Muziek / Muziekgames / "Steunfonds"
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2007, 23:43 uur
Ja, persoonlijk werven kan geen kwaad. Doe ik het een keer in de Soulseekroom als ik daar weer zit. 

0
titan (crew)
geplaatst: 26 februari 2007, 00:14 uur
We hebben nu dus:
1. The Ripps - Loco (2x)
2. Camera obscura – If looks could kill (4x)
3. The Rapture - Get Myself Into It (1x)
Wie de zevende stem plaats mag trouwens twee suggesties aanleveren. In de oorspronkelijke versie van het steunfonds mocht degene die de suggestie had aangedragen dat doen, maar dat lijkt me bij deze internetversie wat onhandig.
1. The Ripps - Loco (2x)
2. Camera obscura – If looks could kill (4x)
3. The Rapture - Get Myself Into It (1x)
Wie de zevende stem plaats mag trouwens twee suggesties aanleveren. In de oorspronkelijke versie van het steunfonds mocht degene die de suggestie had aangedragen dat doen, maar dat lijkt me bij deze internetversie wat onhandig.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 00:59 uur
1. The Ripps - Loco (3x)
2. Camera obscura – If looks could kill (5x)
3. Beck -Think I'm In Love (1x)
Helaas, jammer voor The Rapture. Geen slecht nummer, maar ik ken het truukje van een Robert Smith stemmetje met een diso-beat ondertussen wel.
Beck maakt mij vanaf "Loser" elke keer weer nieuwsgierig. Valt niet altijd positief uit, maar hij kan mij deze keer wel overtuigen.
2. Camera obscura – If looks could kill (5x)
3. Beck -Think I'm In Love (1x)
Helaas, jammer voor The Rapture. Geen slecht nummer, maar ik ken het truukje van een Robert Smith stemmetje met een diso-beat ondertussen wel.
Beck maakt mij vanaf "Loser" elke keer weer nieuwsgierig. Valt niet altijd positief uit, maar hij kan mij deze keer wel overtuigen.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 08:50 uur
Titan, spammer!
Tja ik ken alleen het liedje van Beck, dus ja. Maar weinig spannends toch dit spelletje?
Tja ik ken alleen het liedje van Beck, dus ja. Maar weinig spannends toch dit spelletje?
0
geplaatst: 26 februari 2007, 09:13 uur
Daar gaan we dan:
1. Camera obscura – If looks could kill (6x)
2. Beck -Think I'm In Love (2x)
3. Kaiser Chiefs - Ruby (1x)
1. Camera obscura – If looks could kill (6x)
2. Beck -Think I'm In Love (2x)
3. Kaiser Chiefs - Ruby (1x)
0
geplaatst: 26 februari 2007, 09:18 uur
Daar gaan we dan:
1. Camera obscura – If looks could kill (7x)
2. Beck -Think I'm In Love (3x)
3. Explosions in the Sky - Welcome Ghosts (1x)
1. Camera obscura – If looks could kill (7x)
2. Beck -Think I'm In Love (3x)
3. Explosions in the Sky - Welcome Ghosts (1x)
0
geplaatst: 26 februari 2007, 09:23 uur
1. Camera obscura – If looks could kill (8x)
2. Beck -Think I'm In Love (4x)
3. The Shins - New Slang (1x)
2. Beck -Think I'm In Love (4x)
3. The Shins - New Slang (1x)
0
geplaatst: 26 februari 2007, 09:40 uur
1. Camera obscura – If looks could kill (9x)
2. Deftones - Hole in the Earth (1x)
3. The Shins - New Slang (2x)
The Scientist, bij jou had Camera Obscura de zevende ronde gehaald. Je mag dus nog een nieuwe plaatsen (en aangezien je online bent, zal ik die taak niet overnemen).
3. The Shins - New Slang (2x)
The Scientist, bij jou had Camera Obscura de zevende ronde gehaald. Je mag dus nog een nieuwe plaatsen (en aangezien je online bent, zal ik die taak niet overnemen).
0
titan (crew)
geplaatst: 26 februari 2007, 09:54 uur
Beste mensen, leuk dat jullie (met dank aan wat gespam van mijn kant) nu massaal meedoen! Let nog wel even goed op de spelregels. New slang van The shins is uit 2001 en is derhalve geen nieuw liedje. De eerste die zich geroepen voelt mag dit vervangen voor een ander (nieuw) liedje. Omdat Camera obscura de grens van 7 heeft gehaald mag er nog een nieuw nummer in.
Veel mensen hebben mij gevraagd naar tips voor nieuwe liedjes. Wellicht hebben jullie wat aan http://www.free40.nl
Veel mensen hebben mij gevraagd naar tips voor nieuwe liedjes. Wellicht hebben jullie wat aan http://www.free40.nl
0
geplaatst: 26 februari 2007, 10:05 uur
Oh sorry, maar ik vond "vrij recent" en "op single verkrijgbaar" allebei van toepassing op The Shins. Misschien dat er duidelijker vermeld kan worden dat het om echt hele recente nummers gaat? (ik heb ook nooit naar de avondspits geluisterd, misschien is dat het
)
)
0
titan (crew)
geplaatst: 26 februari 2007, 10:21 uur
Bij de avondspits ging het ook altijd om gloednieuwe liedjes (singles) en hier dus ook.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 10:27 uur
titan schreef:
Bij de avondspits ging het ook altijd om gloednieuwe liedjes (singles) en hier dus ook.
