Muziek / Muziekgames / De Ultieme Top 40 Nummer 1 Hit van Nederland KO
zoeken in:
0
Davez
geplaatst: 25 maart 2007, 18:00 uur
Koenr schaam je!
achja smaken verschillen. The Beatles krijgen wel slaag in de KO's
achja smaken verschillen. The Beatles krijgen wel slaag in de KO's
0
geplaatst: 25 maart 2007, 18:01 uur
Mja, The Beatles hebben best aardige nummertjes, maar Ticket to Ride is gewoon een zeiknummer.
0
geplaatst: 25 maart 2007, 18:01 uur
Davez, deze k.o. gaat me vooral om het jeugdsentiment en "Aquarius" is zo typerend als mjijn jeugdsentiment zijnde 

0
Davez
geplaatst: 25 maart 2007, 18:03 uur
Ja maar ik ken dat nummer eigenlijk niet van the party animals. Ik heb het vandaag pas gehoord. Was het een hit in Belgie?
Met Belgische hits zou ik mss wel hetzelfde reageren, eentje van clouseau of will tura ofzo...
Met Belgische hits zou ik mss wel hetzelfde reageren, eentje van clouseau of will tura ofzo...
0
geplaatst: 25 maart 2007, 18:04 uur
Davez schreef:
Ja maar ik ken dat nummer eigenlijk niet van the party animals. Ik heb het vandaag pas gehoord. Was het een hit in Belgie?
Neen het was hier geen hit maar het is toch wel erg bekend in het dance circuit en is uiteindelijk hier toch ook wel een (kleine) klassieker geworden.
0
Davez
geplaatst: 25 maart 2007, 18:05 uur
Vandaar dat ik het niet ken, de dance-scene is mij nagenoeg onbekend
0
Jornaquin
geplaatst: 25 maart 2007, 18:06 uur
Toon1 schreef:
Neen het was hier geen hit maar het is toch wel erg bekend in het dance circuit en is uiteindelijk hier toch ook wel een (kleine) klassieker geworden.
(quote)
En het is gewoon een kutnummer natuurlijk
0
Davez
geplaatst: 25 maart 2007, 18:18 uur
namens mijn vader en moeder kan ik ook 2 keer op the beatles stemmen hoor 

* denotes required fields.