Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2007, 10:54 uur
Tsja, jammer voor Mingus, schitterend nummer maar..
Thick as a brick... daar ben ik op verliefd
7-3
Thick as a brick... daar ben ik op verliefd

7-3
0
Omayyad
geplaatst: 16 maart 2007, 14:25 uur
Paalhaas schreef:

Ik stem nu eenmaal niet graag op populaire jazznummers...

0
geplaatst: 16 maart 2007, 15:56 uur
Nee helaas, tot de 10. Hopelijk maakt iemand er nog snel 10-8 van voordat het 9-9 staat

0
voltazy
geplaatst: 16 maart 2007, 16:15 uur
Kasperbert schreef:
Nee helaas, tot de 10. Hopelijk maakt iemand er nog snel 10-8 van voordat het 9-9 staat
(quote)

0
geplaatst: 16 maart 2007, 16:16 uur
Jouw stem verbaasde me eerlijk gezegd het meeste van allemaal

4. Jethro Tull - Thick as a Brick vs. Charles Mingus - Mode D - Trio and Group Dancers / Mode E - Single Solos and Group Dance / Mode F - Group and Solo Dance
Stand: 9-8
0
voltazy
geplaatst: 16 maart 2007, 16:21 uur
Kasperbert schreef:
4. Jethro Tull - Thick as a Brick vs. Charles Mingus - Mode D - Trio and Group Dancers / Mode E - Single Solos and Group Dance / Mode F - Group and Solo Dance
(quote)

waarom verbaasd je dat?
ik heb niet zoveel met jethro tull, nog wel ian anderson live gezien in hmh eind 2005

maar mingus' meesterwerk uit '63 heb ik op 5 sterren staan

0
geplaatst: 16 maart 2007, 16:25 uur
voltazy schreef:
waarom verbaasd je dat?
ik heb niet zoveel met jethro tull, nog wel ian anderson live gezien in hmh eind 2005
(quote)
waarom verbaasd je dat?

Het viel me in die zin op dat je toch bijzonder veel raakvlekken met mij in smaak hebt
Thick as a Brick leek me iets wat juist bij jou zou passen..... Maar ik vergis me dus 
0
voltazy
geplaatst: 16 maart 2007, 16:28 uur
Kasperbert schreef:
Het viel me in die zin op dat je toch bijzonder veel raakvlekken met mij in smaak hebt
Thick as a Brick leek me iets wat juist bij jou zou passen..... Maar ik vergis me dus 
(quote)
onze smaken vertonen idd veel overeenkomsten, maar verschil moet er zijn

0
geplaatst: 16 maart 2007, 16:43 uur
Kasperbert schreef:

Ach, het verbaast me helemaal niet dat mensen voor Mingus stemmen. Geweldig nummer natuurlijk ook!
Kiezen tussen twee 5* in mijn geval...
0
geplaatst: 16 maart 2007, 17:20 uur
Kasperbert schreef:
9-9!
0
geplaatst: 16 maart 2007, 17:22 uur
10-9
Net iets te lang gedaan over het luisteren van Charles Mingus, om precies te zijn 1 minuut te lang.
Net iets te lang gedaan over het luisteren van Charles Mingus, om precies te zijn 1 minuut te lang.
* denotes required fields.