MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:
kArIzMa_TuRk schreef:
ja, ik ken zijn hele album uit 95...

Dan snap je toch ook dat Pac niet van de eerste de beste verliest? (Had geloof ik ook op Pac gestemd, maar rappers van dat kaliber schakelen elkaar nu eenmaal uit.)

Akonner
Maar ik vind wel dat members van de wu-tang hier iets te veel geliefd zijn. Ik ben niet onder de indruk van welk lid dan ook (solo) Method man kan me als enige solo ook nog wel boeien. Maar goed het is ook een kwestie van smaak.

Akonner schreef:
Maar ik vind wel dat members van de wu-tang hier iets te veel geliefd zijn. Ik ben niet onder de indruk van welk lid dan ook .

Komt nog wel...

Social_Mask
Ik had echt jaren problemen met GZA's album en nog steeds...

kArIzMa_TuRk
Social_Mask schreef:
moeilijk verstaanbaar? gaat nergens over? denkt dat hij wat is?

wat is het probleem?

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
moeilijk verstaanbaar? gaat nergens over? denkt dat hij wat is?

wat is het probleem?

Als je niet goed Engels kan, kan ik me voorstellen dat je het niet kunt verstaan. In alle andere gevallen komt hij kraakhelder over.

Het gaat wel ergens over, je moet je alleen inleven in de sfeer van het album, snel zul je dan merken dat het ergens over gaat.

Enja hij vindt zichzelf heel wat? Heb niks tegen 2pac en GZA, maar was het niet 2pac die zichzelf zo ontzettend tof vond dat hij een regisseur had geslagen en vervolgens bij Yo MTV Raps niet kon ophouden ermee te showen?

Akonner
Conway Twitty schreef:
(quote)

Komt nog wel...

Het is te hopen want het schijnt goede muziek te zijn...

Social_Mask
Conway Twitty schreef:
(quote)

Als je niet goed Engels kan, kan ik me voorstellen dat je het niet kunt verstaan. In alle andere gevallen komt hij kraakhelder over.

Het gaat wel ergens over, je moet je alleen inleven in de sfeer van het album, snel zul je dan merken dat het ergens over gaat.

Enja hij vindt zichzelf heel wat? Heb niks tegen 2pac en GZA, maar was het niet 2pac die zichzelf zo ontzettend tof vond dat hij een regisseur had geslagen en vervolgens bij Yo MTV Raps niet kon ophouden ermee te showen?

Hahah grappig dat je daarover begint
Ik als Pac-fan, wordt altijd aan herinnerd van 2Pac's briljante zet toen

kArIzMa_TuRk
oké dan Social

kijk, omdat hij dit zei:
wou ik weten waarom?

- Ik versta GZA erg goed!
- tuurlijk gaat het ergens over (alles gaat wel over iets)
- hij vindt zich idd erg wat (moet ie niet doen )

Social_Mask
Waarom ik problemen heb met GZA's album?
Omdat die Wu-Tang stijl bij mij totaal niks losmaakt. En die irritante intro's, vind ik. En van de sfeer kan ik ook niet genieten. Jammer wel, want hij is volgens vele echt meesterlijk.

Social_Mask schreef:
Waarom ik problemen heb met GZA's album?

Je moet zn debuut eens proberen. (zeker als je oldschool-minded bent) Ik vind die zeker evengoed als Liquid Swords; maar de producties zullen je mss beter liggen.

Social_Mask
Misschien wel, zal eens kijken, bedankt voor het aanraden

rico-bballer
Ik vind GZA op enter the wu altijd heerlijk, maar wat appart materiaal dat ik ken niet geweldig. Ken dan ook de nummers van Liquid swords niet op b.i.b.l.e na en die is van kilah priest.

eazyfan
Leuk dat Nas dit gewonnen heeft, mijn favo MC sinds dagen, (niet vanwege de winst hier want toen was ik hier niet en wist ik er niks van).

Ik zie Wu Tang over anderhalve week live op Dour in Belgie, kan niet wachten, Wu Tang is en blijft nog altijd een van mn favorieten..

Gast
geplaatst: vandaag om 02:38 uur

geplaatst: vandaag om 02:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.