Muziek / Muziekgames / Progrock albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:14 uur
4.31 Camel - The snow goose --- King Crimson - Starless and bible black (14 juni/22:32)
3-4
3-4
0
(!RKU$
geplaatst: 15 juni 2007, 00:38 uur
4.31 Camel - The snow goose --- King Crimson - Starless and bible black (14 juni/22:32)
3-5
3-5
0
geplaatst: 15 juni 2007, 01:17 uur
4-5
4-5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 juni 2007, 09:19 uur
Ik vergeet helemaal om hier zelf te stemmen.
5-5
5-5
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 juni 2007, 09:23 uur
Jullie moeten zelf maar kijken of jullie binnenkort met ronde 5 doorgaan. Mijn stemmen vooraf meegeven, zoals dynamo d opperde, is niet helemaal in de geest van de knock-out als principe denk ik. Anderzijds zijn wel meer dingen in deze progressieve wedstrijd dat niet, onder andere vanwege de soms geringe bekendheid van platen.
Ik zet mijn stemmen er gewoon vast bij, kijk maar of jullie er wat mee doen.
1 Rush - A farewell to kings --- Moody blues - Days of future passed
2 Queensrÿche - Operation: mindcrime --- Rush - Hemispheres
3 Jethro tull - Thick as a brick --- Waters, Roger - Amused to death
4 Änglagård - Hybris --- Radiohead - OK computer
5 Genesis - Selling England by the Pound --- Pink floyd - Dark side of the moon
6 Talk talk - Spirit of Eden --- Porcupine tree - In absentia
7 King Crimson - Red --- Änglagård - Epilog
8 Marillion - Marbles --- Paatos - Kallocain
9 Pink floyd - Wish you were here --- Tortoise - Millions Now Living Will Never Die
10 Marillion - Misplaced childhood --- Anekdoten - From Within
11 Porcupine tree - Up the downstair --- Museo Rosenbach - Zarathustra
12 Eskaton - 4 Visions --- Marillion - Brave
13 King Crimson - In the court of the Crimson King --- Marillion - Clutching at straws
14 Guapo - Five suns --- Balletto di Bronzo, Il - Ys
15 Opeth - Blackwater park --- Pink floyd - Animals
1 1-0
2 1-0
3 1-0
4 pas
5 1-0
6 1-0
7 1-0
8 pas
9 pas
10 pas
11 pas
12 pas
13 0-1
14 pas
15 0-1
1 Rush - A farewell to kings --- Moody blues - Days of future passed
2 Queensrÿche - Operation: mindcrime --- Rush - Hemispheres
3 Jethro tull - Thick as a brick --- Waters, Roger - Amused to death
4 Änglagård - Hybris --- Radiohead - OK computer
5 Genesis - Selling England by the Pound --- Pink floyd - Dark side of the moon
6 Talk talk - Spirit of Eden --- Porcupine tree - In absentia
7 King Crimson - Red --- Änglagård - Epilog
8 Marillion - Marbles --- Paatos - Kallocain
9 Pink floyd - Wish you were here --- Tortoise - Millions Now Living Will Never Die
10 Marillion - Misplaced childhood --- Anekdoten - From Within
11 Porcupine tree - Up the downstair --- Museo Rosenbach - Zarathustra
12 Eskaton - 4 Visions --- Marillion - Brave
13 King Crimson - In the court of the Crimson King --- Marillion - Clutching at straws
14 Guapo - Five suns --- Balletto di Bronzo, Il - Ys
15 Opeth - Blackwater park --- Pink floyd - Animals
1 1-0
2 1-0
3 1-0
4 pas
5 1-0
6 1-0
7 1-0
8 pas
9 pas
10 pas
11 pas
12 pas
13 0-1
14 pas
15 0-1
0
Omayyad
geplaatst: 15 juni 2007, 09:39 uur
Casartelli schreef:
Jullie moeten zelf maar kijken of jullie binnenkort met ronde 5 doorgaan. Mijn stemmen vooraf meegeven, zoals dynamo d opperde, is niet helemaal in de geest van de knock-out als principe denk ik. Anderzijds zijn wel meer dingen in deze progressieve wedstrijd dat niet, onder andere vanwege de soms geringe bekendheid van platen.
Ik ben het eigenlijk wel met jou eens, Casartelli, dat het vooraf geven van jouw stemmen niet helemaal in de geest van de KO is. Toch denk ik dat het jammer is wanneer de KO zonder jouw inbreng voortgaat en daarom wil ik gewoon voorstellen te wachten totdat jij terugbent.
Als we jouw stemmen meetellen, wil ik dat enkel doen als beslissende stem. Als we jouw stem telkens als eerste nemen, is jouw aandeel groter dan andere stemmen en dat lijkt me nu ook weer niet de bedoeling.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 10:19 uur
Omayyad schreef:
Ik ben het eigenlijk wel met jou eens, Casartelli, dat het vooraf geven van jouw stemmen niet helemaal in de geest van de KO is. Toch denk ik dat het jammer is wanneer de KO zonder jouw inbreng voortgaat en daarom wil ik gewoon voorstellen te wachten totdat jij terugbent.
Als we jouw stemmen meetellen, wil ik dat enkel doen als beslissende stem. Als we jouw stem telkens als eerste nemen, is jouw aandeel groter dan andere stemmen en dat lijkt me nu ook weer niet de bedoeling.
