Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
rico-bballer
geplaatst: 11 juni 2007, 13:36 uur
Ik denk dat per jaar het beste werkt maar van een Decennia krijg je toch een beter overzicht van wat nou echt 1 van de beste nummers zijn. Of je doet het zo dat de winnaars per jaar weer tegen elkaar gaan.
0
|Joël|
geplaatst: 11 juni 2007, 13:40 uur
Anders doen we gewoon eerst
'80 - '90 -'00
3 decennia
En dan na die 3 KO's zien we verder.
Maar eigenlijk lijken periodes van 5 jaar me beter want nu heb je wel heel veel albums in bijvoorbeeld '90 en ik denk dat ik toch al weet wie dat dan gaat winnen.
'80 - '90 -'00
3 decennia
En dan na die 3 KO's zien we verder.
Maar eigenlijk lijken periodes van 5 jaar me beter want nu heb je wel heel veel albums in bijvoorbeeld '90 en ik denk dat ik toch al weet wie dat dan gaat winnen.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 13:41 uur
Nou het is Nas gegund, heeft een prima plaat gemaakt. Niet mijn favoriet (als ik een rapper collabo's wil horen doen met J.Lo luister ik wel naar Ja Rule).
0
geplaatst: 11 juni 2007, 13:52 uur
Per 5 jaar is ook wel een goed idee inderdaad. Moeten we er wel voor zorgen dat het een equivalent is van 2.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 15:20 uur
Ik dacht dat het min of meer al besproken was dat hierna een Nederlandtalige hip-hop track knock-out kwam. Producer K.O lijkt me minder leuk; Primo wint toch wel en er zijn veel producers die bijna niemand kent. Decennia heeft ook wel wat nadelen. Van de jaren '80 ken ik bijna geen nummers en nummers zijn ook erg moeilijk te downloaden, van de jaren '90 wint Shook Ones vast wel weer. Het lijkt me dan wel weer heel leuk wanneer je alleen nummers neemt van 2000 of later. Dat zou nog wel eens een verrassende winnaar op kunnen leveren.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 16:34 uur
We moeten wel een KO hebben waar de meeste Hip Hop liefhebbers wat aan hebben. Een producer KO, nouja ik ken er geen drol van. Albums, moet je wel alle albums hebben gehoord, of decenia, de eerste jaren is weinig bekent materiaal.
Ik vind dat we wel een KO moeten houden die niet voor een select groepje is die wat meer weet van Hip Hop.
Ik hoop op een NL Hip Hop KO hehe, aah toe please
Ik vind dat we wel een KO moeten houden die niet voor een select groepje is die wat meer weet van Hip Hop.
Ik hoop op een NL Hip Hop KO hehe, aah toe please

0
Akonner
geplaatst: 11 juni 2007, 16:53 uur
Album KO lijkt mij het leukste. Of een tegenovergestelde KO dus dat de slechtste rapper ofhiphop nummer doorgaat.
0
Social_Mask
geplaatst: 11 juni 2007, 16:57 uur
Bij album KO zal het wel weer Enter The Wu.. of Illmatic zijn. Ik vind het idee over NL HipHop Ko wel leuk
0
Akonner
geplaatst: 11 juni 2007, 17:00 uur
Maar bij deze KO was het toch ook wel duidelijk wie er het meest kans maakte. Maar NL KO is ook wel ok
0
|Joël|
geplaatst: 11 juni 2007, 17:04 uur
KO met albums van 2000 of later kan ook wel leuk zijn.
Liever geen Nederhop KO daar ken ik echt ongeveer niks van omdat ik het (meestal) niet mooi vind.
Liever geen Nederhop KO daar ken ik echt ongeveer niks van omdat ik het (meestal) niet mooi vind.
0
Social_Mask
geplaatst: 11 juni 2007, 17:09 uur
Ik had in het begin ook wel moeite met Nederhop, maar na een tijdje veranderde dat. Maar het is niet een leuk KO als je weet wie of wat gaat winnen. Bij de HipHop Tracks KO kon je het voorspellen, ook bij deze, en bij de albums KO kan je dat ook. Erg voorspelbaar allemaal.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 18:26 uur
Akonner schreef:
Of een tegenovergestelde KO dus dat de slechtste rapper ofhiphop nummer doorgaat.
Of een tegenovergestelde KO dus dat de slechtste rapper ofhiphop nummer doorgaat.
Ik denk dat een hoop van jouw favorieten dan erg ver zullen komen.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 18:47 uur
Ik heb trouwens echt geen idee welk NL hip hop ver zou komen, heb vermoedens maar ik zou niet weten wat jullie allemaal tof vinden 

0
Social_Mask
geplaatst: 11 juni 2007, 18:51 uur
Ja, ik dus ook niet. Ik denk dat dat voor vele geld. Ben benieuwd daarna. Vandaar lijkt me dat ook zo'n leuk KO.
0
rico-bballer
geplaatst: 11 juni 2007, 19:04 uur
Ik gok dat opgezwolle wint, Maar nederhop tracks geen idee.
0
rico-bballer
geplaatst: 11 juni 2007, 19:05 uur
Maar kunnen we niet stemmen op welke k.o het word ofzo een k.o k.o 

0
geplaatst: 11 juni 2007, 19:33 uur
Goed idee
1. Producer K.O - Nederlandse Tracks K.O - Decennia K.O (albums) - Decennia K.O (nummers)
0-1-0-0
1. Producer K.O - Nederlandse Tracks K.O - Decennia K.O (albums) - Decennia K.O (nummers)
0-1-0-0
0
geplaatst: 11 juni 2007, 19:38 uur
0-2-0-0
Ik stem tegen mn eigen idee
Maar die zal ik eens gaan bestuderen en beter uitwerken
Hebben we iig nog wat in het vooruitzicht.
0-2-0-0
Ik stem tegen mn eigen idee
Maar die zal ik eens gaan bestuderen en beter uitwerken
Hebben we iig nog wat in het vooruitzicht.
0
Social_Mask
geplaatst: 11 juni 2007, 19:41 uur
0-3-0-0
Tot de hoeveel, en hoeveel verschil?
0-3-0-0

0
geplaatst: 11 juni 2007, 19:42 uur
0
geplaatst: 11 juni 2007, 19:42 uur
Social_Mask schreef:
0-3-0-0
0-3-0-0

Wie het eerst bij de 10 is

0
geplaatst: 11 juni 2007, 19:44 uur
0-4-0-0
Omdat ik gewoon snel weer wil beginnen, ervan uitgaande dat we ze allemaal toch wel een keer doen
Omdat ik gewoon snel weer wil beginnen, ervan uitgaande dat we ze allemaal toch wel een keer doen

0
Akonner
geplaatst: 11 juni 2007, 19:49 uur
Statiegeld schreef:
(quote)
vriendelijk, sorry dat ik niet de zelfde smaak heb als bijna iedereen hier. Maar ik kan ook zo´n standaard top 10 maken als iedereen het hier van elkaar na heeft geaapt. maar ik heb tenminste een eigen stijl.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 19:56 uur
Nederlandse heb ik ook weinig zin aan, maar zoals Niek zegt zullen ze allemaal wel aan de beurt komen. (Ik hou wel van NL hiphop, maar in grote lijnen is dit enkel Opgezwolle en D.A.C.)
* denotes required fields.