MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Foute nummers KO

zoeken in:

5-1

18. Zig & Zag - Them Girls Them Girls vs Rah Band - Clouds Across the Moon

Marcel²
3-0

sq
4-0

Rah-band; is gewoon een heel goed nummer, en ik snap er het ´foute´ niet van. 3 seconden zig & zag was genoeg voor deze stem.

Ruby1966
5-0

19. Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood vs LUV - Trojan horse

0-1

sq
0-2

Natuurlijk: SE hoort ook niet in de ´foute´ lijst. Trojan Horse wel lekker fout natuurlijk. Het eerste nummer dat ik hoorde in 2007 (op televisie; live-optreden van Luv - ze waren het echt - vlak na twaalven )

Ruby1966
0-3

0-4 schande dat S.E. er in staat

20. Cheeky Girls - The Cheeky Song (Touch My Bum) vs Ruud Gullit - Not The Dancing Kind

1-0

sq
2-0

Het ergste van Cheeky girls vind ik wel dat het bij de kinderpop wordt gerekend (kids top 20 enzo). Harde sanctie! Lijfstraffen!!

DutchViking
4-0

Mojo Pin
5-0

Cheeky Girls RULE!

sq schreef:
2-0

Het ergste van Cheeky girls vind ik wel dat het bij de kinderpop wordt gerekend (kids top 20 enzo). Harde sanctie! Lijfstraffen!!

Ja, en al die kinderen vragen: mama, wat is bum?

21. Dana International – Diva vs Tatjana - Chica Cubana

Hmm, lastig....

Mojo Pin
0-1

Is er ook nog een nummer van Georgina Verbaan in de lijst opgenomen?

sq
0-2

DutchViking
0-3

Ik vind het spijtig dat nummer niet in deze KO staat. Het was een potentiële winnaar.
De Faute DJ's - Bompa Onderbroek

Marcel²
0-5

22. The Simpsons - Do the Bartman vs Mixed Emotions - You Want Love (Maria Maria)

0-1 Drafi Deutscher zijn grootste miskleun.

Marcel²
0-2

Mojo Pin
1-2 natuurlijk

Gast
geplaatst: vandaag om 07:19 uur

geplaatst: vandaag om 07:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.