Muziek / Muziekgames / De Jaren 60 KO
zoeken in:
0
fredpit
geplaatst: 28 februari 2007, 16:07 uur
orbit schreef:
Ik ben sowieso meer liefhebber van alles wat brits is t.o.v. amerikaanse muziek, op enkele uitzonderingen na. Goddank niet zoveel blues-invloeden
(quote)
Ik ben sowieso meer liefhebber van alles wat brits is t.o.v. amerikaanse muziek, op enkele uitzonderingen na. Goddank niet zoveel blues-invloeden

Goh dat was me nog niet opgevallen Orbit

0
geplaatst: 28 februari 2007, 16:08 uur
162 Het - Ik heb geen zin om op te staan vs Lulu - To sir with love
0
Sheplays
geplaatst: 28 februari 2007, 16:09 uur
Mwah, ik ben wel een liefhebber van Brits en dus ook wel van de Stones, bluesier dan dat kan eigenlijk niet...
1-3
0
fredpit
geplaatst: 28 februari 2007, 16:12 uur
Sheplays schreef:
Mwah, ik ben wel een liefhebber van Brits en dus ook wel van de Stones, bluesier dan dat kan eigen niet...
1-3
(quote)
Mwah, ik ben wel een liefhebber van Brits en dus ook wel van de Stones, bluesier dan dat kan eigen niet...
1-3
Klopt bleusrock uit Engeland..waren erg beinvloed door de amerikaanse blues...Clapton, Richards keken erg tegen de Amerikaanse Bleusgiganten op.
Maar goed..genoeg geschiedenisles.
0
geplaatst: 28 februari 2007, 16:13 uur
163 George Baker Selection - Little green bag vs Rolling Stones - You can't always get what you want
0
Sheplays
geplaatst: 28 februari 2007, 16:14 uur
fredpit schreef:
Klopt bleusrock uit Engeland..waren erg beinvloed door de amerikaanse blues...Clapton, Richards keken erg tegen de Amerikaanse Bleusgiganten op.
(quote)
Waar dacht je dat hun naam vandaan kwam? Wel eens gehoord van Muddy Waters' "Like a Rolling Stone"?
Sorry, toch nog even geschiedenisles

0-3 (talk of the devil....)
0
geplaatst: 28 februari 2007, 16:14 uur
Sheplays schreef:
(quote)
De stones boeien me dan ook niet over het algemeen (alhoewel ze erg mooie nummers op hun conto hebben staan), te amerikanerig..
The Doors vind ik briljant echter, amerikaans én bluesy bij tijden.. toch niet vervelend gek genoeg.
0
Sheplays
geplaatst: 28 februari 2007, 16:16 uur
orbit schreef:
De stones boeien me dan ook niet over het algemeen (alhoewel ze erg mooie nummers op hun conto hebben staan), te amerikanerig..
The Doors vind ik briljant echter, amerikaans én bluesy bij tijden.. toch niet vervelend gek genoeg.
(quote)
Misschien komt het omdat The Doors Amerikanen zijn (he, nou ja, waren ook)

@titan, wat is er aan deze discussie non-topic?
0
geplaatst: 28 februari 2007, 16:16 uur
164 Lemon pipers - Green tambourine vs Captain beefheart & his magic band - Zig zag wanderer
1-0 leuke hit
1-0 leuke hit

0
geplaatst: 28 februari 2007, 16:18 uur
165 Electric Prunes - Get me to the world on time vs Nancy Sinatra - You only live twice
1-0 ook een fijn bandje
1-0 ook een fijn bandje
* denotes required fields.