Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 3 april 2007, 17:24 uur
Ik weet dat we hiervan de KO hebben bij Muziekgames, maar hier zouden we tracks kunnen doen naar eigen keuze, eigenlijk zelfde principe als MC vs MC Battle.
Ik begin dan maar:
Nas - NY State Of Mind vs. Mobb Deep - Shook Ones Pt. II
0-1
Ik begin dan maar:
Nas - NY State Of Mind vs. Mobb Deep - Shook Ones Pt. II
0-1
0
eazyfan
geplaatst: 3 april 2007, 17:33 uur
Zelfde hier, maarja eens de HipHoptracks-KO gedaan is lijkt deze me gewoon leuk. Dus ik zie niet meteen een directe reden om deze te sluiten.
0
|Joël|
geplaatst: 3 april 2007, 17:58 uur
0-4
Shook Ones P. 2 van Mobb Deep, wint het namelijk van elk ander nummer. Het is mijn absolute #1 favoriete Hip-Hop nummer. Het nummer is gewoon perfect tekst, rap, alles
Shook Ones P. 2 van Mobb Deep, wint het namelijk van elk ander nummer. Het is mijn absolute #1 favoriete Hip-Hop nummer. Het nummer is gewoon perfect tekst, rap, alles

0
|Joël|
geplaatst: 3 april 2007, 18:02 uur
Statiegeld schreef:
Overbodig dit.
Nee eigenlijk niet want; bij die andere in muziek games is het loting, hier kunnen we zelf tracks kiezen.Overbodig dit.
0
geplaatst: 3 april 2007, 18:27 uur
0-5
Jedi Mind Tricks - I Against I Vs. Canibus - Poet Laureate II
Jedi Mind Tricks - I Against I Vs. Canibus - Poet Laureate II
0
Social_Mask
geplaatst: 3 april 2007, 18:28 uur
1-0
1 van JMT beste. En dat andere nr is iets te lang voor mij om me de hele tijd te kunnen boeien.
1 van JMT beste. En dat andere nr is iets te lang voor mij om me de hele tijd te kunnen boeien.
0
geplaatst: 3 april 2007, 19:46 uur
3-2, I Against I vind ik de meest overschatte JMT-song, tegenover een legendarisch Canibus-nummer
.
.
0
geplaatst: 3 april 2007, 19:50 uur
4-2
I Against I vind ik een lekker nummer, maar ik heb zoinzo nooit Canibus echt 'gedigt', dus de JMT-song wat mij betreft.
I Against I vind ik een lekker nummer, maar ik heb zoinzo nooit Canibus echt 'gedigt', dus de JMT-song wat mij betreft.
0
geplaatst: 3 april 2007, 20:19 uur
5-2, Ik ben ook geen Canibusfanaat en I Against I heeft misschien wel de beste tekst van Violent By Design
0
geplaatst: 3 april 2007, 20:57 uur
Ken alleen die tweede, misschien kunnen we beter beginnen met all-time classics, zoals de openingspost.
Me, Myself and I vs. Can I Kick It en dergelijke, om even offtopic te gaan.
Me, Myself and I vs. Can I Kick It en dergelijke, om even offtopic te gaan.
0
eazyfan
geplaatst: 3 april 2007, 21:10 uur
We doen verder met die van herbertwest:
2-1
allebei erg vet
Ik had het erg moeilijk
.
2-1
allebei erg vet
Ik had het erg moeilijk
.
0
geplaatst: 3 april 2007, 22:25 uur
eazyfan schreef:
We doen verder met die van herbertwest
We doen verder met die van herbertwest
Heb het er ook niet over dat we die van mij moeten doen, maar misschien kunnen we van start gaan met wat classics en relevante tegenstanders.
0
geplaatst: 4 april 2007, 11:18 uur
Cunninlynguists - Nothing To Give vs. Sage Francis - Crack Pipes
0
geplaatst: 4 april 2007, 11:36 uur
Begin nu a.u.b. met wat "bekendere" artiesten en nummers zodat ook groentjes mee kunnen doen en iedereen deel kan nemen aan het spel. Niet meteen té underground. Echt zwaar irritant.
* denotes required fields.