Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2006, 19:12 uur
9 koppeltjes in 3,5 dagen. In dat tempo zijn we over een dag of 200 klaar. 

0
geplaatst: 5 september 2006, 19:30 uur
10 Textures - Polars vs. The Juan Maclean - Dance With Me
0-1
0-1
0
geplaatst: 5 september 2006, 19:40 uur
In het ergste geval verlagen we het aantal stemmen in de eerste ronde naar 4. Maar laten we het voorlopig nog maar op 5 houden.
0
geplaatst: 5 september 2006, 19:51 uur
beter 200 dagen met een serieuze winnaar dan in een weekje waarin de populairste wint.. ben er wel blij mee zo

0
geplaatst: 5 september 2006, 20:52 uur
The Scientist schreef:
beter 200 dagen met een serieuze winnaar dan in een weekje waarin de populairste wint.. ben er wel blij mee zo
(quote)

Ik vind het ook allemaal prima hoor. Mij hoor je niet klagen.

0
titan (crew)
geplaatst: 5 september 2006, 20:54 uur
Paalhaas schreef:

Ach, dat past wel bij een KO van lange nummers. Ik heb geen haast.
0
Omayyad
geplaatst: 5 september 2006, 21:04 uur
The Scientist schreef:

Inderdaad...

0
geplaatst: 5 september 2006, 21:09 uur
11 Neal Morse - Help Me / The Spirit and the Flesh vs. Smashing Pumpkins - Starla
1-0!
1-0!
0
geplaatst: 5 september 2006, 21:59 uur
The Scientist schreef:
(quote)

Hiermee ben ik het helemaal eens.

0
geplaatst: 5 september 2006, 22:00 uur
Die 'serieuze' winnaar wordt toch ook met dit tempo Shine on You crazy Diamond, ben ik bang voor
(persoonlijk zie ik het liefst Echoes of Thick as a Brick winnen van de grotere kanshebbers)
0
geplaatst: 5 september 2006, 22:13 uur
Voor de verandering zou het eens leuk zijn moest er een hip-hop of electronic nummer winnen. Na 20 KOs mag dat wel eens.
0
Omayyad
geplaatst: 5 september 2006, 22:16 uur
Onderhond schreef:
Voor de verandering zou het eens leuk zijn moest er een hip-hop of electronic nummer winnen. Na 20 KOs mag dat wel eens.
Ik denk dat de kans klein is omdat het vermoed dat het merendeel van de users een andere voorkeur hebben. Dat gezegd hebbende, zou ik best graag willen zien dat jij of iemand anders hier een electronic KO zou organiseren.
0
geplaatst: 5 september 2006, 22:18 uur
Omayyad schreef:
Ik denk dat de kans klein is omdat het vermoed dat het merendeel van de users een andere voorkeur hebben. Dat gezegd hebbende, zou ik best graag willen zien dat jij of iemand anders hier een electronic KO zou organiseren.
(quote)
Er komt toch binnenkort de retro-house KO
? (aangezien daar samen met het lange nummers KO veel belangstelling voor was lijkt me wel het fairst als die als eerste komt als een andere KO af is)
0
geplaatst: 5 september 2006, 22:23 uur
Kasperbert schreef:
? (aangezien daar samen met het lange nummers KO veel belangstelling voor was lijkt me wel het fairst als die als eerste komt als een andere KO af is)
? (aangezien daar samen met het lange nummers KO veel belangstelling voor was lijkt me wel het fairst als die als eerste komt als een andere KO af is)Helemaal mee eens!

* denotes required fields.