MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1996

zoeken in:
6-2 ik had natuurlijk het liefst mijn nummer 1 zien winnen, maar met een van deze twee ben ik ook blij. Eerste onverwachte ko winnaar op MuMe?

6-3 Rex

Stemmers gezocht!

*kuch* Het is Rez natuurlijk

Martino
6-6

Na het beluisteren van beide nummers kom ik tot:

7-6

Nummers ?

Wat ik bedoelde was: Verschillende nummers van beide albums.

KO zonder winnaar

Niet nu al opgeven, wellicht komen er nog wat stemmers:

1. Modest Mouse - This Is a Long Drive for Someone with Nothing to Think About vs. Underworld - Second Toughest in the Infants

Stand: 7-6

herman schreef:
Niet nu al opgeven, wellicht komen er nog wat stemmers:

Het berichtje was ook bedoeld om stemmers wakker te schudden, blijkbaar gelukt

10-8 Modest Mouse

11-8 maar we zijn er al niet waar?

1996:

(afbeelding)

1997:

(afbeelding)

1998:

(afbeelding)

1999:

(afbeelding)

2000:

(afbeelding)

2001:

(afbeelding)

2002:

(afbeelding)

2003:

(afbeelding)

2004:

(afbeelding)

2005:

(afbeelding)

Jammer, bijna een winnaar met één goed nummer op het album.

Welk album is die winnaar van 2001? Ik herken het wel, maar kan er zo even niet op komen...

Nightrider schreef:
Welk album is die winnaar van 2001? Ik herken het wel, maar kan er zo even niet op komen...

Dat is Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever van Explosions in the Sky. Ik ken het album niet, maar ben er wel al een tijdje erg benieuwd naar.

Arno schreef:
(quote)

Dat is Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever van Explosions in the Sky. Ik ken het album niet, maar ben er wel al een tijdje erg benieuwd naar.

Ah bedankt. Ik vond dat helemaal niet zo'n topper, heb een tijd geleden 2 sterren gegeven geloof ik. Misschien nog eens een kans geven.

Volgens mij sluit ie wel aan bij je top 10. Zou het zeker nog 's proberen! Het is ook wel een beetje een groeiplaat wellicht.

titan (crew)
Ik vind het een buitengewoon merkwaardige finale. Van alle 11 mensen die voor Modest mouse hebben gekozen hebben er maar 2 op het desbetreffende album gestemd.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:55 uur

geplaatst: vandaag om 00:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.