MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoezen raden (en win een iPod)

zoeken in:
http://www.xfm.co.uk/Article.asp?b=multimedia&id=55665

Ik heb er tot nu 28... Wil iemand me helpen?

zo tussen de 35 en 40 moet me wel lukken denk ik

Yak
Poeh, ik weet er zo met een snelle oogopslag maar 12. Heb je daar wat aan?

Te rock-minded voor mij. Prodigy, Massive Attack, Franz Ferdinand, Radiohead, Bruce Springsteen... veel verder kom ik niet

Ik heb deze kwis al eerder gedaan en kwam een heel eind, welke wil je weten ?

Pulp/Beck/Pixies/Bowie/Beatles/RHCP/Manics/Prince/Clash/Oasis/Futureheads/Neil Young/Duran/Marvin Gaye/Interpol/Libertines/Ash/Suede/Smiths/Keane/Scissor/Supergrass/PJ/Massive/ACDC/Joy Division/Flaming Lips/Muse/Ramones/Madonna/White Stripes/Snow Patrol/Pink Floyd (2x)/Stones/Beasties en ik denk ook Blink182....iemand nog anderen. O ja, en Franz had ik nog niet, bedankt!

Yak
2x Bjork / Modest Mouse / Stereolab / Pet Shop Boys / Killers / Elliott Smith / REM

En verder een hele hoop 'ach ja, natuurlijk's.

Velvet Revolver, R.E.M.,Kasabian, Modest Mouse, TV on the Radio, Strokes, Marilyn Manson,Pet shop boys, Elliott Smith, Killers, en ik denk dat ik nog wel een paar aanvullingen vergeten ben

Yak
Ohja, Manson natuurlijk ook.

Bedankt Yak, sta ik lekker wat aanvullingen te geven, glip jij er tussendoor

Maarre Herman, delen wij nu mee in de winst ?

Kos
Ik zie Purple Rain van Prince .

Yak
aERodynamIC schreef:

Bedankt Yak, sta ik lekker wat aanvullingen te geven, glip jij er tussendoor

Haha, sorry.
Overigens één Björk eraf. Ik dacht dat dit Vespertine was, maar het is 'm niet.

(afbeelding)

ik heb er nu 48, maar kom echt niet meer verder
greenday/u2 zijn de enige die ik heb die hier nog niet staan..

heb er toch weer een paar:
led zep/beatles(2x)/bob dylan/garbage/velvet underground

The Vines zitten er ook nog tussen. En dan zijn er nog hoezen waarvan ik zou zweren dat ik ze ken, maar ik weet niet welke platen het zijn: die koplamp bijvoorbeeld, en het omhoogstaande haar à la einstein...

Met de Foo Fighters er nog bij heb ik er 59, volgens mij staan die ook allemaal hier

Koekebakker schreef:

het omhoogstaande haar à la einstein...

Je bedoelt volgens mij Nirvana's Bleach (tussen Beatles en PJ Harvey in)

andré schreef:

Je bedoelt volgens mij Nirvana's Bleach (tussen Beatles en PJ Harvey in)

En dat is 60!

Ik heb ook nog The Streets (helemaal linksonder). Verder hebben jullie alles genoemd wat ik al had. Ik vul even wat ik nog niet had en dan zet ik de plaatjes die niemand nog geraden heeft wel hier neer. Mocht ik de laptop winnen, dan kan ie wat mij betreft wel rouleren onder de mensen die hier een bijdrage hebben geleverd.

Eerst gedaan zonder spieken en toen kwam ik tot 30. Vreemd genoeg herkende ik The Prodigy en Radiohead niet eens.

Ik zag Radiohead ook pas in derde instantie. Het is soms wel lastig als ze een klein detail van de hoes heel erg hebben uitgelicht. Overigens staat Supergrass er ook 2 keer in. En vind ik vooralsnog maar 1 keer The Beatles (Revolver) terug.

herman schreef:

En vind ik vooralsnog maar 1 keer The Beatles (Revolver) terug.

Die andere is Let It Be, rechts naast Marvin Gaye.

herman schreef:

Ik zag Radiohead ook pas in derde instantie.

En ik dacht dan weer wel meteen aan Radiohead, maar zag hem in eerste instantie aan voor OK Computer. Pas toen ik er echt niet uitkwam welke hoes dan wel van Radiohead moest zijn, zag ik dat het Kid A was.

En van Supergrass had ik Supergrass is 10 nog niet ontdekt: dat is dan de 62e. Nog altijd 10 te gaan...

Nog niemand heeft het gehad over razorlight en ash. Staan er ook tussen.

En ik heb ook nog Graham Coxon

Ash was al genoemd, alhoewel ik vind dat ie net niet helemaal lijkt (maar hij wordt toch goed gerekend...). Graham had ik nog niet. Maar bedankt voor het meedenken zeg! Het is wel duidelijk waar we die-hards zich op kerstavond mee vermaken.

Van de aanwijzigingen heb ik er nog 3 niet kwijt gekund. In totaal heb ik er nu 61 wel.

Ik kan Pet Shop Boys, Bob Dylan en Foo Fighters nog niet plaatsen. Welke kun jij niet kwijt?

Ik zit nu op 58.

Onderstaand plaatje. Ik ken het, maar kan er niet opkomen. Iemand?

(afbeelding)

Pet Shop Boys (klopt volgens mij ook niet, iemand verwarde Very met Garbage wellicht), Bob Dylan en Stereolab (Al zit ik daar waarschijnlijk constant overheen te kijken) heb ik niet geplaatst.

Foo Fighters staan 3e rij 2e van links. Jouw plaatje is ook nog open bij mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:05 uur

geplaatst: vandaag om 06:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.