Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2013, 21:28 uur
31.
Etta James – Almost Persuaded (6,5)
Ormonde - I'll Let You Know (7,5)
Winter Family – Garden (6)
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine (6)
5-7-5-3
Deadline: 18-4 18.00
Etta James – Almost Persuaded (6,5)
Ormonde - I'll Let You Know (7,5)
Winter Family – Garden (6)
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine (6)
5-7-5-3
0
geplaatst: 17 april 2013, 21:30 uur
31.
Etta James – Almost Persuaded 7
Mooi soul-trackje, maar lang niet het beste van La James, die normaal deze ronde op haar gemak zou winnen. Maar nog altijd een 7.
Ormonde - I'll Let You Know 8
Dromerig liedje, fijn geïnstrumenteerd, doorspekt met de door lebowski zo geliefde melancholie.
Winter Family – Garden 7,2
Begon dit nou bij het einde of viel ik er middenin? Ongrijpbaar, maar wel interessant. Maakt nieuwsgierig naar ander werk.
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine 4
Foreigner-achtige 80's sound. Nee, dit is 'm niet voor mij.
5-8-6-3
Etta James – Almost Persuaded 7
Mooi soul-trackje, maar lang niet het beste van La James, die normaal deze ronde op haar gemak zou winnen. Maar nog altijd een 7.
Ormonde - I'll Let You Know 8
Dromerig liedje, fijn geïnstrumenteerd, doorspekt met de door lebowski zo geliefde melancholie.
Winter Family – Garden 7,2
Begon dit nou bij het einde of viel ik er middenin? Ongrijpbaar, maar wel interessant. Maakt nieuwsgierig naar ander werk.
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine 4
Foreigner-achtige 80's sound. Nee, dit is 'm niet voor mij.
5-8-6-3
0
geplaatst: 17 april 2013, 21:41 uur
Volgens mij een nummer uit de jaren 80/90 2MY maar kan er maar niet opkomen om welk nummer het gaat.

0
geplaatst: 18 april 2013, 00:58 uur
31.
Etta James – Almost Persuaded
Vocaal prima, nummer gaat wel:6,5
Ormonde - I'll Let You Know
Fijn nummertje hoor...maar ben bang dat ik dit ook zo weer vergeten ben:7
Winter Family – Garden
redelijk idee wat niet is uitgewerkt: 5
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine
Moeilijk te geloven dat dit door een ex lid van Traffic is gemaakt; te lang in de US of A geweest vermoed ik. Op het randje van muzak: 3,5
6-9-6-3
Vocaal prima, nummer gaat wel:6,5
Fijn nummertje hoor...maar ben bang dat ik dit ook zo weer vergeten ben:7
Winter Family – Garden
redelijk idee wat niet is uitgewerkt: 5
Moeilijk te geloven dat dit door een ex lid van Traffic is gemaakt; te lang in de US of A geweest vermoed ik. Op het randje van muzak: 3,5
6-9-6-3
0
geplaatst: 18 april 2013, 07:02 uur
31.
Etta James – Almost Persuaded.Fijn country nummer met gospel invloeden(6,5)
Ormonde - I'll Let You Know.Stem vind ik aan de saaie kant en klinkt soms zeurderig.Verder kabbelt het muzikaal wel lekker weg(6)
Winter Family – Garden.De stemming zit er gelijk in,heel sfeervol nummer Ze hebben ook flink gesnuffeld in de keuken van een andere band,waarvan mij de naam niet binnen wil schieten helaas.(vanaf 0.50 ongeveer)Deze melodielijn hebben ze helemaal overgenomen.Prachtig nummer overigens alleen jammer dat het zo'n kort nummer is(8)
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine .Deze artiest ken ik al : typische jaren 80 muziek .Kan hier prima naar luisteren(7)
6-9-7-4
Etta James – Almost Persuaded.Fijn country nummer met gospel invloeden(6,5)
Ormonde - I'll Let You Know.Stem vind ik aan de saaie kant en klinkt soms zeurderig.Verder kabbelt het muzikaal wel lekker weg(6)
Winter Family – Garden.De stemming zit er gelijk in,heel sfeervol nummer Ze hebben ook flink gesnuffeld in de keuken van een andere band,waarvan mij de naam niet binnen wil schieten helaas.(vanaf 0.50 ongeveer)Deze melodielijn hebben ze helemaal overgenomen.Prachtig nummer overigens alleen jammer dat het zo'n kort nummer is(8)
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine .Deze artiest ken ik al : typische jaren 80 muziek .Kan hier prima naar luisteren(7)
6-9-7-4
0
geplaatst: 18 april 2013, 16:25 uur
31.
