MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Foute nummers KO

zoeken in:

Ruby1966
3-1

4-1 maar wel heel close

Hoe zit dat nu precies met deze KO?

Want ik vrees dat toch niet iedereen op dezelfde manier stemt. Sommigen stemmen op wat voor hen het meest foute nummer is, anderen op wat voor hen het beste van de twee is. Bijvoorbeeld, Onderhond stemt op de vorige pagina op het nummer van Scooter, maar aan zijn stemgedrag bij de albums van Scooter te zien, kan hij Scooter wel redelijk waarderen. Ik zie scores van 3,5.

Ik dacht dat je (in tegenstelling tot de andere KO topics) deze keer niet voor het beste nummer van de twee moest kiezen, maar voor wat je het meest foute vindt (wat dan eigenlijk overeen komt met wat je het slechtste nummer van de twee vindt).

Ik heb dus nu de twee al gezien, waardoor deze KO eigenlijk niet correct verloopt.

Het is de opzet om voor het meest foute nummer te stemmen.
4-2

Ruby1966
Ik stem in ieder geval op het nummer wat ik het meest fout vind, en derhalve het meest irritant/vreselijk.

Maartenn (crew)
5-2

11. Danny de Munk - Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen vs Ron Brandsteder - Lieve Bella Beer

Ruby1966
0-2

Maartenn (crew)
2-2

fredpit
2-3

2-4 met afstand

Ik vind nog steeds dat fout niet gelijk staat aan slecht.

Scooter is verdomd fout, maar ik vind het wel gezellige muziek.

12. Bloodhound Gang - The bad touch vs Milli Vanilli - Blame It On The Rain

fredpit
Wat is fout ?..dat maakt een ieder individueel maar uit. En fout en slecht kunnen heel goed samengaan.

Voor mij is het het liedje; waar mijn tenen spontaan van krullen,mijn maag omdraait, ik de neiging heb te vluchten,de radio het raam uit te kegelen.waar ze mensen in dictatoriale landen mee martelen...

alles wat ik nooit vrijwillig zou draaien..en daar dan de meest foute keuze in maken, tegennatuurlijk stemmen dus!

fredpit
0-3 walgelijk...

13. The Beatles - Yellow Submarine vs James Blunt - You,re Beautiful

Ruby1966
1-2

In mijn normen van fout:

2-2

Laurora
2-3

Gast
geplaatst: vandaag om 04:10 uur

geplaatst: vandaag om 04:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.