Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 april 2013, 18:28 uur
2MY schreef:
Niet echt veel deelnemers deze ronde.
Niet echt veel deelnemers deze ronde.
We zijn gaande weg helaas enkele vaste deelnemers kwijtgeraakt
Uitslag:
1 Ikon - Alone 7 pt gem: 7,53
2 Miss Li - Gotta Leave My Troubles Behind 7 pt gem: 7,41
3 The American Dollar - Red Letter 5 pt gem: 6,18
4 Anima Sound System – L.O.V.E. 3 pt gem: 6,74
Slechts 11 deelnemers, absoluut laagte record, jammer van deze toch wel erg goede ronde.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 april 2013, 18:28 uur
35.
Unwound - Star Spangled Hell
Diary Of Dreams– Butterfly Dance!
Paul Siebel - If I Could Stay
Brandi Carlile - The Story
0-0-0-0
Deadline 22-4 18.00
0-0-0-0
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 21 april 2013, 19:08 uur
Achterlijk druk weekend gehad. Vrijdag laat thuis. Gisteren radioshow gedaan die vies veel voorbereidingstijd kostte. Vandaag verlate visite voor mijn verjaardag nog. Daardoor niet in de gelegenheid geweest om te stemmen
0
geplaatst: 21 april 2013, 19:19 uur
Dat mooie weer is nergens maar dan ook nérgens goed voor.35.
1. Unwound - Star Spangled Hell 7,5
2. Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7,5
3. Paul Siebel - If I Could Stay 7,2
4. Brandi Carlile - The Story 7,2
1. Unwound - Star Spangled Hell // Als het lawaai begint rond tweeënhalve minuut, wordt het plots een stuk interessanter. Het begin van wat een zeer mooie rond zou worden...
2. Diary Of Dreams– Butterfly Dance! // Een titel waar mijn lentehartje een dubbele vlinderslag van draait. Als de zang erbij komt blijkt die vlinder eigenlijk een nachtbrakende, vleesetende mot te zijn met vlijmscherpe tanden die dreigend vanuit de verte - en tergend langzaam - dichterbij komt. Beetje zoals die dode baby aan het plafond in Trainspotting.
3. Paul Siebel - If I Could Stay // Doet me aan Vic Chesnutt denken, minus de rolstoel en met een extra tremor in de stem. Dat van de rolstoel is niet echt erg - zelf benevens de kwestie - die tremor (en het subtiele orgeltje op de achtergrond dat ik met mijn koptelefoon toch handig weet te vangen) is toch een minpunt. Als ik geitenwollen sokken aan had gehad, dan had Paul m'n tweede punt gekregen.
4. Brandi Carlile - The Story // Mooi nummer, dat dapper overeind blijft met de nineties Cranberries-poprockgitaren. De hoge tonen klinken nét wat te schel door. Maar ook dit is zeer prima.
1-1-0-0
Deadline 22-4 18.00
De zonnebaders hebben maar weer eens ongelijk. En ge kunt daar kanker van krijgen he.
0
geplaatst: 21 april 2013, 20:12 uur
35.
Unwound - Star Spangled Hell (5,0)
Rommelig nummer waarin weinig opwindends gebeurt.
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! (4,0)
Meer een klompendans als je mij vraagt. En ook de zang is saai.
Paul Siebel - If I Could Stay (7,0)
Gospelachtig nummer met fijn pianospel.
Brandi Carlile - The Story (6,5)
Niet mijn kop thee, maar op zich redelijke pop.
1-1-1-1
Deadline 22-4 18.00
Unwound - Star Spangled Hell (5,0)
Rommelig nummer waarin weinig opwindends gebeurt.
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! (4,0)
Meer een klompendans als je mij vraagt. En ook de zang is saai.
Paul Siebel - If I Could Stay (7,0)
Gospelachtig nummer met fijn pianospel.
Brandi Carlile - The Story (6,5)
Niet mijn kop thee, maar op zich redelijke pop.
1-1-1-1
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 21 april 2013, 20:13 uur
35.