Dan zal ik weinig meer mee kunnen doen.. de dingen die ik mooi vind recent zijn veelal geen videos o.i.d. van.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 10:38 uur
1. Camera obscura – If looks could kill (9x)
3. The Gossip - Standing in the Way of Control (1x)
Ik zal de andere verandering aan iemand anders overlaten.
3. The Gossip - Standing in the Way of Control (1x)
Ik zal de andere verandering aan iemand anders overlaten.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 10:52 uur
0
geplaatst: 26 februari 2007, 13:49 uur
titan schreef:
Beste mensen, leuk dat jullie (met dank aan wat gespam van mijn kant) nu massaal meedoen!
Beste mensen, leuk dat jullie (met dank aan wat gespam van mijn kant) nu massaal meedoen!
/me gaat zich nog even in de spelregels verdiepen vandaag

0
geplaatst: 26 februari 2007, 14:16 uur
Ik gooi eruit: Little man tate. Dat hebben we nu wel gehoord. En ik stortttttttttt..... C-mon & Kypski ft. Pete Philly, een combi die garant staat voor iets swingends, vrolijks en origineels.
1. C-mon & Kypski ft. Pete Philly - Make my day 1x
2. Deftones - Hole in the earth 2x
3. The Gossip - Standing in the way of control 2x
Eregalerij:
Camera Obscura - If looks could kill
2. Deftones - Hole in the earth 2x
3. The Gossip - Standing in the way of control 2x
Eregalerij:
0
geplaatst: 26 februari 2007, 14:29 uur
Als ik nu Grinderman toe voeg. Moet deze dan weer bij 1 beginnen, of mag hij verder gaan bij 3. Is dan namelijk voor de tweede keer.
0
titan (crew)
geplaatst: 26 februari 2007, 14:40 uur
Dan gaat hij verder bij 3. Als hij daarna nog een keer eruit gehaald wordt mag hij niet meer terugkomen.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 14:47 uur
Bij het echte spel mag er maar 1 per dag toegevoegd worden; gaat het hier zo niet te snel??
Dat iedereen die dag 1 stem mag uitbrengen; de 2 meeste stemmen gaan door, en voor de derde een nieuwe de volgende dag?
Dat iedereen die dag 1 stem mag uitbrengen; de 2 meeste stemmen gaan door, en voor de derde een nieuwe de volgende dag?
0
geplaatst: 26 februari 2007, 15:02 uur
Men moet natuurlijk wel blijven tellen:
2. Deftones - Hole in the earth 4x
3. The Gossip - Standing in the way of control 3x
Eregalerij:
2. Deftones - Hole in the earth 4x
3. The Gossip - Standing in the way of control 3x
Eregalerij:
0
titan (crew)
geplaatst: 26 februari 2007, 15:29 uur
deric raven schreef:
Bij het echte spel mag er maar 1 per dag toegevoegd worden; gaat het hier zo niet te snel??
Op de radio was dat natuurlijk zo omdat de avondspits elke dag (behalve zondag) uitzending had. Internet is niet gebonden aan bepaalde tijdstippen en zo houden we ook een beetje tempo erin. Bepaalde oorspronkelijke spelregels werken nou eenmaal minder goed bij de vertaling ervan naar internet.
0
titan (crew)
geplaatst: 26 februari 2007, 19:44 uur
1. C-mon & Kypski ft. Pete Philly - Make my day 2x
2. The Klaxons - Golden skans 1x
3. The Gossip - Standing in the way of control 4x
Eregalerij:
2. The Klaxons - Golden skans 1x
3. The Gossip - Standing in the way of control 4x
Eregalerij:
0
geplaatst: 26 februari 2007, 20:19 uur
1. C-mon & Kypski ft. Pete Philly - Make my day 3x
2. The Klaxons - Golden skans 2x
3. Malcolm Middleton - A Brighter Beat 1x
Eregalerij:
2. The Klaxons - Golden skans 2x
3. Malcolm Middleton - A Brighter Beat 1x
Eregalerij:
0
geplaatst: 26 februari 2007, 22:32 uur
titan schreef:
Op de radio was dat natuurlijk zo omdat de avondspits elke dag (behalve zondag) uitzending had.
Op de radio was dat natuurlijk zo omdat de avondspits elke dag (behalve zondag) uitzending had.
Iedere iedere iedere avond, van maandag tot en met zaterdag!
0
geplaatst: 28 februari 2007, 01:55 uur
1. C-mon & Kypski ft. Pete Philly - Make my day (4x)
2. Sofia Talvik - It's Just Love (1x)
3. Malcolm Middleton - A Brighter Beat (2x)
Eregalerij:
Camera Obscura - If Looks Could Kill
2. Sofia Talvik - It's Just Love (1x)
3. Malcolm Middleton - A Brighter Beat (2x)
Eregalerij:
Camera Obscura - If Looks Could Kill
0
geplaatst: 28 februari 2007, 02:29 uur
Moeten de nummers die je aandraagt echt persé singles zijn? Want dan gaat dit geen topic voor mij worden vrees ik.
* denotes required fields.