Muziek / Muziekgames / Progrock albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2007, 11:19 uur
volgens mij is deze king crimson een archetypische progrock plaat en imho ook de enige progrockplaat van de laatste vier dus ben benieuwd...
0
geplaatst: 30 juni 2007, 12:21 uur
4-6
Ik vind het nogal teleurstellende en afgezaagde kwart- en halve finales.
Ik vind het nogal teleurstellende en afgezaagde kwart- en halve finales.

0
Omayyad
geplaatst: 30 juni 2007, 12:41 uur
Tja... Had je iets anders verwacht dan? Dat geldt toch voor elke KO?
0
Omayyad
geplaatst: 30 juni 2007, 12:42 uur
charlezzz schreef:
volgens mij is deze king crimson een archetypische progrock plaat en imho ook de enige progrockplaat van de laatste vier dus ben benieuwd...

0
geplaatst: 30 juni 2007, 12:42 uur
Omayyad schreef:
(quote)
als er één stroming niet afgezaagd is....

0
geplaatst: 30 juni 2007, 15:46 uur
vigil schreef:
Ik denk dat daar toch wel een hoop andere Floyd platen daar eerder voor in aanmerking komen...
(quote)
Ik denk dat daar toch wel een hoop andere Floyd platen daar eerder voor in aanmerking komen...
Idd, Wish you were here is nog meer overschat.

0
geplaatst: 30 juni 2007, 15:51 uur
Omayyad schreef:
(quote)
Niet anders verwacht wel gehoopt. Mijn hoop was met name gevestigd op Porcupine Tree.
0
geplaatst: 30 juni 2007, 16:02 uur
Zat meer aan een andere plaat te denken die waarschijnlijk deze KO nog gaat winnen ook...
0
geplaatst: 30 juni 2007, 18:03 uur
5-9
Ietwat vreemde keus van mijn kant misschien, maar alweer een PF - PF finale gaat me wel heel erg ver. Daarnaast wil ik de spanning erin houden en vind ik In the Court of the Crimson King zo ongeveer de definitie van prog (en ongeveer net zo goed als WYWH).
Ietwat vreemde keus van mijn kant misschien, maar alweer een PF - PF finale gaat me wel heel erg ver. Daarnaast wil ik de spanning erin houden en vind ik In the Court of the Crimson King zo ongeveer de definitie van prog (en ongeveer net zo goed als WYWH).
0
geplaatst: 30 juni 2007, 18:04 uur
Dan wordt de finale dus:
Pink Floyd - Dark side of the moon vs. King Crimson - In the Court of the Crimson King
Pink Floyd - Dark side of the moon vs. King Crimson - In the Court of the Crimson King
0
geplaatst: 30 juni 2007, 18:34 uur
1-0
1-0
* denotes required fields.