MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
Mb.
Het liep net zo lekker hier. Laat ik maar weer is leven schoppen in dit topic. Excuses voor de slechte kwaliteit maar dat heb je vaak met die obscure en/of vergeten plaatjes.

vs.

Verhalen uit de arme buurten van Washington D.C. mid-90's dus. Beide heren zijn, zo meen ik mij te herinneren, onschuldig doodgeschoten. De eerste was een van de rappende beloftes van D.C. - een stad die nooit echt geprofileerd werd toendertijd.

2-0

Waar is ergens meer materiaal van Basick Mentality te vinden?

K-Rino - Solitary Confinement

VS.

Rhyme Asylum - Solitary Confinement

0-1

Beide niet (meer) mijn muziek.

Mb.
Ooow, nu reageren we wel. Nepperts!

Sjoerd_ schreef:
Waar is ergens meer materiaal van Basick Mentality te vinden?

Ik had geloof ik een EP rondslingeren, maar die kan best is verloren zijn geraakt tijdens het formateren van de computer recentelijk. Ik ga nog is op zoek.

Ik ben dan misschien wel nep, ik ben in ieder geval echt!

4-1

Hier maar weer is proberen leven in te blazen:

vs.

0-1 dudelok

Het is je niet gelukt GP.

Ik blaas nog ff.

2-1 Relaxt nummer die van Prefuse. Jammer dat deze youtube versie wordt afgekapt.

Goed opgemerkt, kan het helaas niet meer editten. (niet dat het veel meer uit zou maken )

Gast
geplaatst: vandaag om 15:46 uur

geplaatst: vandaag om 15:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.