Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2006, 00:15 uur
heeee... dit is een interessante, een vrij saai glad nummer tegen een enorme bult herrie.. eens na gaan denken.
0
geplaatst: 6 september 2006, 00:33 uur
The Scientist schreef:
heeee... dit is een interessante, een vrij saai glad nummer
heeee... dit is een interessante, een vrij saai glad nummer
interessant én saai ?

0
geplaatst: 6 september 2006, 07:24 uur
Kasperbert schreef:
Die 'serieuze' winnaar wordt toch ook met dit tempo Shine on You crazy Diamond, ben ik bang voor
(persoonlijk zie ik het liefst Echoes of Thick as a Brick winnen van de grotere kanshebbers)
(quote)
Die 'serieuze' winnaar wordt toch ook met dit tempo Shine on You crazy Diamond, ben ik bang voor
(persoonlijk zie ik het liefst Echoes of Thick as a Brick winnen van de grotere kanshebbers)die zie ik ook liever winnen,dus wie weet kan het nog alle kanten opgaan

0
geplaatst: 6 september 2006, 09:24 uur
1-5
Orthrelm een keer in de Melkweg gezien, dat was vrij bizar.
Orthrelm een keer in de Melkweg gezien, dat was vrij bizar.
0
geplaatst: 6 september 2006, 09:25 uur
13 Merzbow - Worms Plastic Earthbound vs. Airwave - Escape From Nowhere
0
geplaatst: 6 september 2006, 09:34 uur
Paalhaas schreef:
Eh, ik krijg van Airwave geen langere versie gevonden dan 5:49.
Op de site staat er één van 7:15, maar dat is ook niet echt genoeg, of wel?
Eh, ik krijg van Airwave geen langere versie gevonden dan 5:49.

Op de site staat er één van 7:15, maar dat is ook niet echt genoeg, of wel?
die van mij is 11:21

0
geplaatst: 6 september 2006, 09:41 uur
5:49 is idd het langste wat ik ook vind. 7:28 heb ik ook, maar dat is Rank 1 - Airwave, compleet wat anders denk ik....
0
geplaatst: 6 september 2006, 09:44 uur
Deze nummers trek ik beide heel slecht. Maar Merzbow is echt beroerd......25 minuten alarmerend geruis, dat is geen muziek wat mij betreft.
0-1 dus
0-1 dus
0
Ruby1966
geplaatst: 6 september 2006, 09:48 uur
musicfriek schreef:
5:49 is idd het langste wat ik ook vind. 7:28 heb ik ook, maar dat is Rank 1 - Airwave, compleet wat anders denk ik....
zie hier: http://www.discogs.com/release/20080
0
geplaatst: 6 september 2006, 10:20 uur
Orthrelm loopt bij mij vast (of is dat de muziek
).
P.S.: Bij Keith Jarrett (volgende KO) moet je zeker Beginning+Conclusion luisteren?
). P.S.: Bij Keith Jarrett (volgende KO) moet je zeker Beginning+Conclusion luisteren?
0
Toine Rorije
geplaatst: 6 september 2006, 10:44 uur
Dat Merzbownummer is ook best boeiend maar Airwave is wel een van mijn favorieten uit de tijd dat ik nog naar die slag muziek luisterde.
1-2
1-2
0
geplaatst: 6 september 2006, 10:55 uur
Status Seeker schreef:
P.S.: Bij Keith Jarrett (volgende KO) moet je zeker Beginning+Conclusion luisteren?
Nou, alleen Beginning is ook wel goed hoor. Ik zie het eigenlijk als één nummer, maar ik vind niet dat iedereen de volle 49 minuten hoeft te horen.

0
geplaatst: 6 september 2006, 11:20 uur
Paalhaas schreef:
Nou, alleen Beginning is ook wel goed hoor. Ik zie het eigenlijk als één nummer, maar ik vind niet dat iedereen de volle 49 minuten hoeft te horen.
(quote)

Als het net zo goed is als Thick as a Brick van Jethro Tull ben ik daar best toe bereid
. Heeft iemand trouwens een suggestie waar ik dat nummer van Merzbow vandaan moet halen (ik kom wel wat Merzbow nummers tegen op DC++, maar kan het betreffende nummer niet vinden)?
0
geplaatst: 6 september 2006, 11:46 uur
2-2 liever merzbow dan een airwavenummer, de tijd dat ik nog naar Airwave luisterde ligt al lang achter mij.
0
geplaatst: 6 september 2006, 12:37 uur
Maakt me niet zo heel veel uit. Airwave nummer doet me weinig, terwijl ik Merzbow ook maar heel zelden opzet. Nouja, die Airwave zet ik waarschijnlijk helemaal niet meer op:
3-2
3-2
0
geplaatst: 6 september 2006, 12:40 uur
Status Seeker schreef:
Als het net zo goed is als Thick as a Brick van Jethro Tull ben ik daar best toe bereid
.
(quote)
.Ik vind het zelfs nog beter.

Heeft iemand trouwens een suggestie waar ik dat nummer van Merzbow vandaan moet halen (ik kom wel wat Merzbow nummers tegen op DC++, maar kan het betreffende nummer niet vinden)?
Ik heb het toch ook van DC++. Zoek even in verschillende hubs. En op slsk zal het ook zeker te vinden zijn.
0
geplaatst: 6 september 2006, 12:43 uur
Paalhaas schreef:
Ik vind het zelfs nog beter.
Ik heb het toch ook van DC++. Zoek even in verschillende hubs. En op slsk zal het ook zeker te vinden zijn.
(quote)
Ik vind het zelfs nog beter.

(quote)
Ik heb Merzbow inmiddels via bonothecat op Soulseek binnen en het valt me voorlopig niet mee

* denotes required fields.