Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat
zoeken in:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 5 februari 2008, 18:08 uur
Michel Fugain - Une Belle Histoire
(begint met "c'est un beau matin...)
(begint met "c'est un beau matin...)
0
geplaatst: 5 februari 2008, 18:40 uur
The Hooters - Satallite
Text regel : So jump in the river and learn to swim
Text regel : So jump in the river and learn to swim
0
WernerGSF
geplaatst: 5 februari 2008, 19:59 uur
thelion schreef:
Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down

0
WernerGSF
geplaatst: 5 februari 2008, 20:01 uur
Caius S schreef:
Savage Garden - To the Moon and Back
Savage Garden - To the Moon and Back
Jimi Hendrix Experience - Moon, Turn the Tides...Gently Gently Away
0
geplaatst: 5 februari 2008, 20:15 uur
Mecano - Hijo De La Luna
Voor EVANSHEWSON: de link met Iron Maiden is Mecano, ik stel me zo voor dat Iron Maiden een robot zou kunnen zijn die je met mecano in elkaar kunt bouwen. Hijo De La Luna is Spaans voor Moonchild, wat kind van de maan betekent. Wat Spanje met Engeland te maken heeft geeft vele links waarover men beter de geschiedenisboeken kan raadplegen teneinde afdoende geinformeerd te zijn hoop ik...............
Voor EVANSHEWSON: de link met Iron Maiden is Mecano, ik stel me zo voor dat Iron Maiden een robot zou kunnen zijn die je met mecano in elkaar kunt bouwen. Hijo De La Luna is Spaans voor Moonchild, wat kind van de maan betekent. Wat Spanje met Engeland te maken heeft geeft vele links waarover men beter de geschiedenisboeken kan raadplegen teneinde afdoende geinformeerd te zijn hoop ik...............

0
geplaatst: 6 februari 2008, 09:19 uur
Bluebird schreef:
Mecano - Hijo De La Luna
Mecano - Hijo De La Luna

Hij's goed!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.