MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Progrock albums KO

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Waldo Jeffers schreef:
Overigens was ik me er eigenlijk niet van bewust dat jij dit bandje kende?

Welzeker, aardig bandje. Dit bewuste album staat zelfs in de kast. Maar wat ik met veel van dat soort bands heb: heel veel verder dan 'aardig' komt het ook weer niet.

Casartelli schreef:
(quote)

Welzeker, aardig bandje. Dit bewuste album staat zelfs in de kast. Maar wat ik met veel van dat soort bands heb: heel veel verder dan 'aardig' komt het ook weer niet.

Hmm, ben je al verder dan mij, staat (nog) niet in de kast hier... Maareuh, dat soort bands, ik zie even niet de soort eigenlijk want een Discipline. vond jij toch niet aardig dacht ik?

4.11 Talk talk - Spirit of Eden --- Harmonium - L'Heptade (3 juni 2007, 23:01 uur)

1-1*

(!RKU$
4.11 Talk talk - Spirit of Eden --- Harmonium - L'Heptade (3 juni 2007, 23:01 uur)

2-1*

3-1*

3-1 pas!

3-2*

3-3*

Casartelli (moderator)
Waldo Jeffers schreef:
Hmm, ben je al verder dan mij, staat (nog) niet in de kast hier... Maareuh, dat soort bands, ik zie even niet de soort eigenlijk want een Discipline. vond jij toch niet aardig dacht ik?

Discipline. zal ik binnenkort eens met een open vizier benaderen. De soloplaat van Matthew P. vond ik ook wel aardig. Verder zou ik geneigd zijn wat ik van Echolyn ken ook een beetje in dezelfde hoek te zetten.

Ik moet overigens passen in de huidige match. Spirit of Eden staat in mijn top tien, maar de tegenstander ken ik niet...

Omayyad
Casartelli schreef:
Verder zou ik geneigd zijn wat ik van Echolyn ken ook een beetje in dezelfde hoek te zetten.

Dat zou ik dan een slecht idee vinden, want de muziek van Echolyn is lang niet zo donker/duister dan die van Discipline..

Casartelli (moderator)
Omayyad schreef:
Dat zou ik dan een slecht idee vinden, want de muziek van Echolyn is lang niet zo donker/duister dan die van Discipline..

Nuja, dat horen we dan tzt wel weer. Gemeenschappelijk punt is in elk geval dat de muziek 'iets mist'.

4.11 Talk Talk - Spirit of Eden door

4.12 Porcupine tree - In absentia --- Talk talk - Laughing stock (4 juni; 23:20 uur)

1-0*

4.12 Porcupine tree - In absentia --- Talk talk - Laughing stock (4 juni; 23:20 uur)

2-0*

hmm, moeilijke battle deze

2-1

3-1*

3-2*

Bobiej
4-2

6-2

13 King Crimson - Red --- Genesis - Wind and wuthering (05-06/10:55)

1-0

3 King Crimson - Red --- Genesis - Wind and wuthering (05-06/10:55)

1-1 eigenlijk geen keuze te maken!

Omayyad
4.13 King Crimson - Red --- Genesis - Wind and wuthering (05-06/10:55)

2-1*

2-2*

3-2*

4-2*

5-2

(!RKU$

6-2

(!RKU$
4.14 Änglagård - Epilog --- UK - UK (5 juni 2007, 16:08 uur)

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 16:44 uur

geplaatst: vandaag om 16:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.