MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Rara, wat draaide ik net - ontleed het verhaaltje...

zoeken in:
We hebben de thread 'wat draai je nu', maar misschien kan je de mede-users meedelen wat je de voorbij uren draaide, niet met hoesplaatjes, of het botweg mededelende, neen: door een krytptische omschrijving of/en een verhaal.

Aan de hand van het verhaal moeten andere gebruikers raden welke groepen en/of albums er bedoeld werden. En diegene die het raadt kan dan op zijn/haar beurt een soortgelijk verhaal/raadsel posten, etc.

Ik zal beginnen...

Ik heb Joke gedood, ben dan te biecht geweest bij de zusters van Genade, ontmoette er Lucretia, Marian en later ook Bella Lugosi, alsook de spion in de taxi, liep dan door de velden van de Zonen gods, nu, in de war en volledig gedisintegreerd, zoek in mijn genezing ...

Het idee lijkt me leuk. Maar als de nummers totaal onbekend zijn werkt het minder, daar moeten we dan wel op letten.

Dan zou ik zeggen dat je naar Killing Joke, The Sisters Of mercy, Bauhaus, Fields of The Nephilim en The Cure geluisterd hebt

Sietse
Killing Joke?

Sisters of Mercy

?

Bauhaus

Fields of Nephilim

The Cure

weet geen namen van nummers.

Zoals ik dus al zei
Nummer van Bauhaus Spion in taxi = The Spy in The cab.
De rest is duidelijk, denk ik.

Sietse
yep, duidelijk...je was me net voor dus...

Freddze & Sietse: jullie zitten er goed boenk knal op hoor

Wat draaide ik dus zoal:
- Killing Joke
- The Sisters of Mercy
- Bauhaus
- Fields of the Nephilm
- The Cure (+ album: 'disintegration')

Inderdaad moet de formule misschien wat bijgestuurd worden..

freddze schreef:
(quote)
Zoals ik dus al zei
Nummer van Bauhaus Spion in taxi = The Spy in The cab.
De rest is duidelijk, denk ik.

Ik heb zo 't gevoel dat ik al eens eerder een topic tegengekomen ben waar nummers of uitvoerders cryptisch werden omschreven, maar ik probeer dan ook maar één:

Instortende nieuwe gebouwen voeden mijn ego

Sietse
I Am The World Trade Center

Einsturzende Neubauten

Sietse
dat verklaart het deel ego niet

deric raven schreef:
Einsturzende Neubauten
Klopt; dat is het instortende-nieuwe-gebouwen gedeelte, maar welk nummer?
Sietse schreef:
dat verklaart het deel ego niet
Jij denkt alvast in de goede richting

Einstürzende Neubauten - Yu Gung (Fütter Mein Ego)

Juust 't Is weer aan jou!

Ik ga me even terugtrekken om de Rooj Duuvels nog wat te zien prutsen tegen de Tsjechen

Sietse
haha...ik ken geen titels van Einsturzende Neubauten...titels ben ik zo slecht in...

leuk...had dit niet verwacht...maar goed duits is moeilijk...

'met uitgestrekte armen... haar benen rond mij, 's morgens huilde ik' - oosterse tweeling genezen

The Cure - Siamese Twins

Ik zag betoverde mensen van een synthesizer toen de slinger opnieuw gemixt werd.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:51 uur

geplaatst: vandaag om 00:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.