Muziek / Muziekgames / Last Artist Standing
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 11:36 uur
Love is een tikje virtuozer, The Zombies een klein stukje sympathieker.
Momenteel even:
1-4
Momenteel even:
1-4
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 12:58 uur
De lulligheidsfactor is inderdaad bijzonder hoog, maar toch wel een mooi nummer

Maar The Zombies is natuurlijk de superieure band

4-2
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 12:59 uur
Nicolage Rico schreef:
Nou, één ervan kan ik geen danseresJE noemen...
Nou, één ervan kan ik geen danseresJE noemen...
Ik neem aan dat je Mama Cass bedoelt. Veel te vroeg gestorven, deze zangeres...

0
geplaatst: 9 oktober 2006, 13:18 uur
5-3
Zombies hebben natuurlijk 'Odessey and Oracle' maar ik verkies toch de Mamas & the Papas.
Zombies hebben natuurlijk 'Odessey and Oracle' maar ik verkies toch de Mamas & the Papas.
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 13:37 uur
Die "danseresjes" zijn niet de "danseresjes", maar de Mama's van de Mama's en de Papa's Nicolage,
die wegwuiven scheelt een aanzienlijk deel in de omvang, maar vooral ook van de zang en de muziek.
die wegwuiven scheelt een aanzienlijk deel in de omvang, maar vooral ook van de zang en de muziek.
0
geplaatst: 9 oktober 2006, 13:41 uur
Ik vind Mama Cass wel aandoenlijk overkomen in beide clips. (In California Dreamin' houdt ze zich gigantisch in, heb ik het idee) Ik doelde idd op de danseressen die uit de badkuipen tevoorschijn komen 

0
geplaatst: 9 oktober 2006, 14:10 uur
Oldfart schreef:
Die "danseresjes" zijn niet de "danseresjes", maar de Mama's van de Mama's en de Papa's Nicolage,
Oke, ik dacht dat Musicfriek die bedoelde.... Ik weet wel dat ze erbij horen.. Ach, mijn fout.
* denotes required fields.