Muziek / Muziekgames / De Ultieme Top 40 Nummer 1 Hit van Nederland KO
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2007, 13:31 uur
Na Eminem - Lose Yourself (die er tegen Robbie Williams uitging
) vind ik het een verdiende winnaar 
) vind ik het een verdiende winnaar 
0
geplaatst: 27 maart 2007, 13:34 uur
Procol Harum had van mij ook wel mogen winnen, verder weet ik ook maar 6 andere (van de 642
) mogelijke nummers die ik wel op de eerste plaats had willen zien:
Fleetwood Mac - Oh Well (Part 1)
Meat Loaf - Paradise by the Dashboard Light
Michael Jackson - Beat It
The Beatles - Hey Jude
The Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction
The Rolling Stones - Paint it Black
) mogelijke nummers die ik wel op de eerste plaats had willen zien:Fleetwood Mac - Oh Well (Part 1)
Meat Loaf - Paradise by the Dashboard Light
Michael Jackson - Beat It
The Beatles - Hey Jude
The Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction
The Rolling Stones - Paint it Black
0
geplaatst: 27 maart 2007, 13:35 uur
Nou, wees niet getreurd want één dezer dagen verschijnt er namelijk een heuze EURODANCE k.o. (meer informatie volgt
)
)
0
geplaatst: 27 maart 2007, 14:07 uur
ben toch heel blij dat 1 van deze 2 niet gewonnen heeft, laat staan de finale gehaald heeft.Procol Harum had ik ook wel een goede winnaar gevonden, maar Massive Attack was vanaf het begin 1 van mijn absolute favorieten.
Verder hadden deze van mij ook wel mogen winnen:
The Beatles - The Ballad of John & Yoko
OMD - Maid of Orleans
The Kinks - Sunny Afternoon
CCR - Who'll Stop the Rain
...maar het blijft wat mij betreft zoeken naar echte toppers tussen de nummer 1 Hits.
0
geplaatst: 27 maart 2007, 14:12 uur
El Ninjo schreef:
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
heeft daar slechts 1 week vertoeft, werd verstoten door Roxette met Joyride.
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
heeft daar slechts 1 week vertoeft, werd verstoten door Roxette met Joyride.

0
Ace
geplaatst: 27 maart 2007, 14:34 uur
Tamelijk droevige winnaar als je het mij vraagt. Het is best een aardig nummer, maar het geeft mij nu het gevoel dat de mume-ers dit de beste nummer-1 vinden die de top-40 in al die jaren heeft voortgebracht. Smaken verschillen, laten we het daar maar op houden... Aan de andere kant: hou de ko nog een keer en er komt een heel andere winnaar.
0
geplaatst: 27 maart 2007, 14:44 uur
0
geplaatst: 27 maart 2007, 15:09 uur
Ace schreef:
Tamelijk droevige winnaar als je het mij vraagt. Het is best een aardig nummer, maar het geeft mij nu het gevoel dat de mume-ers dit de beste nummer-1 vinden die de top-40 in al die jaren heeft voortgebracht. Smaken verschillen, laten we het daar maar op houden...
Idd, dat zoiets als Small Town Boy of uberkitsch als Vienna uberhaupt al bij de laatste 4 komt is echt te erg voor woorden.Tamelijk droevige winnaar als je het mij vraagt. Het is best een aardig nummer, maar het geeft mij nu het gevoel dat de mume-ers dit de beste nummer-1 vinden die de top-40 in al die jaren heeft voortgebracht. Smaken verschillen, laten we het daar maar op houden...
0
geplaatst: 27 maart 2007, 15:19 uur
Kos schreef:
(quote)
Idd, dat zoiets als Small Town Boy of uberkitsch als Vienna uberhaupt al bij de laatste 4 komt is echt te erg voor woorden.Blablabla.. je hebt zelf Massive Attack op 1 staan in je top10, zeur niet vent.
0
geplaatst: 27 maart 2007, 15:38 uur
El Ninjo schreef:
Procol Harum had ik ook wel een goede winnaar gevonden, maar Massive Attack was vanaf het begin 1 van mijn absolute favorieten.
Procol Harum had ik ook wel een goede winnaar gevonden, maar Massive Attack was vanaf het begin 1 van mijn absolute favorieten.
Het was zelfs mijn favoriet, de nummer 1 uit mijn aller tijden lijstje
Dus ik ben helemaal tevreden
Procol Harum was ook prima geweest. Alleen Maid of Orleans had van mij wat verder gemogen, maar ach, als je het over jaartje of wat nog eens doet, dan zul je idd hele andere winnaar hebben. Maar leuk was deze KO wel, vooral gezellig

Dit was de singlehoes (zonder Attack destijds i.v.m. Golfoorlog)
0
geplaatst: 27 maart 2007, 16:25 uur
orbit schreef:
Blablabla.. je hebt zelf Massive Attack op 1 staan in je top10, zeur niet vent.
Ik reageerde nota bene op iemand die zeurde...(quote)
Blablabla.. je hebt zelf Massive Attack op 1 staan in je top10, zeur niet vent.
0
geplaatst: 27 maart 2007, 16:35 uur
Altijd jammer die discussies achteraf; volgens mij is deze KO eerlijk verlopen.
Mijn Favouriet: Ultravox - Vienna
Mijn Favouriet: Ultravox - Vienna
0
geplaatst: 27 maart 2007, 16:49 uur
Maid Of Orleans had moeten winnen, veruit het beste nummer.. verder was het niveau niet echt je dat, dus met Unfinished Sympathy heb ik nog vrede eigenlijk.
0
geplaatst: 27 maart 2007, 16:50 uur
Kos schreef:
(quote)
Ik reageerde nota bene op iemand die zeurde...Je reageerd met "inderdaad" op iemand die stelt dat dit een droeve winnaar is, als ik het goed lees

0
geplaatst: 27 maart 2007, 18:59 uur
Vind ik ook een beetje teleurstellende winnaar. Maar het was wel een zeer aangename KO 

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 27 maart 2007, 19:09 uur
Sluit me helemaal aan bij Arno. Op naar de top all-time top 40 KO (slechts 12,000 nummers ongeveer)
0
Davez
geplaatst: 27 maart 2007, 19:11 uur
kutwinnaar
ik denk dat ik in alle rondes niet 1 maal voor massive attack gestemd heb. Wat een waardeloos zeiknummer
ik denk dat ik in alle rondes niet 1 maal voor massive attack gestemd heb. Wat een waardeloos zeiknummer
0
geplaatst: 27 maart 2007, 19:21 uur
Voorspelbare, maar terechte winnaar, wat mij betreft. Ook ik ben de bezitter van een 7" van Unfinished Sympathy. 
Oh, en:

Ik denk dat ik maar een paar dagen vrij neem.

Oh, en:
EURODANCE k.o.

Ik denk dat ik maar een paar dagen vrij neem.

0
geplaatst: 28 maart 2007, 10:54 uur
Massive Attack - Unfinished Sympathy de winnaar?
Damn, kan dit nummer niet eens
Moet ik me bij dit nummer voorstellen?!
Damn, kan dit nummer niet eens

Moet ik me bij dit nummer voorstellen?!
* denotes required fields.