Lekkere opbouw en het blijft spannend tot het eind. (7,0)
Muzikaal lekker hoor! Stem wat minder maar past er goed bij en hoort er bij qua stijl. Had zo uit de jaren 80 weggelopen kunnen zijn. Uiteindelijk wel wat aan de te lange kant. (7,2)
Mooi maar te weinig onderscheidend wmb. (6,8)
Wat een lieflijk folkliedje lijkt blijkt een aardige rockballad te worden. Ben hier wel gevoelig voor, mede door de mooi gebruikte snik. (7,2)
1-2-1-2
Deadline 22-4 18.00
Lekkere opbouw en het blijft spannend tot het eind. (7,0)
Muzikaal lekker hoor! Stem wat minder maar past er goed bij en hoort er bij qua stijl. Had zo uit de jaren 80 weggelopen kunnen zijn. Uiteindelijk wel wat aan de te lange kant. (7,2)
Mooi maar te weinig onderscheidend wmb. (6,8)
Wat een lieflijk folkliedje lijkt blijkt een aardige rockballad te worden. Ben hier wel gevoelig voor, mede door de mooi gebruikte snik. (7,2)
1-2-1-2
Deadline 22-4 18.00
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 april 2013, 20:16 uur
35. Vleertje nog met je verjaardag
Lekkere bak herrie in de stijl van Unsane, alleen hier een zanger
2. Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 8,8
Sisters of Mercy meets Depeche Mode, zo hoor ik ze graag.
3. Paul Siebel - If I Could Stay 7
Idd Vic Chesnutt meets Van Morrison of te wel muziek met piano, heel anders dan de 2 voorgaande iig.
Dit was nog mooier geweest als het zo teer was gebleven als in het begin, de rock erbij maakt het voor mij iets minder interessant.
2-3-1-2
Deadline 22-4 18.00
Lekkere bak herrie in de stijl van Unsane, alleen hier een zanger
2. Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 8,8
Sisters of Mercy meets Depeche Mode, zo hoor ik ze graag.
3. Paul Siebel - If I Could Stay 7
Idd Vic Chesnutt meets Van Morrison of te wel muziek met piano, heel anders dan de 2 voorgaande iig.
Dit was nog mooier geweest als het zo teer was gebleven als in het begin, de rock erbij maakt het voor mij iets minder interessant.
2-3-1-2
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 21 april 2013, 21:08 uur
35.
Lekkere bak met herrie inderdaad. Het is me alleen net iets te rommelig om er een echt een topcijfer aan te geven.
2. Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 6,3
Wave / Gothic synth nummer...dit zou wel in mijn straatje moeten passen maar het pakt me toch niet, te lang, te eentonig en daardoor wordt het ook wat saai.
3. Paul Siebel - If I Could Stay 6,0
Zo, wat een overgang na de vorige 2 nummers...maar helaas geen positieve in die zin dat dit, zonder te roepen dat dit slecht is, gewoon not my cup of tea is.
4. Brandi Carlile - The Story 6,8
Begint als een folk-achtig nummer maar gaat al snel over in een rock/pop (ballad) maar helaas wel 1 van de standaard soort. Stem van de zangeres heeft nog wel iets vind ik alhoewel ik er ook weer niet echt kapot van ben. Al met al wel genoeg voor het 2e punt in deze ronde.
3-3-1-3
Deadline 22-4 18.00
Lekkere bak met herrie inderdaad. Het is me alleen net iets te rommelig om er een echt een topcijfer aan te geven.
2. Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 6,3
Wave / Gothic synth nummer...dit zou wel in mijn straatje moeten passen maar het pakt me toch niet, te lang, te eentonig en daardoor wordt het ook wat saai.
3. Paul Siebel - If I Could Stay 6,0
Zo, wat een overgang na de vorige 2 nummers...maar helaas geen positieve in die zin dat dit, zonder te roepen dat dit slecht is, gewoon not my cup of tea is.
4. Brandi Carlile - The Story 6,8
Begint als een folk-achtig nummer maar gaat al snel over in een rock/pop (ballad) maar helaas wel 1 van de standaard soort. Stem van de zangeres heeft nog wel iets vind ik alhoewel ik er ook weer niet echt kapot van ben. Al met al wel genoeg voor het 2e punt in deze ronde.
3-3-1-3
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 21 april 2013, 21:26 uur
35.
