Daarom, dat heb je gedaan, simpel. Hoef je niet meteen verwijten te smijten dat ik mensen dankbaar moet zijn dat ze meedoen met de KO. Pfff.
0
geplaatst: 18 september 2006, 20:49 uur
Stand:
1-3
1-3
0
geplaatst: 18 september 2006, 21:14 uur
26. Sly & the Family Stone – Stand! (vs.) Curtis Mayfield – Curtis
0-1
0-1