Etta James – Almost Persuaded.9
beste lied van haar
Ormonde - I'll Let You Know.Stem 5
Winter Family – Garden.5
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine .6
genesis? is dat dezelfde zanger?
7-9-7-5
Etta James – Almost Persuaded.9
beste lied van haar
Ormonde - I'll Let You Know.Stem 5
Winter Family – Garden.5
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine .6
genesis? is dat dezelfde zanger?
7-9-7-5
0
geplaatst: 18 april 2013, 16:31 uur
31.
Weinig tijd dus we doen het ff zonder tekst en uitleg:
Etta James – Almost Persuaded. 7Fijn
Ormonde - I'll Let You Know. 8 Nog fijner
Winter Family – Garden. 6,8 Wel fijn.
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine. 4 brrrr
7-10-7-4
Weinig tijd dus we doen het ff zonder tekst en uitleg:
Etta James – Almost Persuaded. 7Fijn
Ormonde - I'll Let You Know. 8 Nog fijner
Winter Family – Garden. 6,8 Wel fijn.
Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine. 4 brrrr
7-10-7-4
0
geplaatst: 18 april 2013, 16:37 uur
... en we vergeten ook de punten van jassn mee te nemen 
Nu is daar wel wat voor de zeggen want om nu Jim Capaldi aan Genesis te koppelen
(waarschijnlijk denk je aan die laatste zanger Ray Wilson, maar antwoord is dus nee)
Stand is : 8-10-7-5

Nu is daar wel wat voor de zeggen want om nu Jim Capaldi aan Genesis te koppelen
(waarschijnlijk denk je aan die laatste zanger Ray Wilson, maar antwoord is dus nee)Stand is : 8-10-7-5
0
geplaatst: 18 april 2013, 17:10 uur
Oeps had die daarboven al gekopieerd en niet gezien dat Jassn er nog tussen zat. Sorrie 

0
geplaatst: 18 april 2013, 17:54 uur
Geen tijd meer om alles te beluisteren en te beoordelen, maar potverdekke wat een schitterend nummer is dat 'Garden'... 
Gooi die maar alvast in de herkansing.

0
geplaatst: 18 april 2013, 18:01 uur
31.
Mooie van haar. Soul, blues, country-mengsel waar de gospel-roots nog hoorbaar zijn. Doet me net als Svendra ook denken aan Janis Joplin. Zou daarbij een prima nummer voor Amy Winehouse zijn geweest. 7.7
Erg mooi lieflijk folknummer, en wat een heerlijke stem die me erg, maar dan ook heel erg, doet denken aan die van Aimee Mann. 8.4
Winter Family – Garden
Interesse gewekt naar andere nummers, want de sfeer pakt me, edoch lijkt t een tussennummer op een album. 6.9
Jakkie, mij te gelikt op z´n 80ies aan de koude rillingkant van dat decennium. 4.1
9-11-7-5
Mooie van haar. Soul, blues, country-mengsel waar de gospel-roots nog hoorbaar zijn. Doet me net als Svendra ook denken aan Janis Joplin. Zou daarbij een prima nummer voor Amy Winehouse zijn geweest. 7.7
Erg mooi lieflijk folknummer, en wat een heerlijke stem die me erg, maar dan ook heel erg, doet denken aan die van Aimee Mann. 8.4
Winter Family – Garden
Interesse gewekt naar andere nummers, want de sfeer pakt me, edoch lijkt t een tussennummer op een album. 6.9
Jakkie, mij te gelikt op z´n 80ies aan de koude rillingkant van dat decennium. 4.1
9-11-7-5
0
geplaatst: 18 april 2013, 18:10 uur
Uitslag
1. Ormonde - I'll Let You Know , 11 punten , gemiddelde 7,23
2. Etta James - Almost Persuaded , 9 punten , gemiddelde 7,08
3. Winter Family - Garden , 7 punten , gemiddelde 6,59
4. Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine , 5 punten , gemiddelde 5,38
16 deelnemers
1. Ormonde - I'll Let You Know , 11 punten , gemiddelde 7,23
2. Etta James - Almost Persuaded , 9 punten , gemiddelde 7,08
3. Winter Family - Garden , 7 punten , gemiddelde 6,59
4. Jim Capaldi - Love Used to be a Friend of Mine , 5 punten , gemiddelde 5,38
16 deelnemers
0
geplaatst: 18 april 2013, 18:11 uur
32.
