MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO

zoeken in:
Ruby1966
1-2

fredpit
2-2

fredpit
3-2

Omayyad
3-3

Alweer twee sterke nummers.

3-4

edit: dus toch 3-4

fredpit
nee 3-4

Ruby1966
fredpit heeft 2 standen neergezet (je kunt je eerste bericht altijd aanpassen hoor fred, dmv rechtsboven het schaartje aan te klikken)

fredpit
nee lukas en ik hebben bijna gelijktijdig gestemd..vandaar

fredpit
Ruby1966 schreef:
fredpit heeft 2 standen neergezet (je kunt je eerste bericht altijd aanpassen hoor fred, dmv rechtsboven het schaartje aan te klikken)

dank je

Blij dat ik geen keuze heb hoeven te maken tussen Sheep en The Rain Song...

Omayyad
fredpit schreef:
nee lukas en ik hebben bijna gelijktijdig gestemd..vandaar

Je kan je eigen berichten aanpassen of eventueel weghalen om dit soort misverstanden te voorkomen...

Allmusic
Kasperbert schreef:
De reeks mooie battles gaat beginnen met deze ronde zie ik

...welnee joh, meer dan 90% van alle mooie nummers is er al uit gestemd vanwege mindere bekendheid. We hebben alleen Pink Floyd, Led Zeppelin, Roxy Music en Neil Young nog over.

moeilijk

3-6

Ruby1966
En de winnaar wordt......3x raden....want bij twijfel is al gebleken dat PF altijd wint..

fredpit
Allmusic schreef:
(quote)

...welnee joh, meer dan 90% van alle mooie nummers is er al uit gestemd vanwege mindere bekendheid. We hebben alleen Pink Floyd, Led Zeppelin, Roxy Music en Neil Young nog over.

beetje gelijk heb je wel...maar wat erin staat is zeker nog de moeite

Omayyad
Ruby1966 schreef:
En de winnaar wordt......3x raden....want bij twijfel is al gebleken dat PF altijd wint..

mits zij niet tegen Neil Young, Joy Division, Nick Drake en vele andere MuMe-favorieten komen te staan...

Overigens heeft Pink Floyd tot nu toe slechts één KO gewonnen...

4-6 Talking Heads

Ruby1966
Omayyad schreef:
(quote)

mits zij niet tegen Neil Young, Joy Division, Nick Drake en vele andere MuMe-favorieten komen te staan...

Overigens heeft Pink Floyd tot nu toe slechts één KO gewonnen...

Waar ik op doel is de tekst van jou en Arno net bij de keuze tussen PF en Led....
Volgens mij maakt het juist bij jullie niet uit wie de tegenstander is van PF. Heb je al eens een keer tegen een nummer van hen gestemd?

Omayyad
Ruby1966 schreef:
Waar ik op doel is de tekst van jou en Arno net bij de keuze tussen PF en Led....
Volgens mij maakt het juist bij jullie niet uit wie de tegenstander is van PF. Heb je al eens een keer tegen een nummer van hen gestemd?

Jazeker, want Pink Floyd heeft in zijn bestaan een enorme hoop bagger gemaakt.

Ruby1966 schreef:
(quote)

Sheep vind ik het beste nummer van Pink Floyd, terwijl Led Zeppelin wel veel betere heeft dan The Rain Song. Beetje onzin wat je schrijft eigenlijk

Ruby1966
Het is mij nog niet opgevallen die tegenstemmen, maar ik geloof je natuurlijk meteen nu

Allmusic
3. Talking Heads - Psycho Killer vs. The Who - Baba O'Riley

stand: 5-6

Lin
6-6

Omayyad
Ruby1966 schreef:
Het is mij nog niet opgevallen die tegenstemmen, maar ik geloof je natuurlijk meteen nu

Je hebt een pb...

Ruby1966
Omayyad schreef:
(quote)

Je hebt een pb...

Altijd leuk, een pb! Thnx

Ruby1966 schreef:
(quote)

Altijd leuk, een pb! Thnx

He, kunnen dit soort berichten niet per pb, we zijn hier met een Knock Out bezig, ja

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.