Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2008, 10:40 uur
Revelation Time - South Africa
Clarence Seedorf is een Surinaamse voetballer, evenals Ruud Gullit. De laatste maakte deel uit van de groep Revelation Time.
Clarence Seedorf is een Surinaamse voetballer, evenals Ruud Gullit. De laatste maakte deel uit van de groep Revelation Time.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 8 februari 2008, 15:56 uur
En Nu roep ik de hulp in van jullie ; Er was een jongen van vreemde origine in de - ik dacht de seventies - die een hele grote hit had, met iets Oosters getint, ik ken de titel niet, maar de zanger heette wel DANIEL met zijn voornaam, wie helpt me?????
0
geplaatst: 8 februari 2008, 17:08 uur
EVANSHEWSON schreef:
En Nu roep ik de hulp in van jullie ; Er was een jongen van vreemde origine in de - ik dacht de seventies - die een hele grote hit had, met iets Oosters getint, ik ken de titel niet, maar de zanger heette wel DANIEL met zijn voornaam, wie helpt me?????
Daniel Sahuleka?
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 8 februari 2008, 17:21 uur
Shangri-la schreef:
Daniel Sahuleka?
(quote)
Daniel Sahuleka?
Juist, die bedoelde ik, nu nog de titel van zijn grote (prachtige) hit graag!
0
geplaatst: 8 februari 2008, 17:33 uur
Madonna - Who's That Girl
Daniel Sahuleka heeft geen hit in de NL top 40 gehad. Was het niet Daniel Mihaljevic? Deze scoorde in 1983 een top 3 hit met het lied Julie.
Bron: Top 40 hitdossier 1965 - 2005
Daniel Sahuleka heeft geen hit in de NL top 40 gehad. Was het niet Daniel Mihaljevic? Deze scoorde in 1983 een top 3 hit met het lied Julie.
Bron: Top 40 hitdossier 1965 - 2005
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 8 februari 2008, 17:56 uur
Nimm schreef:
Traveling Wilburys - Not Alone Anymore
Traveling Wilburys - Not Alone Anymore
Ik vrees dat velen niet weten dat Roy Orbison hier dus de leadvocals voor zich neemt, en dat de plaat opgenomen is kort voor het plotse overlijden van deze prachtzanger!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.