MC Solaar - Solaar Pleure
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion
Black Cab - Black Angel
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
0-0-0-0
Deadline: 19-4 18.00
Black Cab - Black Angel
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
0-0-0-0
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 april 2013, 18:49 uur
2MY schreef:
Geen tijd meer om alles te beluisteren en te beoordelen, maar potverdekke wat een schitterend nummer is dat 'Garden'...

Zal die helaas met dit gemiddelde niet halen, maar blij dat ik jouw er enthousiast heb weten te maken, ben er zelf ook helemaal gek van.
0
geplaatst: 18 april 2013, 19:34 uur
32.
MC Solaar – Solaar Pleure 8
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 4
Black Cab - Black Angel 8
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 7
- MC Solaar – Solaar Pleure
Charismatische rapper, waar ik eigenlijk bitter weinig van ken. Dit laat meteen een erg goeie kant zien, fijn uiteengezet over een levendige beat. Alleen het refreinzangeresje is hier toch echt te betekenisloos (en ik ben zeker niet vies van een gezellig r&b-hookje om de hiphopboel op te urban-en).
- Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion
Leuke elektronische toetsen. Ofzoiets. Ergerlijk gebrul en gefrul verder. De laatste minuut is hemels!
- Black Cab - Black Angel
Hier zit wel een lekkere bijt aan. Vrolijke rootsy gitaartjes doorheen een zwaarmoedig synthy geluid, en het klinkt nog ergens naar ook. De downer kwijlzanger is ook uitstekend gecast. Twee gezichten, maar één sterk nummer.
- Josef K – Fun ‘N’ Frenzy
80’s psychedelica of iets in die aard, ook wel eens tof. Een degelijk song blijft grotendeels uit, maar het ligt goed in het gehoor.
1-0-1-0
MC Solaar – Solaar Pleure 8
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 4
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 7
- MC Solaar – Solaar Pleure
Charismatische rapper, waar ik eigenlijk bitter weinig van ken. Dit laat meteen een erg goeie kant zien, fijn uiteengezet over een levendige beat. Alleen het refreinzangeresje is hier toch echt te betekenisloos (en ik ben zeker niet vies van een gezellig r&b-hookje om de hiphopboel op te urban-en).
- Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion
Leuke elektronische toetsen. Ofzoiets. Ergerlijk gebrul en gefrul verder. De laatste minuut is hemels!
- Black Cab - Black Angel
Hier zit wel een lekkere bijt aan. Vrolijke rootsy gitaartjes doorheen een zwaarmoedig synthy geluid, en het klinkt nog ergens naar ook. De downer kwijlzanger is ook uitstekend gecast. Twee gezichten, maar één sterk nummer.
- Josef K – Fun ‘N’ Frenzy
80’s psychedelica of iets in die aard, ook wel eens tof. Een degelijk song blijft grotendeels uit, maar het ligt goed in het gehoor.
1-0-1-0
0
geplaatst: 18 april 2013, 19:55 uur
32.
