MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:
Denk dit jaar niet meer, deze is pas een half jaar geleden afgerond. Misschien over een paar jaar weer eens als er genoeg nieuwe users zijn die het leuk vinden om mee te doen.

Ik zat wel te denken aan een evt. Turn Up the Bass KO, 25 albums, ongeveer 16 nrs per album is 400. Wie weet, wie weet..

musicfriek schreef:

Ik zat wel te denken aan een evt. Turn Up the Bass KO, 25 albums, ongeveer 16 nrs per album is 400. Wie weet, wie weet..

Een Turn Up The Bass KO.

Zou idd leuk zijn. Of gewoon eens een trance KO, die is er in feite ook nog niet geweest...

Ueberhaupt wat dance/electronic KO's zouden leuk zijn. Ik wil er over een tijdje ook wel weer eentje organiseren.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.