MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat

zoeken in:
Lois Lane - Amsterdamed

WernerGSF
Wolfmother - Woman

Anouk - Girl

WernerGSF
The Killers - Where the Wild Boys Dance

Noodweer - In De Disco

The Velvet Underground - The Gift

(Waldo sterft op het einde -> the killers)

WernerGSF
Led Zeppelin - Trampled Under Foot

Otis Redding & Carla Thomas - Tramp

WernerGSF
Arctic Monkeys - Plastic Tramp

Plastic Bertrand - Slave To The Beat

Skid Row - Slave to the Grind

Raekwon the chef
Iron Maiden - Powerslave

EVANSHEWSON
Grace Jones - Slave To The Rhythm

Raekwon the chef
Iron Maiden - No Prayer for the Dying

grace > prayer

Texas - Prayer For You

Raekwon the chef
Lamb of God - Redneck

Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama

R. Kelly - Sweet Tooth

[Roel]
dead man ray- toothpaste

Dead Can Dance - In The Land Of The Blind, The One Eyed Are King

EVANSHEWSON
B 52'S - Dance This Mess Around

[Roel]
evil superstars- love is okay

EVANSHEWSON
Waarom snap ik de helft van de zogenaamde LINKS niet?

Leg het misschien eens uit, ik zie het alweer niet, ik denk dat ik hier stop of zo, het is soms zo verdomd vèr gezocht dat je dit nog nauwelijks een ketting kunt noemen...

sq
dubbele link:

Love Inc. - You're a Superstar

(nog een mooi nummer ook)

EVANSHEWSON
ja deze van jou wel, sq, maar die van roel snap ik nog steeds niet, en ik heb soms de indruk dat sommigen als ze echt geen link meer zien, gewoon maar hun goesting doen en zomaar een titel ingeven, dus ik verdenk sommigen ervan het spel niet eerlijk te spelen, of gewoon maar op die manier de boel te saboteren, ik zeg dit omdat dit niet de eerste keer is dat me dat opvalt, sommigen zijn daar echte champs in, en ik vind dat absoluut niet leuk.

Als mijn link niet door titel of uitvoerder duidelijk is, dan geef ik een woordje uitleg, da's dan het minste dat je kunt doen, maar ach, dit laat me enkel maar besluiten hier NOG minder te komen dan ik de laatste dagen al doe, bekijk het maar verder...

Neem je het niet allemaal wat AL te serieus op Patrick? Je KUNT nou eenmaal niet van alle titels de links weten, iedereen komt nummers tegen waar de een nog nooit van heeft gehoord maar een ander weer wel. Dus zal die wanneer die reageert naar mijn gevoel best weten waar ie het over heeft hoor. Misschien moet iedereen in dit spel idd verplicht uitleg geven dan?

EVANSHEWSON
Het is natuurlijk maar een spelletje, maar er zijn ocharme maar 1 of 2 spelregels, dan moeten die wel gerespecteerd worden, anders is dit gewoon een opsomming van favoriete nummers of zo.

Robert Long - Het Leven Was Lijden

die dan maar, die heeft ook geen kloten met de vorige te maken...

BIJ DEZE KOM IK HIER NIET MEER, Gedaan, schluss, speel zelf maar lustig verder, mij niet mer gezien op dit dommer en dommer wordende forumtopic, sorry, maar dat vind ik ervan.

Geen spelregels, tja, dan hou je gewoon geen spelletje over, zoveel is zeker, dan bloedt dit toch gewoon dood...

Au revoir tout le monde!

Joe Jackson- (long) Cancer

@EVANSHEWSON: Ben ik helemaal met je eens hoor, ik kom ook vaak nummers tegen die voor mij volkomen uit de lucht zijn gegrepen maar ja, misschien ken ik de tekst of inhoud helemaal niet. Het is idd dan wel zo handig om aan te geven waar het om gaat. Hopelijk kan ieder zich daar in vinden.

WernerGSF
Jesusfreen schreef:
Joe Jackson- (long) Cancer

Led Zeppelin - In My Time of Dying

(kanker-> 33.33334% kans om dood te gaan)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:48 uur

geplaatst: vandaag om 12:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.