Alweer een rapplaatje. Niet wat ik graag hoor, deze valt wel mee al heb ik er niks mee. 6,0
Tjonge, geschreeuw wat voor gezang door moet gaan, muzikaal best aardig en gelukkig wordt er ook nog normaal gezongen. Door dat geschreeuw wil ik het nummer toch niet horen. 5,0
Black Cab - Black Angel
Slepende tune die langzaamaan verder opgevoerd wordt tot 't een zooitje wordt en toch lekker blijft, zeker als je 't nog eens opzet. 8,5
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Aardig punk rock nummertje, 2 minuutjes, zo kan 't niet gaan vervelen. Catchy tune. 7,0
1-0-2-1
Alweer een rapplaatje. Niet wat ik graag hoor, deze valt wel mee al heb ik er niks mee. 6,0
Tjonge, geschreeuw wat voor gezang door moet gaan, muzikaal best aardig en gelukkig wordt er ook nog normaal gezongen. Door dat geschreeuw wil ik het nummer toch niet horen. 5,0
Black Cab - Black Angel
Slepende tune die langzaamaan verder opgevoerd wordt tot 't een zooitje wordt en toch lekker blijft, zeker als je 't nog eens opzet. 8,5
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Aardig punk rock nummertje, 2 minuutjes, zo kan 't niet gaan vervelen. Catchy tune. 7,0
1-0-2-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 april 2013, 20:10 uur
MC Solaar – Solaar Pleure 5,8
Weinig bijzonder voor mij, vrouwestem voegt iig wel iets toe
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 7,2
Lekkere bak herrie, niks special gewoon ff uit je plaat gaan.
Black Cab - Black Angel 7,1
Klink wel aardig, maar ken betere bands die met Black beginnen, Black Angels, Motorcycle Club, Heart Rebellion, stem is erg mat.
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 7,7
Lekker nummer dit, voor mij de winnaar deze ronde.
1-1-2-2
Weinig bijzonder voor mij, vrouwestem voegt iig wel iets toe
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 7,2
Lekkere bak herrie, niks special gewoon ff uit je plaat gaan.
Black Cab - Black Angel 7,1
Klink wel aardig, maar ken betere bands die met Black beginnen, Black Angels, Motorcycle Club, Heart Rebellion, stem is erg mat.
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 7,7
Lekker nummer dit, voor mij de winnaar deze ronde.
1-1-2-2
0
geplaatst: 18 april 2013, 21:02 uur
32.
MC Solaar - Solaar Pleure 6
Lastig. Ik heb volstrekt niets met deze muziek, dus gelijk maar een 4 geven. Maar ja. Slecht gemaakt is het niet. Lekker gezongen. Een veilig zesje dus.
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 8,5
In een topic waar de elfenmeisjes soms de dienst lijken uit te maken, lijkt dit al gauw geschreeuw. Dat is het natuurlijk niet. Wat een geweldig rock-'n-roll nummer! Hier is de repeatknop voor uitgevonden.
Black Cab - Black Angel 7,4
Zeer aangenaam.
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 7
Lekker hoekige punkrockertje, goede ronde dit.
1-2-3-2
MC Solaar - Solaar Pleure 6
Lastig. Ik heb volstrekt niets met deze muziek, dus gelijk maar een 4 geven. Maar ja. Slecht gemaakt is het niet. Lekker gezongen. Een veilig zesje dus.
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 8,5
In een topic waar de elfenmeisjes soms de dienst lijken uit te maken, lijkt dit al gauw geschreeuw. Dat is het natuurlijk niet. Wat een geweldig rock-'n-roll nummer! Hier is de repeatknop voor uitgevonden.
Black Cab - Black Angel 7,4
Zeer aangenaam.
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 7
Lekker hoekige punkrockertje, goede ronde dit.
1-2-3-2
0
geplaatst: 18 april 2013, 21:28 uur
32.
MC Solaar – Solaar Pleure 7,0
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 6,5
Black Cab - Black Angel 6,0
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 6,0
2-3-3-2
MC Solaar – Solaar Pleure 7,0
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 6,0
2-3-3-2
0
geplaatst: 18 april 2013, 22:06 uur
32.