Unwound - Star Spangled Hell 6,7 (redelijk nummer maar had nog beter kunnen zijn)
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7,4 (muzikaal goed, zang minder)
Paul Siebel - If I Could Stay 5,6 (beetje slap nummer)
Brandi Carlile - The Story 8,0 (wel lekker, prima zang, mix van folk, country & rock)
3-4-1-4
Deadline 22-4 18.00
Unwound - Star Spangled Hell 6,7 (redelijk nummer maar had nog beter kunnen zijn)
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7,4 (muzikaal goed, zang minder)
Paul Siebel - If I Could Stay 5,6 (beetje slap nummer)
Brandi Carlile - The Story 8,0 (wel lekker, prima zang, mix van folk, country & rock)
3-4-1-4
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 21 april 2013, 21:55 uur
35.
Unwound - Star Spangled Hell 6,5
Inderdaad, een lekkere bak herrie. Het enige wat ik er op kan aanmerken is, dat ik over het algemeen niet van lekkere-bak-herriemuiziek houd. Maar binnen het "genre" heb ik ook wel erger gehoord. Voldoende, maar net niet ruim.
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7,0
Sisters of Mercy en Depeche Mode zijn inderdaad nooit ver weg. Maar ook ben ik het wel eens met de kritiek, dat er voor de lengte iets te weinig in gebeurt. De sfeer spreekt me dan wel weer aan.
Paul Siebel - If I Could Stay 8,0
Fijn balancerend op de grens tussen country en folk is dit wel een leuke ontdekking. Had nog niet van de goede man gehoord.
Brandi Carlile - The Story 7,5
Ah, Brandi. Mijn favoriete nummer van dit album (ook The Story geheten) is Shadow on the Wall. Waaruit de nominator allicht kan afleiden, dat ik het met Frank eens ben over het klein houden van het liedje. Aan de andere kant heeft dat opeens vol gas geven ook wel iets.
3-4-2-5
Deadline 22-4 18.00
Inderdaad, een lekkere bak herrie. Het enige wat ik er op kan aanmerken is, dat ik over het algemeen niet van lekkere-bak-herriemuiziek houd. Maar binnen het "genre" heb ik ook wel erger gehoord. Voldoende, maar net niet ruim.
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7,0
Sisters of Mercy en Depeche Mode zijn inderdaad nooit ver weg. Maar ook ben ik het wel eens met de kritiek, dat er voor de lengte iets te weinig in gebeurt. De sfeer spreekt me dan wel weer aan.
Paul Siebel - If I Could Stay 8,0
Fijn balancerend op de grens tussen country en folk is dit wel een leuke ontdekking. Had nog niet van de goede man gehoord.
Brandi Carlile - The Story 7,5
Ah, Brandi. Mijn favoriete nummer van dit album (ook The Story geheten) is Shadow on the Wall. Waaruit de nominator allicht kan afleiden, dat ik het met Frank eens ben over het klein houden van het liedje. Aan de andere kant heeft dat opeens vol gas geven ook wel iets.
3-4-2-5
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 21 april 2013, 22:48 uur
35.
Unwound - Star Spangled Hell : Vind er helemaal niks aan. Lomp. 5,0
Diary Of Dreams - Butterfly Dance! : Lekker wavenummer, aanstekelijk, prima zang 8,0
Paul Siebel - If I Could Stay : De zang vind ik niet fijn, en dat moet bij zo'n nummer wel 6,5
Brandi Carlile - The Story : Prima rocknummer, niet veel bijzonders over te melden verder 7,5
3-5-2-6
Deadline 22-4 18.00
Unwound - Star Spangled Hell : Vind er helemaal niks aan. Lomp. 5,0
Diary Of Dreams - Butterfly Dance! : Lekker wavenummer, aanstekelijk, prima zang 8,0
Paul Siebel - If I Could Stay : De zang vind ik niet fijn, en dat moet bij zo'n nummer wel 6,5
Brandi Carlile - The Story : Prima rocknummer, niet veel bijzonders over te melden verder 7,5
3-5-2-6
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 21 april 2013, 23:51 uur
35. Voor mij deze keer geen nummers om veel woorden aan vuil te maken:
Unwound - Star Spangled Hell 7,5
Diary Of Dreams - Butterfly Dance! 6,5
Paul Siebel - If I Could Stay 6,3
Brandi Carlile - The Story 6,7
4-5-2-7
Deadline 22-4 18.00
Unwound - Star Spangled Hell 7,5
Diary Of Dreams - Butterfly Dance! 6,5
Paul Siebel - If I Could Stay 6,3
Brandi Carlile - The Story 6,7
4-5-2-7
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 01:22 uur
Geen super ronde inderdaad
Unwound - Star Spangled Hell 6,3
Diary Of Dreams - Butterfly Dance! 7
Paul Siebel - If I Could Stay 6
Brandi Carlile - The Story 6,5
4-6-2-8
Deadline 22-4 18.00
Unwound - Star Spangled Hell 6,3
Diary Of Dreams - Butterfly Dance! 7
Paul Siebel - If I Could Stay 6
Brandi Carlile - The Story 6,5
4-6-2-8
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 09:13 uur
35.
