MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO

zoeken in:
9 koppeltjes in 3,5 dagen. In dat tempo zijn we over een dag of 200 klaar.

10 Textures - Polars vs. The Juan Maclean - Dance With Me

0-1

Paalhaas schreef:

In het ergste geval verlagen we het aantal stemmen in de eerste ronde naar 4. Maar laten we het voorlopig nog maar op 5 houden.

Paalhaas schreef:

beter 200 dagen met een serieuze winnaar dan in een weekje waarin de populairste wint.. ben er wel blij mee zo

Toine Rorije
2-1

Marcel²
3-1

Electro_
4-2

The Scientist schreef:
(quote)

beter 200 dagen met een serieuze winnaar dan in een weekje waarin de populairste wint.. ben er wel blij mee zo

Ik vind het ook allemaal prima hoor. Mij hoor je niet klagen.

titan (crew)
Paalhaas schreef:

Ach, dat past wel bij een KO van lange nummers. Ik heb geen haast.

Omayyad
5-2

Omayyad
The Scientist schreef:

Inderdaad...

11 Neal Morse - Help Me / The Spirit and the Flesh vs. Smashing Pumpkins - Starla

1-0!

2-0 (wow, nu opeens 2 die ik gewoon ken )

The Scientist schreef:
(quote)

Hiermee ben ik het helemaal eens.

dynamo d schreef:
(quote)

Hiermee ben ik het helemaal eens.

Die 'serieuze' winnaar wordt toch ook met dit tempo Shine on You crazy Diamond, ben ik bang voor (persoonlijk zie ik het liefst Echoes of Thick as a Brick winnen van de grotere kanshebbers)

Omayyad
3-1

Voor de verandering zou het eens leuk zijn moest er een hip-hop of electronic nummer winnen. Na 20 KOs mag dat wel eens.

Omayyad
Onderhond schreef:
Voor de verandering zou het eens leuk zijn moest er een hip-hop of electronic nummer winnen. Na 20 KOs mag dat wel eens.

Ik denk dat de kans klein is omdat het vermoed dat het merendeel van de users een andere voorkeur hebben. Dat gezegd hebbende, zou ik best graag willen zien dat jij of iemand anders hier een electronic KO zou organiseren.

Omayyad schreef:
(quote)

Ik denk dat de kans klein is omdat het vermoed dat het merendeel van de users een andere voorkeur hebben. Dat gezegd hebbende, zou ik best graag willen zien dat jij of iemand anders hier een electronic KO zou organiseren.

Er komt toch binnenkort de retro-house KO ? (aangezien daar samen met het lange nummers KO veel belangstelling voor was lijkt me wel het fairst als die als eerste komt als een andere KO af is)

Kasperbert schreef:
Er komt toch binnenkort de retro-house KO ? (aangezien daar samen met het lange nummers KO veel belangstelling voor was lijkt me wel het fairst als die als eerste komt als een andere KO af is)

Helemaal mee eens!

5-1, ondanks het EO-toontje

12 Dire Straits - Telegraph Road vs. Orthrelm - OV

Neal Morse door

Gast
geplaatst: vandaag om 07:36 uur

geplaatst: vandaag om 07:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.