MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Last Artist Standing

zoeken in:

1 - en dan een heeeeeele tijd niets 3

Lin
3-4

lebowski schreef:
1 - en dan een heeeeeele tijd niets 3
precies

Omayyad
5-4

Omayyad
Japan

vs.

David Sylvian

Lin
jemig

0-1

Omayyad

Omayyad
0-2

1-3
Japan is toch voor een groot deel David Sylvian. De anderen hebben solo toch weinig laten zien, terwijl Sylvian toch drie à vier topplaten heeft afgeleverd.

Premonition schreef:
1-3
Japan is toch voor een groot deel David Sylvian. De anderen hebben solo toch weinig laten zien, terwijl Sylvian toch drie à vier topplaten heeft afgeleverd.

ben ik wel met je eens, maar als Japan heeft hij toch de meest beklijvende songs afgeleverd

Omayyad
Premonition schreef:
1-3
Japan is toch voor een groot deel David Sylvian. De anderen hebben solo toch weinig laten zien...

Zowel Barbieri, Karn als Jansen hebben toch wel het een en ander fraais uitgebracht. Ik ben het dan ook niet helemaal met jouw bewering eens...

lebowski schreef:
(quote)

ben ik wel met je eens, maar als Japan heeft hij toch de meest beklijvende songs afgeleverd

Da's waar, maar zijn albums zijn een stuk evenwichtiger dan die van Japan. Brilliant Trees en Secrets of the Beehive had Japan niet kunnen maken.

Omayyad schreef:
(quote)

Zowel Barbieri, Karn als Jansen hebben toch wel het een en ander fraais uitgebracht. Ik ben het dan ook niet helemaal met jouw bewering eens...

Nou, Mick Karn heeft toch vooral veel muzikaal behang voortgebracht. Jansen en Barbieri hebben dat beter gedaan, Catch the Fall is een fraaie popplaat, bv.

Brilliant Trees idd

Omayyad
Premonition schreef:
Jansen en Barbieri hebben dat beter gedaan, Catch the Fall is een fraaie popplaat, bv.

Stone To Flesh kan mij zeer bekoren van dit tweetal. Vergeet ook niet dat Barbieri vanaf 1994/95 bij Porcupine Tree zit. Bovendien heeft hij een paar jaar geleden een zeer aardige soloplaat uitgebracht waarvan mij de titel even ontschoten is...

Ruby1966
David Sylvian

vs.

Ryuichi Sakamoto

Omayyad
3-0

5-0

Ouwe komt niet erg geloof ik.

David Sylvian

vs.

Thomas Dolby

Ruby1966
1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 03:56 uur

geplaatst: vandaag om 03:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.