MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
eazyfan
Ik weet dat we hiervan de KO hebben bij Muziekgames, maar hier zouden we tracks kunnen doen naar eigen keuze, eigenlijk zelfde principe als MC vs MC Battle.
Ik begin dan maar:

Nas - NY State Of Mind vs. Mobb Deep - Shook Ones Pt. II
0-1

Social_Mask
0-2

0-3 maar weet niet of dit topic open blijft.

Social_Mask
Ik heb ook zo mijn twijfels.

eazyfan
Zelfde hier, maarja eens de HipHoptracks-KO gedaan is lijkt deze me gewoon leuk. Dus ik zie niet meteen een directe reden om deze te sluiten.

Ik hoop natuurlijk dat ie open blijft, het idee is leuk.

|Joël|
0-4

Shook Ones P. 2 van Mobb Deep, wint het namelijk van elk ander nummer. Het is mijn absolute #1 favoriete Hip-Hop nummer. Het nummer is gewoon perfect tekst, rap, alles

Overbodig dit.

|Joël|
Statiegeld schreef:
Overbodig dit.
Nee eigenlijk niet want; bij die andere in muziek games is het loting, hier kunnen we zelf tracks kiezen.

0-5
Jedi Mind Tricks - I Against I Vs. Canibus - Poet Laureate II

Social_Mask
1-0

1 van JMT beste. En dat andere nr is iets te lang voor mij om me de hele tijd te kunnen boeien.

eazyfan
2-1

3-2, I Against I vind ik de meest overschatte JMT-song, tegenover een legendarisch Canibus-nummer .

4-2
I Against I vind ik een lekker nummer, maar ik heb zoinzo nooit Canibus echt 'gedigt', dus de JMT-song wat mij betreft.

eazyfan
MJ_DA_MAN schreef:
tegenover een legendarisch Canibus-nummer .
Perfect gezegd

5-2, Ik ben ook geen Canibusfanaat en I Against I heeft misschien wel de beste tekst van Violent By Design

Chino XL - Nunca vs Royce Da 5'9 - Boom

1-0

1-1

Ken alleen die tweede, misschien kunnen we beter beginnen met all-time classics, zoals de openingspost.

Me, Myself and I vs. Can I Kick It en dergelijke, om even offtopic te gaan.

eazyfan
We doen verder met die van herbertwest:
2-1
allebei erg vet Ik had het erg moeilijk .

eazyfan schreef:
We doen verder met die van herbertwest

Heb het er ook niet over dat we die van mij moeten doen, maar misschien kunnen we van start gaan met wat classics en relevante tegenstanders.

raffael77
2-2

Social_Mask
3-2

Harco
4-2.

Cunninlynguists - Nothing To Give vs. Sage Francis - Crack Pipes

1-0 Beide erg goed.

Begin nu a.u.b. met wat "bekendere" artiesten en nummers zodat ook groentjes mee kunnen doen en iedereen deel kan nemen aan het spel. Niet meteen té underground. Echt zwaar irritant.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:50 uur

geplaatst: vandaag om 15:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.