MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 60 KO

zoeken in:
sq
0-1

titan (crew)
1-1

fredpit
orbit schreef:
(quote)

Ik ben sowieso meer liefhebber van alles wat brits is t.o.v. amerikaanse muziek, op enkele uitzonderingen na. Goddank niet zoveel blues-invloeden

Goh dat was me nog niet opgevallen Orbit

fredpit
1-3

sq
162 Het - Ik heb geen zin om op te staan vs Lulu - To sir with love

sq
1-0

titan (crew)
1-1

Sheplays
fredpit schreef:
(quote)

Goh dat was me nog niet opgevallen Orbit

Mwah, ik ben wel een liefhebber van Brits en dus ook wel van de Stones, bluesier dan dat kan eigenlijk niet...

1-3

fredpit
Sheplays schreef:
(quote)

Mwah, ik ben wel een liefhebber van Brits en dus ook wel van de Stones, bluesier dan dat kan eigen niet...

1-3

Klopt bleusrock uit Engeland..waren erg beinvloed door de amerikaanse blues...Clapton, Richards keken erg tegen de Amerikaanse Bleusgiganten op.

Maar goed..genoeg geschiedenisles.

fredpit
2-4

163 George Baker Selection - Little green bag vs Rolling Stones - You can't always get what you want

Sheplays
fredpit schreef:
(quote)

Klopt bleusrock uit Engeland..waren erg beinvloed door de amerikaanse blues...Clapton, Richards keken erg tegen de Amerikaanse Bleusgiganten op.

Maar goed..genoeg geschiedenisles.

Waar dacht je dat hun naam vandaan kwam? Wel eens gehoord van Muddy Waters' "Like a Rolling Stone"?

Sorry, toch nog even geschiedenisles

0-3 (talk of the devil....)

Sheplays schreef:
(quote)

Mwah, ik ben wel een liefhebber van Brits en dus ook wel van de Stones, bluesier dan dat kan eigen niet...

De stones boeien me dan ook niet over het algemeen (alhoewel ze erg mooie nummers op hun conto hebben staan), te amerikanerig..
The Doors vind ik briljant echter, amerikaans én bluesy bij tijden.. toch niet vervelend gek genoeg.

titan (crew)
1-4

Houden we het wel on topic allemaal?

Sheplays
orbit schreef:
(quote)

De stones boeien me dan ook niet over het algemeen (alhoewel ze erg mooie nummers op hun conto hebben staan), te amerikanerig..
The Doors vind ik briljant echter, amerikaans én bluesy bij tijden.. toch niet vervelend gek genoeg.

Misschien komt het omdat The Doors Amerikanen zijn (he, nou ja, waren ook)

@titan, wat is er aan deze discussie non-topic?

164 Lemon pipers - Green tambourine vs Captain beefheart & his magic band - Zig zag wanderer

1-0 leuke hit

titan (crew)
4-0

165 Electric Prunes - Get me to the world on time vs Nancy Sinatra - You only live twice

1-0 ook een fijn bandje

fredpit
3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 15:57 uur

geplaatst: vandaag om 15:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.