Black Flag en Wipers mix, en Melvins enzo: 9
Diary Of Dreams - Butterfly Dance!
Gevoelloos:4
Lage scores hier voor deze singers - singer songwriter; 8
Hoog copy-cat gehalte: namaakmuziek:3
5-6-3-8
Black Flag en Wipers mix, en Melvins enzo: 9
Diary Of Dreams - Butterfly Dance!
Gevoelloos:4
Lage scores hier voor deze singers - singer songwriter; 8
Hoog copy-cat gehalte: namaakmuziek:3
5-6-3-8
0
geplaatst: 22 april 2013, 10:27 uur
35.
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7
Paul Siebel - If I Could Stay 9
Brandi Carlile - The Story 7,3
5-6-4-9
Deadline 22-4 18.00
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7
Paul Siebel - If I Could Stay 9
Brandi Carlile - The Story 7,3
5-6-4-9
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 10:35 uur
35.
Onderhuidse spanning, vooral tussenin. Z'n mond mag hij echter dichthouden. En de climax aan het einde laat mij volledig koud.
Cijfer: 5,5
Ondanks de retro-sfeer die om het nummer heen zit, hoor je toch wel duidelijk dat het een recent(er) nummer is. 80s synths, maar dan met een moderne(re) beat. Mannen met dergelijke zware stemmen, die hoor je tegenwoordig ook niet vaak meer.
Cijfer: 7,0
Lekker relaxt pianootje en het blijft schitterend, zo'n orgel. Prima stem ook. Leuke ontdekking.
Cijfer: 7,2
Begon nog vrij aardig, maar als het opeens een rocknummer wordt, valt haar stem een beetje door de mand. Leuk voor een keertje, zeker niet storend, maar instrumentaal te tam en qua zang te doorsnee.
Cijfer: 6,2
5-7-5-9
Deadline 22-4 18.00
Onderhuidse spanning, vooral tussenin. Z'n mond mag hij echter dichthouden. En de climax aan het einde laat mij volledig koud.
Cijfer: 5,5
Ondanks de retro-sfeer die om het nummer heen zit, hoor je toch wel duidelijk dat het een recent(er) nummer is. 80s synths, maar dan met een moderne(re) beat. Mannen met dergelijke zware stemmen, die hoor je tegenwoordig ook niet vaak meer.
Cijfer: 7,0
Lekker relaxt pianootje en het blijft schitterend, zo'n orgel. Prima stem ook. Leuke ontdekking.
Cijfer: 7,2
Begon nog vrij aardig, maar als het opeens een rocknummer wordt, valt haar stem een beetje door de mand. Leuk voor een keertje, zeker niet storend, maar instrumentaal te tam en qua zang te doorsnee.
Cijfer: 6,2
5-7-5-9
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 15:27 uur
35.
Unwound - Star Spangled Hell 4
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 5
Paul Siebel - If I Could Stay 7
Brandi Carlile - The Story 6
5-7-6-10
Deadline 22-4 18.00
Unwound - Star Spangled Hell 4
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 5
Paul Siebel - If I Could Stay 7
Brandi Carlile - The Story 6
5-7-6-10
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 16:10 uur
35.
Unwound - Star Spangled Hell 6,2
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7,7
Paul Siebel - If I Could Stay 6,5
Brandi Carlile - The Story 7,2
5-8-6-11
Deadline 22-4 18.00
Unwound - Star Spangled Hell 6,2
Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 7,7
Paul Siebel - If I Could Stay 6,5
Brandi Carlile - The Story 7,2
5-8-6-11
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 16:20 uur
35.
