MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Mooiste nummers vrouwelijke artiesten KO

zoeken in:
ebisch
0-3-2-1

Nightrider schreef:
Wat een Aretha Franklin overload.

En terecht.

0-3-3-1

Ruby1966
0-3-4-1

Sheplays
0-4-4-1

17. Tracy Chapman - Fast Car vs Björk – Human Behavior vs PJ Harvey - The Whores Hustle and the Hustlers Whore vs Fleetwood Mac - Landslide

titan (crew)
1-1-0-0

1-1-0-1 misschien wel het mooiste Fleetwood Mac nummer

ebisch
1-2-0-1

1-3-0-1

Sheplays
1-3-0-2

1-4-0-2

1-4-0-3

Ik kende het nummer Landslide niet, dit is weer een prachtige Stevie Nicks-ballad!
Ken je het nummer When I See You Again ook, tribal? Staat op Tango In the Night. Naar mijn mening het mooiste nummer van dat album

2-5-0-3

musicfriek schreef:
1-4-0-3

Ik kende het nummer Landslide niet, dit is weer een prachtige Stevie Nicks-ballad!
Ken je het nummer When I See You Again ook, tribal? Staat op Tango In the Night. Naar mijn mening het mooiste nummer van dat album

Ja, die is zeker ook goed, maar haalt het toch net niet bij Landslide. Het hele album (Fleetwood Mac '75) is trouwens erg goed. Aanrader als je Rumours goed vind.

18. Sinéad O'Connor - You Made Me the Thief of Your Heart vs Björk – Army of Me vs Yeah Yeah Yeahs - Our Time vs Arch Enemy - Dead Eyes See No Future

0-1-0-0

luisteraart
De vorige is nog niet klaar. Het is onduidelijk waar Gyzzz op stemt, maar in elk geval zijn er nog geen tien stemmen.

luisteraart schreef:
De vorige is nog niet klaar. Het is onduidelijk waar Gyzzz op stemt, maar in elk geval zijn er nog geen tien stemmen.

Kijk maar eens bij Friek

Sheplays
0-2-0-0

luisteraart
Tribal Gathering schreef:
(quote)

Kijk maar eens bij Friek

Je moet ook alles nazoeken, hier!

Ruby1966
0-3-0-0

0-4-0-0

fredpit
0-5-1-0

1-5-1-0

Tracy Chapman

1-6-1-0

1-6-2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 21:39 uur

geplaatst: vandaag om 21:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.