Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2008, 16:13 uur
Nimm schreef:
Akon heeft een duet met Gwen Stefani opgenomen. Hij is overigens ook in opspraak geweest door seksuele handelingen met een minderjarig meisje te plegen op het podium.
Akon heeft een duet met Gwen Stefani opgenomen. Hij is overigens ook in opspraak geweest door seksuele handelingen met een minderjarig meisje te plegen op het podium.
Ow? Ik weet ze wel uit te kiezen

0
geplaatst: 7 februari 2008, 16:18 uur
Marvin Gaye - When Did You Stop Loving Me, When Did I Stop Loving You
0
geplaatst: 7 februari 2008, 16:20 uur
Reijersen schreef:
Kelly is nog niet veroordeeld hoor
(quote)
Kelly is nog niet veroordeeld hoor

Je hebt nog gelijk ook!

0
geplaatst: 7 februari 2008, 16:21 uur
0
geplaatst: 7 februari 2008, 16:24 uur
Yep, tis ook alweer lang geleden, ik dacht dat ie al vastgezeten had, leve Wiki! 
Foreigner - Hot Blooded

Foreigner - Hot Blooded
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 7 februari 2008, 17:12 uur
Ik doe toch nog eens een poging, en kijk, als de link niet direct uit titel of uitvoerders duidelijk wordt, dan verklaar ik hem.
Zoals deze ;
dEUS - Theme From Turnpike
(Link; Magnus is eigenlijk ook Tom Barman, en het is een dubbele link, want Turnpike is ook een filmthema, zoals Summer's Here, van de gewèldige film Anyway The Wind Blows, ook een Barman film!)
Zoals deze ;
dEUS - Theme From Turnpike
(Link; Magnus is eigenlijk ook Tom Barman, en het is een dubbele link, want Turnpike is ook een filmthema, zoals Summer's Here, van de gewèldige film Anyway The Wind Blows, ook een Barman film!)
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 7 februari 2008, 17:41 uur
Thanks, misschien nog niet zo'n gek idee - vor één keer heb ik eens een beter idee, haha - om toch IETS te verklaren indien het niet onmiddellijk overduidelijk uit titel of uitvoerder blijkt...wat de link wel moge wezen,
Bluebird, no hard feelings, ik had gisteren beetje de pest in, men heeft zo van die dagen...
Maar om het met Lenny te zeggen; it is time for a love revolution!
Bluebird, no hard feelings, ik had gisteren beetje de pest in, men heeft zo van die dagen...
Maar om het met Lenny te zeggen; it is time for a love revolution!
0
geplaatst: 7 februari 2008, 17:57 uur
Sommige links zijn nou eenmaal briljanter dan de ander maar laten we ieder gewoon de gelegenheid gunnen zijn/haar eigen bijdrage te leveren. We zijn hier nou eenmaal met een hoop muziekliefhebbers die hier allemaal plezier aan willen beleven en daar gaat het toch ook om tenslotte? No hard feelings, natuurlijk niet! 

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 7 februari 2008, 18:29 uur
Allez, de vorige staat er al méér dan een uur op...
dus doe ik het even zelf :
Isaac Hayes - Theme From Shaft
(jàà, ook een film, en een goede, ik bedoel de originele, niet die fucking remake, maar de originele Shaft film uit de seventies!)
dus doe ik het even zelf :
Isaac Hayes - Theme From Shaft
(jàà, ook een film, en een goede, ik bedoel de originele, niet die fucking remake, maar de originele Shaft film uit de seventies!)
0
geplaatst: 7 februari 2008, 18:42 uur
Bob James - Angela (TV Theme vd serie " Taxi" met Andy Kauffman als Latka oftewel the man on the moon)
Was nog op die van Evans
Was nog op die van Evans
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 7 februari 2008, 18:54 uur
@ Jesusfreen; zo leren we tenminste nog iets bij!
0
geplaatst: 7 februari 2008, 23:15 uur
Bassie & Adriaan - Dag Vriendjes
In de Jazzwereld is Toots Thielemans een belangrijke vertegenwoordiger van de Europese Jazz. Toots is in 2001 door de Belgische koning Albert tot baron verheven. Dit is tevens een personage uit de kinderserie
In de Jazzwereld is Toots Thielemans een belangrijke vertegenwoordiger van de Europese Jazz. Toots is in 2001 door de Belgische koning Albert tot baron verheven. Dit is tevens een personage uit de kinderserie
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.