MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / One Hit Wonders Knock Out

zoeken in:

2-2, heerlijk, vooral die gitaarsolo.

sq
5-4

sq
Kate & Anna McGarrigle – Complainte pour Sainte Catherine

vs.

Mobiles - Drowning in Berlin

Kon geen betere vinden, maar ik weet niet of er wel one hit wonders zijn die ik beter vind dan Kate & Anna (staan in mijn top 10).

1-0

viking?

Dan doe ik wel een.

vs.

Primitive Radio Gods - Standing Outside A Broken Phonebooth with Money in my Hand

Volgens mij staan er de laatste tijd wel erg veel fictieve One Hit Wonders tussen; je kunt beter spreken van No Hit Wonders.
But I Wonder, Who Cares?

deric raven schreef:
Volgens mij staan er de laatste tijd wel erg veel fictieve One Hit Wonders tussen; je kunt beter spreken van No Hit Wonders.
But I Wonder, Who Cares?

Check en verWonder

Was tevens een radiohit in Nederland. Best vaak gedraaid destijds.

vs.

Rosie Vela - Magic Smile

0-1

Dit ligt al een tijdje stil. Ik heb wel een goede suggestie voor de volgende: The Beloved - Sweet Harmony.

herman schreef:
Dit ligt al een tijdje stil. Ik heb wel een goede suggestie voor de volgende: The Beloved - Sweet Harmony.

Als je nou een stem uitbrengt op de zusjes ben je aan de beurt!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:33 uur

geplaatst: vandaag om 18:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.