Muziek / Muziekgames / Foute nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2007, 19:28 uur
1-1
Gebroeders ko natuurlijk per definitie fout, maar t zijn leuke jongens (ooit live gezien
). Double You uiterst irritant jatwerk met blaartrekkend slechte zang. Ik luister nog liever naar mijn stofzuiger. Sorrt MFriek, bij mij heeft KC een streepje voor.
Gebroeders ko natuurlijk per definitie fout, maar t zijn leuke jongens (ooit live gezien
). Double You uiterst irritant jatwerk met blaartrekkend slechte zang. Ik luister nog liever naar mijn stofzuiger. Sorrt MFriek, bij mij heeft KC een streepje voor.
0
geplaatst: 17 januari 2007, 19:31 uur
Is het goed om jezelf op je kop te slaan met een hamer dan friek?
0
geplaatst: 17 januari 2007, 19:31 uur
rayman schreef:
(quote)
Die hamer is voor sq hahaha

0
geplaatst: 17 januari 2007, 19:35 uur
Op zich heb ik steeds op ´fout´gestemd´ Maar ik vind erg slecht gemaakte covers ook fout in de zin van: belediging van origineel, ´ten onrechte muziek gemaakt´.
Ik had een heel rijtje covers staan voor deze KO maar ik heb me ingehouden. Ze hadden misschien beter helemaal niet in de selectielijst gestaan.
Ik had een heel rijtje covers staan voor deze KO maar ik heb me ingehouden. Ze hadden misschien beter helemaal niet in de selectielijst gestaan.
0
geplaatst: 17 januari 2007, 19:37 uur
sq schreef:
Op zich heb ik steeds op ´fout´gestemd´ Maar ik vind erg slecht gemaakte covers ook fout in de zin van: belediging van origineel, ´ten onrechte muziek gemaakt´.
Welja... zo slecht is het nou ook weer niet, was een knaller van een hit destijds, weet ik nog goed. Maar goed, het zal met het leeftijdsverschil te maken hebben. Ik heb KC nooit bewust meegemaakt en jij wel. Dan kan ik het me voorstellen. Ik vind hun versie juist slaapverwekkend
En smaken verschillen zal ik maar zeggen...
0
geplaatst: 17 januari 2007, 19:39 uur
Is niet inderdaad mi ook niet KC´s beste, zou zelfs niet in mijn top 10 voorkomen.
0
geplaatst: 17 januari 2007, 19:58 uur
musicfriek schreef:
Welja... zo slecht is het nou ook weer niet, was een knaller van een hit destijds, weet ik nog goed. Maar goed, het zal met het leeftijdsverschil te maken hebben. Ik heb KC nooit bewust meegemaakt en jij wel. Dan kan ik het me voorstellen. Ik vind hun versie juist slaapverwekkend
(quote)

0
geplaatst: 17 januari 2007, 20:01 uur
42. Diana Ross & The Supremes - The Happening vs WC Experience - Daor Hed een Doif Oep De Vurruit Gescheten
0
geplaatst: 17 januari 2007, 20:29 uur
43. Toy Dolls - Nelly The Elephant vs Urbanus – Hottentotten
* denotes required fields.