Hier geen grote liefhebber van rap, maar dit kan ik aardig hebben. Muzikaal goed en een spannende opbouw. Het Frans verzacht veel. (6,7)
Ik ben in een goeie bui merk ik want ook dit kan mij niet zo storen als anders met dit soort muziek. Toch een tikkeltje te hard en te rechttoe rechtaan om er ook daadwerkelijk iets mee te gaan doen. (6,2)
Black Cab - Black Angel
Muzikaal mooi maar de zang is me ietwat te tam.(6,7)
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Rommeltje van verschillende klanken door elkaar. Klinkt wat makkelijk. (6,2)
3-3-4-2
Hier geen grote liefhebber van rap, maar dit kan ik aardig hebben. Muzikaal goed en een spannende opbouw. Het Frans verzacht veel. (6,7)
Ik ben in een goeie bui merk ik want ook dit kan mij niet zo storen als anders met dit soort muziek. Toch een tikkeltje te hard en te rechttoe rechtaan om er ook daadwerkelijk iets mee te gaan doen. (6,2)
Black Cab - Black Angel
Muzikaal mooi maar de zang is me ietwat te tam.(6,7)
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Rommeltje van verschillende klanken door elkaar. Klinkt wat makkelijk. (6,2)
3-3-4-2
0
geplaatst: 18 april 2013, 22:10 uur
32.
MC Solaar - Solaar Pleure 7,3 (prima hip-hop)
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 7,5 (lekker pittig)
Black Cab - Black Angel 5,8 (black cabbelend)
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 3,0 (vreselijk)
4-4-4-2
MC Solaar - Solaar Pleure 7,3 (prima hip-hop)
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 7,5 (lekker pittig)
Black Cab - Black Angel 5,8 (black cabbelend)
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 3,0 (vreselijk)
4-4-4-2
0
geplaatst: 18 april 2013, 22:53 uur
32.
Heb helemaal niks met dit soort muziek…en zo’n Franse rap maakt het er ook al niet beter op voor mij. (5,0)
Niet echt heel bijzonder maar gewoon een lekkere bak met herrie, hier houd ik dan weer wel van. (7,5)
Black Cab - Black Angel
Apart maar toch aangenaam nummer, ik vind het eigenlijk net iets te gejaagd klinken om heel goed te viinden, maar het zou kunnen dat ik meer tijd nodig heb om hieraan te wennen en dat het een groeinummer wordt. Desalniettemin, op dit moment verliest het met een neuslengte net op punten van het nummer hiervoor en hierna..(7,3)
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Nerveus opgejaagd postpunk nummertje, klinkt muzikaal wel een beetje als een soort van jaren 80 versie van Franz Ferdinand. (7,4)
4-5-4-3
Heb helemaal niks met dit soort muziek…en zo’n Franse rap maakt het er ook al niet beter op voor mij. (5,0)
Niet echt heel bijzonder maar gewoon een lekkere bak met herrie, hier houd ik dan weer wel van. (7,5)
Black Cab - Black Angel
Apart maar toch aangenaam nummer, ik vind het eigenlijk net iets te gejaagd klinken om heel goed te viinden, maar het zou kunnen dat ik meer tijd nodig heb om hieraan te wennen en dat het een groeinummer wordt. Desalniettemin, op dit moment verliest het met een neuslengte net op punten van het nummer hiervoor en hierna..(7,3)
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Nerveus opgejaagd postpunk nummertje, klinkt muzikaal wel een beetje als een soort van jaren 80 versie van Franz Ferdinand. (7,4)
4-5-4-3
0
geplaatst: 18 april 2013, 22:55 uur
32.
MC Solaar - Solaar Pleure 7
NIet mijn favo genre maar dit is goed te hebben. Zeer genietbaar frans vind ik leuk in dit nummer.
Ik hou van bakken herrie op zijn tijd... Maar dit is gewoon niet bijzonder. Best ok maar niet bijzonder.
Ok men mag dit vinden kabbelen maar van mij mag dit zo een half uur doorkabbelen. Gewoon een fijn liedje. Het klopt allemaal wel.
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 7,8
Ja ik hou wel van Josef K dit vind ik niet het beste van Josef K, maar wel leuk dus puntje ook voor deze.