(quote)
Dat is onzin, iemand moet zijn vakantie gewoon aanpassen aan dit soort unieke ko's
Nee maar zonder gekheid, ik vind dat we gewoon door moeten gaan want Casper is er wel vaker niet en dan gaan we ook gewoon door.
Ik ga er vanuit dat we niet van te voren onze stemmen kunnen gaan inleveren want dan doe ik dat ook maar alvast, vind ik een raar voorstel.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 10:33 uur
Ik ben er op tegen te wachten omdat iemand met vakantie is, ook al is het de topicstarter. Als het nou om de finale of halve finales ging...
En stemmen van tevoren inleveren lijkt me nou ook niet de gedachte achter deze KO, als we dat zouden doen kunnen we vandaag nog de winnaar bepalen.
En stemmen van tevoren inleveren lijkt me nou ook niet de gedachte achter deze KO, als we dat zouden doen kunnen we vandaag nog de winnaar bepalen.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 10:49 uur
Ik ben er eigenlijk ook voor om ronde 5 gewoon van start te laten gaan. De halve finales/finales kunnen we evt. nog wachten op Casartelli, maar het idee van een KO is inderdaad dat deze gewoon door blijft lopen, hoe spijtig dat ook kan zijn voor de starter ervan...
Back on topic:
31 Camel - The snow goose --- King Crimson - Starless and bible black
6-5*
Waarmee Camel door is.
32 Porcupine tree - Lightbulb sun --- Genesis - Nursery cryme
1-0*
Back on topic:
31 Camel - The snow goose --- King Crimson - Starless and bible black
6-5*
Waarmee Camel door is.
1-0*
0
Omayyad
geplaatst: 15 juni 2007, 10:51 uur
Stop!
Deze ronde geldt er een verschil van twee stemmen, dus...
6-5*
6-5*
0
geplaatst: 15 juni 2007, 10:52 uur
Omayyad schreef:
Stop!
4.31 Camel - The snow goose --- King Crimson - Starless and bible black ((14 juni/22:32)
6-5*
Stop!
4.31 Camel - The snow goose --- King Crimson - Starless and bible black ((14 juni/22:32)
6-5*
Stom, vergeten
. Ik loop achter 
0
Omayyad
geplaatst: 15 juni 2007, 10:53 uur
Gezien de bovenstaande reacties, stel ik dan maar voor gewoon van start te gaan met de vijfde ronde, en, eventueel, pas bij de halve finales op Casper te wachten.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 11:49 uur
Omayyad schreef:
Gezien de bovenstaande reacties, stel ik dan maar voor gewoon van start te gaan met de vijfde ronde, en, eventueel, pas bij de halve finales op Casper te wachten.
Maar wie zegt dat het zo'n vaart loopt? De volgende ronde gaat tot de 7 met 2 verschil, dat kan best even duren...
0
geplaatst: 15 juni 2007, 11:53 uur
Cygnus schreef:
Maar wie zegt dat het zo'n vaart loopt? De volgende ronde gaat tot de 7 met 2 verschil, dat kan best even duren...
(quote)
ja, dat is gezien de snelheid van de KO idd een beetje optimistisch

0
geplaatst: 15 juni 2007, 13:30 uur
7-5*
dus Camel door naar de volgende ronde...
2-0*
veel moeilijker keuzes dan deze ga ik niet meer krijgen denk ik... beste Genesis-album tegen één-na-beste PT-album, maar aangezien het beste PT-album eruit is gestemd kies ik voor Lightbulb sun...
7-5*
dus Camel door naar de volgende ronde...
2-0*
veel moeilijker keuzes dan deze ga ik niet meer krijgen denk ik... beste Genesis-album tegen één-na-beste PT-album, maar aangezien het beste PT-album eruit is gestemd kies ik voor Lightbulb sun...
0
geplaatst: 15 juni 2007, 13:32 uur
2-1*
2-1*
0
geplaatst: 15 juni 2007, 13:55 uur
2-2*
Nu gaan we dit top10-album er toch ook niet uitstemmen zeker...
2-2*
Nu gaan we dit top10-album er toch ook niet uitstemmen zeker...
0
geplaatst: 15 juni 2007, 13:56 uur
2-3*
2-3*
0
voltazy
geplaatst: 15 juni 2007, 15:07 uur
Jester schreef:
4.30 Pink floyd - Animals --- Porcupine tree - The sky moves sideways
6-0
Pink floyd door.
4.30 Pink floyd - Animals --- Porcupine tree - The sky moves sideways
6-0
Pink floyd door.

0
geplaatst: 15 juni 2007, 19:20 uur
6-4 PT door!
6-4 PT door!
0
geplaatst: 15 juni 2007, 19:22 uur
dynamo d schreef:
Misschien kan Casartelli z'n stemmen aan iemand meegeven?
(quote)
Misschien kan Casartelli z'n stemmen aan iemand meegeven?
Dit heb ik voorgesteld. Dat gebeurt bij de MuMe-ladder ook. En niet van tevoren een lijstje opsommen.
0
Omayyad
geplaatst: 15 juni 2007, 19:24 uur
dynamo d schreef:
Dit heb ik voorgesteld. Dat gebeurt bij de MuMe-ladder ook. En niet van tevoren een lijstje opsommen.
Dat is inmiddels wel gedaan. Er is dan ook nu besloten gewoon door te gaan met de vijfde ronde zonder de stemmen van Casper te verwerken.
* denotes required fields.