Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2007, 03:26 uur
Goh, toevallig, ben net thuis van werken en ik maak het af:
10-8
10-8

0
geplaatst: 16 september 2007, 09:25 uur
Hoe kan het anders dat de grootste friek van allemaal deze knock-out beëindigt. Tevens opzetter van deze ko.
Felix is wat mij betreft, de voorspelbare en misschien wel terechte winnaar.
Erg leuk was dit topic!
Felix is wat mij betreft, de voorspelbare en misschien wel terechte winnaar.
Erg leuk was dit topic!
0
geplaatst: 16 september 2007, 10:42 uur
Poei, het heeft lang geduurd, maar daar is de winnaar dan uiteindelijk. Felix gefeliciteerd! Friek bedankt, tijd voor een early hardcore KO 

0
geplaatst: 16 september 2007, 12:37 uur
Als deze KO 11 dagen langer geduurd had, dan waren we een half jaar bezig geweest. Moet haast wel een record zijn
Felix vind ik ook wel een terechte winnaar, er waren genoeg kandidaten voor de titel. Vreemd dat onderhond er aan het eind niet meer bij was (vakantie?). De hardcore laat ik ook dan liever aan hem over
Bedankt stemmers!
Felix vind ik ook wel een terechte winnaar, er waren genoeg kandidaten voor de titel. Vreemd dat onderhond er aan het eind niet meer bij was (vakantie?). De hardcore laat ik ook dan liever aan hem over

Bedankt stemmers!
0
geplaatst: 16 september 2007, 13:20 uur
Veel aan gehad, deze KO. Namen leren kennen. Vooral omdat veel nummers toch komen uit het tijdperk waar ik de muziek minder volgde, terwijl het genre wel duidelijk mijn interesse heeft. Felix een mooie winnaar, en tevens een van mijn laatste aankopen.
0
geplaatst: 16 september 2007, 13:24 uur
pfffff. Ik ben toch niet content met de uitslag hoor...
Toch een erg leuke KO! thx voor de leuke tijd en de nostalgie die het soms met zich meebracht toen ik oude nummertjes herontdekte
Toch een erg leuke KO! thx voor de leuke tijd en de nostalgie die het soms met zich meebracht toen ik oude nummertjes herontdekte

0
geplaatst: 16 september 2007, 13:53 uur
Voor mij een zeer terechte winnaar. Heb me uitstekend vermaakt met deze KO. Voor mij zelfs wel de leukste KO ooit. Bedankt voor de organisatie friek!
0
geplaatst: 16 september 2007, 15:08 uur
Bedankt Friek!
En een terechte winnaar inderdaad. Heb hem vanmiddag nog gedraaid tijdens het schoonmaken.
En een terechte winnaar inderdaad. Heb hem vanmiddag nog gedraaid tijdens het schoonmaken.

0
geplaatst: 16 september 2007, 17:41 uur
musicfriek schreef:
Als deze KO 11 dagen langer geduurd had, dan waren we een half jaar bezig geweest. Moet haast wel een record zijn
Volgens mij is er een KO die dat record wel gaat verbeteren

Was leuk, veel "ow dat is die" momenten.
0
geplaatst: 17 september 2007, 08:36 uur
Njah, Push en Age of Love eruit tegen Chicane, Airwave eruit tegen Gala (
), Jones & Stephenson tegen Humanoid 
De betere goedkope hithouse heeft het gehaald, jammer.
), Jones & Stephenson tegen Humanoid 
De betere goedkope hithouse heeft het gehaald, jammer.
0
geplaatst: 17 september 2007, 10:01 uur
Toffe winnaar, heb het plaatje een beetje herontdekt deze KO.
0
geplaatst: 17 september 2007, 11:46 uur
Ik als mede-oprichter heb eigenlijk een beetje te weinig gestemd, maar ik ben verheugd om het feit dat erg veel mensen zich vermaakt hebben met deze KO. Een lofuiting gaat nog uit richting Friek, die zich uitstekend heeft ingezet en veel werk heeft verzet.
0
geplaatst: 17 september 2007, 12:57 uur
Zeg maar wie had die lijst van 1024 nummers op pagina 1 eigenlijk opgesteld? Was jij dat, Paap Floyd? Da's nogal een werkje hé 

0
geplaatst: 17 september 2007, 15:35 uur
Lennonlover schreef:
Zeg maar wie had die lijst van 1024 nummers op pagina 1 eigenlijk opgesteld? Was jij dat, Paap Floyd? Da's nogal een werkje hé
Nou, in samenwerking met Friek. (en hulp van o.a. Status Seeker, Vince Vega, Toon1, Onderhond en wie ik allemaal vergeten ben voor de suggesties Zeg maar wie had die lijst van 1024 nummers op pagina 1 eigenlijk opgesteld? Was jij dat, Paap Floyd? Da's nogal een werkje hé

)
0
geplaatst: 2 maart 2008, 13:54 uur
Komt er dit jaar nog een eurohouse KO? Vond de vorige iig er leuk!
* denotes required fields.