4-5-5-4
MC Solaar - Solaar Pleure 7
NIet mijn favo genre maar dit is goed te hebben. Zeer genietbaar frans vind ik leuk in dit nummer.
Ik hou van bakken herrie op zijn tijd... Maar dit is gewoon niet bijzonder. Best ok maar niet bijzonder.
Ok men mag dit vinden kabbelen maar van mij mag dit zo een half uur doorkabbelen. Gewoon een fijn liedje. Het klopt allemaal wel.
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 7,8
Ja ik hou wel van Josef K dit vind ik niet het beste van Josef K, maar wel leuk dus puntje ook voor deze.
4-5-5-4
0
geplaatst: 19 april 2013, 00:52 uur
32.
MC Solaar - Solaar Pleure 7,3
Relaxte hiphop met hijgmeisje, best leuk.
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 6,8
Wel aardig, de schreeuwmomentjes klinken me iets te geforceerd.
Black Cab - Black Angel 7,8
Dit heeft wel wat, in ieder geval is het boeiend genoeg om vaker op te willen zetten.
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 9,6
Eén van mijn favo bandjes uit 'die tijd'; heerlijk nummer. Kan me voorstellen dat het aan Franz doet denken, ze noemen JK als grote inspirator.
4-5-6-5
MC Solaar - Solaar Pleure 7,3
Relaxte hiphop met hijgmeisje, best leuk.
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 6,8
Wel aardig, de schreeuwmomentjes klinken me iets te geforceerd.
Black Cab - Black Angel 7,8
Dit heeft wel wat, in ieder geval is het boeiend genoeg om vaker op te willen zetten.
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 9,6
Eén van mijn favo bandjes uit 'die tijd'; heerlijk nummer. Kan me voorstellen dat het aan Franz doet denken, ze noemen JK als grote inspirator.
4-5-6-5
0
geplaatst: 19 april 2013, 01:59 uur
32.
Vreemd dat zo'n grote naam hier terecht komt vanwege weinig stemmen. Omdat veel hipperdehoppertjes niets hebben met de franse taal vermoed ik?.. Solaar is gewoon goed:, in het genre dan, daarom: 7,5
Eens met mijn voorganger dat het krijsen/schreeuwen wat wannabee achtig klinkt, maar desondanks leuk nummertje. geen blijvertje, maar toch...7
Black Cab - Black Angel
Kende deze Aussies niet; niet onaardig: 7,5
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Vergeten want ooit op cassette; vond ik toen erg goed, tand des tijds heeft wat glans doen verbleken, maar nog steeds goed genoeg voor een punt: 8
Tweede punt na enige twijfel toch voor de zwarte taxi.
4-5-7-6
Vreemd dat zo'n grote naam hier terecht komt vanwege weinig stemmen. Omdat veel hipperdehoppertjes niets hebben met de franse taal vermoed ik?.. Solaar is gewoon goed:, in het genre dan, daarom: 7,5
Eens met mijn voorganger dat het krijsen/schreeuwen wat wannabee achtig klinkt, maar desondanks leuk nummertje. geen blijvertje, maar toch...7
Black Cab - Black Angel
Kende deze Aussies niet; niet onaardig: 7,5
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Vergeten want ooit op cassette; vond ik toen erg goed, tand des tijds heeft wat glans doen verbleken, maar nog steeds goed genoeg voor een punt: 8
Tweede punt na enige twijfel toch voor de zwarte taxi.
4-5-7-6
0
geplaatst: 19 april 2013, 07:00 uur
32.
