Muziek / Muziekgames / One Hit Wonders Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2007, 21:44 uur
Kate & Anna McGarrigle – Complainte pour Sainte Catherine
vs.
Mobiles - Drowning in Berlin
Kon geen betere vinden, maar ik weet niet of er wel one hit wonders zijn die ik beter vind dan Kate & Anna (staan in mijn top 10).
1-0
vs.
Mobiles - Drowning in Berlin
Kon geen betere vinden, maar ik weet niet of er wel one hit wonders zijn die ik beter vind dan Kate & Anna (staan in mijn top 10).
1-0
0
geplaatst: 5 januari 2007, 01:09 uur
Dan doe ik wel een.
vs.
Primitive Radio Gods - Standing Outside A Broken Phonebooth with Money in my Hand
vs.
Primitive Radio Gods - Standing Outside A Broken Phonebooth with Money in my Hand
0
geplaatst: 5 januari 2007, 01:52 uur
Volgens mij staan er de laatste tijd wel erg veel fictieve One Hit Wonders tussen; je kunt beter spreken van No Hit Wonders.
But I Wonder, Who Cares?
But I Wonder, Who Cares?
0
geplaatst: 5 januari 2007, 10:56 uur
deric raven schreef:
Volgens mij staan er de laatste tijd wel erg veel fictieve One Hit Wonders tussen; je kunt beter spreken van No Hit Wonders.
But I Wonder, Who Cares?
But I Wonder, Who Cares?
Check en verWonder

0
geplaatst: 5 januari 2007, 14:42 uur
Was tevens een radiohit in Nederland. Best vaak gedraaid destijds.
0
geplaatst: 6 januari 2007, 00:02 uur
0
geplaatst: 12 januari 2007, 18:10 uur
Dit ligt al een tijdje stil. Ik heb wel een goede suggestie voor de volgende: The Beloved - Sweet Harmony.
0
geplaatst: 12 januari 2007, 18:13 uur
herman schreef:
Dit ligt al een tijdje stil. Ik heb wel een goede suggestie voor de volgende: The Beloved - Sweet Harmony.
Als je nou een stem uitbrengt op de zusjes ben je aan de beurt!
* denotes required fields.