MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO

zoeken in:

4-2

Grateful Dead er uit

44 Isis - Altered Course vs. The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly Card

2-1 Prachtig nummer van Isis....en daarbij vind ik Toafc niet echt 1 nummer...meer allemaal losse stukjes

sxesven
3-2

Altered Course is mij veel te eentonig

3-3

3-4 The Turn of a Friendly Card

Ruby1966
45 Transatlantic - Stranger in Your Soul vs. Allman Brothers Band - Whipping Post

1-1; Whipping Post met misschien wel de mooiste dubbelgitaarsolo's uit de pophistorie. Duane Allman in topvorm.

Omayyad
1-2

1-3 geweldige gitarist die Duane Allman

Zo gaat het wel erg hard met Transatlantic , maar ik heb me positief laten verrassen door Allman Brothers Band :

2-5

46 Fireside - Elite vs. Earth & Fire - Atlantis

Status Seeker schreef:
Zo gaat het wel erg hard met Transatlantic , maar ik heb me positief laten verrassen door Allman Brothers Band :

2-5

Waardige tegenstander om van te verliezen inderdaad. Nuja, als Suite Charlotte Pike maar door gaat.

/edit: Zie net dat er maar 2 van Transatlantic instonden

obsessed schreef:
(quote)

Waardige tegenstander om van te verliezen inderdaad. Nuja, als Suite Charlotte Pike maar door gaat.

/edit: Zie net dat er maar 2 van Transatlantic instonden

Dan gaan we maar voor Dream Theater

Ehh, neeeee dan gaan we natuurlijk voor Neal Morse en Spock's Beard

titan (crew)
2-0

En Marillion en Flower Kings

2-1 E&F

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.