MC Solaar - Solaar Pleure Dit soort muziek is niet aan mij besteed helaas(4,5)
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion.Het Linkin Park achtige geschreeuw is irritant,aan de andere kant zitten er ook goede momenten in het nummer. (6)
Black Cab - Black Angel.Vrolijk,aanstekelijke muziek .Leuk! (7,4)
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy.Van Josef K hek ik wel eens wat eerder gehoord en dit nerveuze niet te temmen nummer gaat er bij mij absoluut in(7,8)
4-5-8-7
MC Solaar - Solaar Pleure Dit soort muziek is niet aan mij besteed helaas(4,5)
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion.Het Linkin Park achtige geschreeuw is irritant,aan de andere kant zitten er ook goede momenten in het nummer. (6)
Black Cab - Black Angel.Vrolijk,aanstekelijke muziek .Leuk! (7,4)
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy.Van Josef K hek ik wel eens wat eerder gehoord en dit nerveuze niet te temmen nummer gaat er bij mij absoluut in(7,8)
4-5-8-7
0
geplaatst: 19 april 2013, 14:35 uur
32.
Vrij goede rap in wat niet mijn genre is, met mooi Frans, plus fijne vrouwenstem en leuk hoog melodietje. 6.3
Ook in de bakken herrie bestaat middelmatigheid. 6.0
Black Cab - Black Angel
Lekker relaxte drive met loom stemmetje. 7.7
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Leuke band, fijn gitaar-riffje, maar ze hebben betere nrs. 7.3
4-5-9-8
Vrij goede rap in wat niet mijn genre is, met mooi Frans, plus fijne vrouwenstem en leuk hoog melodietje. 6.3
Ook in de bakken herrie bestaat middelmatigheid. 6.0
Black Cab - Black Angel
Lekker relaxte drive met loom stemmetje. 7.7
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy
Leuke band, fijn gitaar-riffje, maar ze hebben betere nrs. 7.3
4-5-9-8
0
geplaatst: 19 april 2013, 16:08 uur
32.
MC Solaar - Solaar Pleure 9,0
Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar chansons en pop vind ik Frans, mits goed gebruikt, misschien wel de beste taal om in te rappen. MC Solaar weet duidelijk hoe hij dat moet doen. Mooie flow, goede opbouw en zelf vind ik de zanglijn er precies goed in passen.
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 5,0
Vrij recht-toe-recht-aan rockertje. Doet mij niet veel en krijgt een strafpunt voor onnodig geschreeuw.
Dit zit op zich in een hoek die mij wel ligt, maar op een of andere manier weet het mij niet te pakken. Erger nog, ik bespeur enige irritatie in de repetitieve gedeelten. Haalt met de tweede helft wel een voldoende.
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 6,5
Niet geheel onbekend voor mij. Heb wel eens naar dit album geluisterd. Wel aardig en in deze ronde voldoende voor een punt.
5-5-9-9
MC Solaar - Solaar Pleure 9,0
Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar chansons en pop vind ik Frans, mits goed gebruikt, misschien wel de beste taal om in te rappen. MC Solaar weet duidelijk hoe hij dat moet doen. Mooie flow, goede opbouw en zelf vind ik de zanglijn er precies goed in passen.
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 5,0
Vrij recht-toe-recht-aan rockertje. Doet mij niet veel en krijgt een strafpunt voor onnodig geschreeuw.
Dit zit op zich in een hoek die mij wel ligt, maar op een of andere manier weet het mij niet te pakken. Erger nog, ik bespeur enige irritatie in de repetitieve gedeelten. Haalt met de tweede helft wel een voldoende.
Josef K - Fun ‘N’ Frenzy 6,5
Niet geheel onbekend voor mij. Heb wel eens naar dit album geluisterd. Wel aardig en in deze ronde voldoende voor een punt.
5-5-9-9
0
geplaatst: 19 april 2013, 16:45 uur
32.
MC Solaar – Solaar Pleure 6,5
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 8
Black Cab - Black Angel 7
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 7,5
5-6-9-10
MC Solaar – Solaar Pleure 6,5
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 8
Black Cab - Black Angel 7
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 7,5
5-6-9-10
0
geplaatst: 19 april 2013, 17:05 uur
32.
MC Solaar – Solaar Pleure 7,2
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 7
Black Cab - Black Angel 5
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 5,5
6-7-9-10
MC Solaar – Solaar Pleure 7,2
Psycho 44 - All My Deamons Have Distortion 7
Black Cab - Black Angel 5
Josef K – Fun ‘N’ Frenzy 5,5
6-7-9-10
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.