MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Foute nummers KO

zoeken in:
sq
1-1

Gebroeders ko natuurlijk per definitie fout, maar t zijn leuke jongens (ooit live gezien ). Double You uiterst irritant jatwerk met blaartrekkend slechte zang. Ik luister nog liever naar mijn stofzuiger. Sorrt MFriek, bij mij heeft KC een streepje voor.

Je stemt dus op slecht. Terwijl het een foute KO is....

musicfriek schreef:
Je stemt dus op slecht. Terwijl het een foute KO is....

Is het goed om jezelf op je kop te slaan met een hamer dan friek?

rayman schreef:
(quote)

Is het goed om jezelf op je kop te slaan met een hamer dan friek?

Die hamer is voor sq hahaha

Gebroeders ko

Ruby1966
3-1

sq
Op zich heb ik steeds op ´fout´gestemd´ Maar ik vind erg slecht gemaakte covers ook fout in de zin van: belediging van origineel, ´ten onrechte muziek gemaakt´.

Ik had een heel rijtje covers staan voor deze KO maar ik heb me ingehouden. Ze hadden misschien beter helemaal niet in de selectielijst gestaan.

sq schreef:
Op zich heb ik steeds op ´fout´gestemd´ Maar ik vind erg slecht gemaakte covers ook fout in de zin van: belediging van origineel, ´ten onrechte muziek gemaakt´.

Welja... zo slecht is het nou ook weer niet, was een knaller van een hit destijds, weet ik nog goed. Maar goed, het zal met het leeftijdsverschil te maken hebben. Ik heb KC nooit bewust meegemaakt en jij wel. Dan kan ik het me voorstellen. Ik vind hun versie juist slaapverwekkend En smaken verschillen zal ik maar zeggen...

sq
Is niet inderdaad mi ook niet KC´s beste, zou zelfs niet in mijn top 10 voorkomen.

musicfriek schreef:
(quote)

Welja... zo slecht is het nou ook weer niet, was een knaller van een hit destijds, weet ik nog goed. Maar goed, het zal met het leeftijdsverschil te maken hebben. Ik heb KC nooit bewust meegemaakt en jij wel. Dan kan ik het me voorstellen. Ik vind hun versie juist slaapverwekkend En smaken verschillen zal ik maar zeggen...

5-1 Wat een aanslag op mijn gehoororganen!

sq
42. Diana Ross & The Supremes - The Happening vs WC Experience - Daor Hed een Doif Oep De Vurruit Gescheten

Ruby1966
1-1

musicfriek schreef:
1-0

Marcel²
1-4

43. Toy Dolls - Nelly The Elephant vs Urbanus – Hottentotten

sq
1-2

Marcel²
1-3

Ruby1966
1-4

1-6

Gast
geplaatst: vandaag om 16:34 uur

geplaatst: vandaag om 16:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.