Punky noise a la Wipers en ouwe Sonic Youth. Lekkere bak herrie 7.5
Wat nieuwere EBM voor de gothische dansvloer. 7.5
Degelijk nummer, weet nog niet of de stem me nou bevalt of niet (daarvoor meer beluisteren). 6.4
Verrassender powerballad dan Kelly Clarkson oid. Maar houdt ook niet stand in de tand des tijds. 6.2
6-9-6-11
Deadline 22-4 18.00
Punky noise a la Wipers en ouwe Sonic Youth. Lekkere bak herrie 7.5
Wat nieuwere EBM voor de gothische dansvloer. 7.5
Degelijk nummer, weet nog niet of de stem me nou bevalt of niet (daarvoor meer beluisteren). 6.4
Verrassender powerballad dan Kelly Clarkson oid. Maar houdt ook niet stand in de tand des tijds. 6.2
6-9-6-11
Deadline 22-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 16:27 uur
herman schreef:
Zou eigenlijk ook wel grappig zijn om te zien hoe hoog iedereen gemiddeld stemt.
Zou eigenlijk ook wel grappig zijn om te zien hoe hoog iedereen gemiddeld stemt.
Even gekeken, tot nu toe alle rondes meegestemd en ik zit gemiddeld op een 6,3 (140 nummers).
0
geplaatst: 22 april 2013, 17:35 uur
35.
Teveel herrie: 5
Muzikaal lekker, zware Duits accent van de zanger vind ik wel relatief storend: 6
Fijn luisterliedje met heerlijk gepingel op de piano: 7,5
Emotionele rockballad. Ik heb een enorme zwak voor haar stem. Haar rustigere liedjes zijn ook absoluut de moeite waard, maar ik had verwacht dat dit meer kans zou maken: 9,5
6-9-7-12
Teveel herrie: 5
Muzikaal lekker, zware Duits accent van de zanger vind ik wel relatief storend: 6
Fijn luisterliedje met heerlijk gepingel op de piano: 7,5
Emotionele rockballad. Ik heb een enorme zwak voor haar stem. Haar rustigere liedjes zijn ook absoluut de moeite waard, maar ik had verwacht dat dit meer kans zou maken: 9,5
6-9-7-12
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 april 2013, 17:41 uur
Gretz schreef:
35.
35.
Geboren amerikaan zelfs

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 april 2013, 18:00 uur
Uitslag:
1 Brandi Carlile - The Story 12 pt gem: 6,85
2 Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 9 pt gem: 6,7
3 Paul Siebel - If I Could Stay 7 pt gem: 6,94
4 Unwound - Star Spangled Hell 6 pt 6,48
met weer 17 deelnemers
1 Brandi Carlile - The Story 12 pt gem: 6,85
2 Diary Of Dreams– Butterfly Dance! 9 pt gem: 6,7
3 Paul Siebel - If I Could Stay 7 pt gem: 6,94
4 Unwound - Star Spangled Hell 6 pt 6,48
met weer 17 deelnemers

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 april 2013, 18:00 uur
36.
See See Rider - She Sings Alone
Fishbone - Ma and Pa
Amit – Color Blind
Benjamin Orr - When You’re Gone
0-0-0-0
Deadline 23-4 18.00
See See Rider - She Sings Alone
Fishbone - Ma and Pa
Amit – Color Blind
Benjamin Orr - When You’re Gone
0-0-0-0
Deadline 23-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 18:33 uur
Wil nog even zeggen dat ik nu net 18.15 thuis kom en nu pas weer wat kan luisteren en dat ik absoluut een punt over had gehad voor Unwound. ME LIKE 
Troost is dat het ook met mijn puntje niet door had gegaan. Zo en nu eens gaan zitten voor de volgende ronde. En Frankie bedankt nog voor de felicitaties ik was 2 weken geleden al jarig

Troost is dat het ook met mijn puntje niet door had gegaan. Zo en nu eens gaan zitten voor de volgende ronde. En Frankie bedankt nog voor de felicitaties ik was 2 weken geleden al jarig

0
geplaatst: 22 april 2013, 18:55 uur
36.
See See Rider - She Sings Alone 7,8
Lekker geluid beetje Jesus and Mary Chain sound. Ik hou ervan.
Fishbone - Ma and Pa 7
Ah het zonnetje schijnt het raam staat open en dit past helemaal! Fijne toetertjes, heerlijke feelgood. Hier kom ik de zomer wel mee door.
Amit – Color Blind 7,3
Het is weer lekker appels met peren vergelijken deze ronde. Ook deze is zeer prettig dub/massive attack. Relaxte plaat.
