Muziek / Muziekgames / Mooiste nummers vrouwelijke artiesten KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2007, 19:47 uur
8. Nelly Furtado – Explode vs Sam Brown – Stop vs Heather Nova - Walk this World vs Aimee Mann - I should have known
0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 20:00 uur
Lin schreef:
jammer...misschien ontdek je met t vierde nummer wel de artiest waar je altijd op hebt gewacht
(quote)
jammer...misschien ontdek je met t vierde nummer wel de artiest waar je altijd op hebt gewacht

Dat doe ik dan eventueel wel achteraf. Om een liedje te kunnen waarderen heb ik aan één snelle luisterbeurt ook niet genoeg. De beste muziek die ik ken laat zich pas na enkele beurten in volledigheid kennen.
Dus snel een liedje beluisteren zou eerder tot een onjuist oordeel leiden, dan tot een goed oordeel.
Zolang ik niet minimaal 3 liedjes ken, laat ik de keuze aan de andere MM-gebruikers.
(Wel leuk dat Orbit Siouxsie nog even doorloosde in de vorige!)
0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 22:45 uur
deric raven schreef:
Rustig hier.
Rustig hier.
Tsja, vier vrouwelijke artiesten, random gekozen. Je moet ze maar kennen.
(De nummers althans, de artiesten kent men meestal wel)In dit geval ken ik enkel het nummer "Stop" van Sam Brown, en vind dat goed en heb er fantastische herinneringen aan. Maar de rest is mij onbekend.
0
luisteraart
geplaatst: 14 februari 2007, 22:49 uur
deric raven schreef:
De eerste 3 nummers zijn vrij bekend.
De eerste 3 nummers zijn vrij bekend.
Niet bij mij (Behalve Brown), en ik ken toch best wat.
(Eerlijk gezegd van de laatste jaren is mijn kennis wel matig).
0
geplaatst: 15 februari 2007, 00:28 uur
mozeskriebel wat een vliegende start van deze KO,en op de Throwing Muses niet 1 keer kunnen stemmen: gezien frieks reactie bij Heather Nova gaat het dus tot 4?
0
geplaatst: 15 februari 2007, 00:29 uur
Het was gelijkspel tussen 3 nummers. Heather is door en nu moet de keuze vallen op Aimee of Nelly (thank God geen Sam Brown
)
)* denotes required fields.