Benjamin Orr - When You’re Gone 4
Ik had op een kersje gehoopt op deze taart maar helaas is het een rennie geworden. Dit vind ik een niet fijne stem met toch beetje clichématige knuffelrock muziek. Niet mijn kopje thee.
1-0-1-0
Deadline 23-4 18.00
See See Rider - She Sings Alone 7,8
Lekker geluid beetje Jesus and Mary Chain sound. Ik hou ervan.
Fishbone - Ma and Pa 7
Ah het zonnetje schijnt het raam staat open en dit past helemaal! Fijne toetertjes, heerlijke feelgood. Hier kom ik de zomer wel mee door.
Amit – Color Blind 7,3
Het is weer lekker appels met peren vergelijken deze ronde. Ook deze is zeer prettig dub/massive attack. Relaxte plaat.
Ik had op een kersje gehoopt op deze taart maar helaas is het een rennie geworden. Dit vind ik een niet fijne stem met toch beetje clichématige knuffelrock muziek. Niet mijn kopje thee.
1-0-1-0
Deadline 23-4 18.00
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 april 2013, 19:23 uur
36. Goeie ronde
See See Rider - She Sings Alone 8,5
Mooie opbouw, goeie stem, goed nummer
Fishbone - Ma and Pa 7,4
Ik ken dit vrolijke ska pop, inderdaad het is lente
Amit – Color Blind 7,9
Spannend nummer, Massive Attack meets Mazzy Star of zoiets, mooi
Benjamin Orr - When You’re Gone 6,9
Dit vind ik iets minder, 80's power ballad, in de stijl van Bad English
2-0-2-0
Deadline 23-4 18.00
See See Rider - She Sings Alone 8,5
Mooie opbouw, goeie stem, goed nummer
Fishbone - Ma and Pa 7,4
Ik ken dit vrolijke ska pop, inderdaad het is lente

Amit – Color Blind 7,9
Spannend nummer, Massive Attack meets Mazzy Star of zoiets, mooi
Benjamin Orr - When You’re Gone 6,9
Dit vind ik iets minder, 80's power ballad, in de stijl van Bad English
2-0-2-0
Deadline 23-4 18.00
0
geplaatst: 22 april 2013, 19:26 uur
36.
See See Rider - She Sings Alone 6
Fishbone - Ma and Pa 7
Amit – Color Blind 7,5
- See See Rider - She Sings Alone
Begint ok, maar zodra de climax komt en blijft verliest het me een beetje. Fijne wisselwerking wel in de zang.
- Fishbone - Ma and Pa
Mocht gerust iets minder doorsnee poppy klinken, met al die rijke invloeden. Ook de lolligheid is op het randje, al blijft het prima vermaak.
- Amit – Color Blind
Mooie muzikale elementen, vooral drumgewijs. De subtiele oosterse toets past ook perfect in het plaatje. De zanglijn is dan weer te zeurderig om van grote meerwaarde te zijn.
- Benjamin Orr - When You’re Gone
Vervelende sleur in dit nummer, het werkt nergens naartoe. Bovendien enorm gedateerd op een bijzonder onaangename wijze. De tand-des-tijds-knop op de synthesizer helaas niet gevonden...
2-1-3-0
Deadline 23-4 18.00
See See Rider - She Sings Alone 6
Fishbone - Ma and Pa 7
Amit – Color Blind 7,5
- See See Rider - She Sings Alone
Begint ok, maar zodra de climax komt en blijft verliest het me een beetje. Fijne wisselwerking wel in de zang.
- Fishbone - Ma and Pa
Mocht gerust iets minder doorsnee poppy klinken, met al die rijke invloeden. Ook de lolligheid is op het randje, al blijft het prima vermaak.
- Amit – Color Blind
Mooie muzikale elementen, vooral drumgewijs. De subtiele oosterse toets past ook perfect in het plaatje. De zanglijn is dan weer te zeurderig om van grote meerwaarde te zijn.
- Benjamin Orr - When You’re Gone
Vervelende sleur in dit nummer, het werkt nergens naartoe. Bovendien enorm gedateerd op een bijzonder onaangename wijze. De tand-des-tijds-knop op de synthesizer helaas niet gevonden...
2-1-3-0
Deadline 23-4 18.00
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.